Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Steven
Car: M536

Ach tegen die tijd moet je niet langer door willen halen, je bent gewoon op.

Je kan het wel eerder uitschakelen door 5HTP te nemen. (is sowieso raadzaam, zorgt dat je serotoninepeil zo snel mogelijk op peil komt = minder slopend)

Maargoed je rijd niet slechter door, ik iig niet.
spir@l
Car: 5 GT Turbo
Contacteer:

Sorry hoor, maar in de tijd dat ik aan de 'E' zat, deed ik dat ook in behoorlijke mate.
En ik heb vaak genoeg bij mensen in de auto gezeten (khad mn rijbewijs toen nog niet eens!) die net zo zwaar (of zwaarder!) als ik uit hun dak waren.
Zit je dan:
Bekkentrekkend/ogendraaiend/tandenknarsend/trippend tot zelfs half halicunerend achter t stuur!!!
En we kregen altijd overal schijt aan!
We dachten gewoon compleet NIET meer na over "gevolgen" en "risico's" en dat soort dingen.
Alleen maar aan lol hebben.
Altijd vet lachen als je bijna een aanrijding had met de ochtendbus omdat je over de busbaan gierde....

Waar ik t wel een beetje mee eens ben is dat je soms juist weer WEL in een geconcentreerde staat bent!
Klopt!

Maar na een handje- en neusjevol chemische bende en meestal ook nog na een X aantal uren compleet uit je dak gaan in een of andere tent was dat 'geconcentreerde' allang weer weg hoor....
En om in zo;n staat, met de "piep" nog in je oren, te gaan rijden.....That's a "no no" for me now!

Als ik eraan terugdenk heb ik echt nergens 'spijt' van ofzo, twas alleen NIET verantwoordelijk.
T had makkelijk een keer mis kunnen gaan.
En als ik hier dan zo'n foto zie van een auto in de reling van een brug geboord...(gecondoleerd nogmaals voor familie/vrienden van William.)

So don't drink and drive...
THINK and drive!!!

Annyhoe....
Iedereen moet lekker zelf weten wat hij/zij doet.
Ik probeer echt geen heilig boontje te zijn.

Zolang je anderen maar niet erbij betrekt!
Want dat vergeef je je de rest van je leven niet meer.

eerder.
-----------------
*Round and round it goes.
Where it will stop.......
nobody knows!*
[ This message was edited by: spir@l on 2002-03-20 20:23 ]
Patrick

On 2002-03-20 17:30, Ben
wrote:
On 2002-03-19 23:34, patrick b
wrote:
On 2002-03-19 23:30, Ben
wrote:
Pat blow jij? vond je er wel zo'n mannetje voor...

De spuug tests zijn er al overigens. Maar jah als je stoned bent hoe kan je dan recht spoegen hehe ik zou op ze kruis mikken.

Zonder dollen je moet hem opp je tong leggen helaas geen spuug werk.
hm,ben ik zal het maar positief bekijken.
nee ik blow niet,voor diegene die dat lekker vinden prima maar ik kan zeggen dat ik dat nog nooit heb gedaan!!
daarbij rook ik niet,ben al drie jaartjes gestopt ermee,en ik drink geen alcohol.
maar ff een vraagje ben,waarom zie je mij als zo'n typje?

Omdat ik wel blow en ik vrienden heb die veel op je lijken qua uiterlijk :smile: was niet negatief bedoelt.
zijn er nog meer mensen zo knap als mij dan:lol::lol::lol::lol::lol:
of heb je mijn verloren broer gevonden,dan moet ik jongbloed ff bellen dat hij niet meer hoeft te zoeken:lol::lol::lol::lol:
Plaats reactie