Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

:lol:

Ze hadden weer eens niks beters te doen, he :wink:
Ben

zoals gewoonlijk. mensen in de file naaien is wel een top punt vind ik.
Merijn
Über-Spammer

Ik vraag me alleen af:

Zijn er vooroordelen in het spel geweest? Zullen ze gedacht hebben: "Goh, kijk, daar heb je weer zon pisventje die denkt dat 'ie een stoere wagen heeft. Die zullen we eens een bekeuring geven..." Ik denk namelijk van wel. Ik zal zoveel mensen om me heen op de snelweg die geen gordel omhadden. En die rijden ze dan gewoon voorbij... :sad:
Patrick

ja het is mij al heel vaak opgevallen dat ze idd letten op meer opvallende auto's,jongere rijders etc.
als ik bv in de bedrijfsbus rijdt kom ik politie tegen alsof ze ook moeten zijn waar ik moet zijn,kostant dus maar geen blik mijn kant op.
rijdt ik in de 19 dan is het net alsof ze me aan het observeren zijn zo van"als ie z'n knipperlicht vergeet heb ik em toch!"
soms echt tot aan het zielige aan toe.
ach ja ze zullen het wel leuk vinden denk ik :smile:
en als zij dat leuk vinden dan vindt ik dat ook leuk,alleen een nadeel,het kost zoveel geld:sad:
ik heb al eens gehad dat ik hier harder reedt dan toegestaan en moest ergest op tijd zijn waardoor ik het poeschen[bumperen]niet erg doorhad,ik werd toch voorbij gelaten en werdt ongeveer een kilometer verder er op atend gemaakt door,ja het was een agent in onopvalllende auto,dat dit niet mocht en of ik iets beter op mijn snelheid wilde letten.
verder heb ik niks hoeven zeggen en ik heb mijn reis kunnen vervolgen.
ik heb ook eens perongeluk mijn verstralers in mijn bumper zonder dat ik daar erg in had aan gehad,ik werdt meteen van de weg geplukt en bekeurd alsof ik met zijn vrouw was vreemdgegaan.je ziet het maakt wel degelijk wat uit waar dat je in rijdt.
slaat op niks natuurlijk,dit is in mijn ogen aanhouding puur uit vooroordeel.
Tim B.

Dat is ABSOLUUT waar, ze kicken er gewoon op om sportieve auto's te naaien! Omdat ze toch wel weten dat door die auto's achter hun rug om elke bestaande verkeersregel wordt overtreden...althans die veronderstelling hebben ze volgens mij.
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

ik heb ze gewoon om hoor
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Patrick

ja ik nu ook,maar ik heb het nu niet specifiek over gordels maar over het hele rattaplan,ze loeren gewoon op je dat ze je meteen bij de minst stinkende scheet toch meteen kunnen bekeuren.
ik had eens mijn dimlicht stuk,had ik niet gezien,dat ken eens gebeuren maar nu rijdt ik toevallig een motoragent tegemoet.
hij achter me aan en ik was me van geen kwaad bewust,volgen dus.
ik kom aan bij het politie bureau en voordat ik wist hoe of wat had ik al een prent in mijn vuist.
ik wist nog niet eens waarvoor,daar kwam ik dus snel achter door te lezen"het niet voeren van juiste verlichting"ik kijk naar de voorkant van de auto zie dat ik het dimlicht[stadslicht brande wel nog]stuk was.ik heb dus niet eens de kans gekregen om het te verwisselen ofzo.
nou ik heb ook wel gehoord dat dat bij andere mensen wel eens anders is gegaan,heeft u een reserve lampje bij u,o dan vernieuw het maar gauw anders kost het u geld moet ik u even helpen bla bla.
nee ze zien een van ons,hup schrijven.
dat ze de t krijgen,k..kerk..ten.
zo dat lucht op:smile:
Merijn
Über-Spammer

De politie in nederland moet eens een keer af van de eis dat iedere agent per jaar een bepaald aantal proces verbalen uitdeeld. Hier merk ik het wel als het tegen het eind van het jaar loopt dat ze wel heel ijverig schrijven...
Anonymous

On 2002-03-21 22:58, patrick b
wrote:
nou ik heb ook wel gehoord dat dat bij andere mensen wel eens anders is gegaan,heeft u een reserve lampje bij u,o dan vernieuw het maar gauw anders kost het u geld moet ik u even helpen bla bla.
nee ze zien een van ons,hup schrijven.
dat ze de t krijgen,k..kerk..ten.
zo dat lucht op:smile:
Staat zelfs in de wet. Een lamp kapot kan namelijk gebeuren. Als de politie je erop attendeert moet je wel in staat zijn de lamp ter plaatse te vervangen, dan is er niets aan de hand.
clio_rally
Contacteer:

Mmm.... wat denk je van een 19-jarige in een lancia delta integrale....daar houden ze niet echt van. Wat ben ik vaak van de weg afgehaald, abnormaal. Jammer voor hun, want ik heb alleen twee parkeerboetes en een keer rood licht geflitst.....
Toch een kanttekening, en dat zijn de jongens uit Driebergen in hun Volvo's, die begrijpen het tenminste. Ik ben ze al een paar keer tegengekomen, maar die denken gewoon met je mee.l Voobeeldje, ik zit op de snelweg bij Hoogeveen, 's nachts, eind gereden, lege weg, gangetje 180. Opeens twee lichten achter me, ja hoor, petten. Maar die Volvo komt naast me, ik denk nog "Rijbewijs kwijt", maar alleen een waarschuwend vingertje, foeifoei en weg waren ze. Ook een keer 's nachts op de A13 bij Delft, halen ze me naar de kant met 150, ik weer in de stress. Lange preek, daarna lullen over mijn auto en onder politiebegeleiding kijken wie sneller was, hij of ik! Tot de 190 (was echt helemaal niemand) en daarna gebaarde hij dat het mooi was en weg was-ie. Weer geen boete.....

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Anonymous

Clio_rally ben jij eigenlijk lid ? (DSC)
Robert dB.

Ik heb ook ooit iets soortgelijks meegemaakt, namelijk op een vroege ochtend (lege weg) richting een meetingpoint van een Subaru meeting. Reed mee in een Impreza GTT, beetje gas erop. Even later in de achteruitkijkspiegel - politie...gas los, Volvo kwam naast ons rijden, duimpje omhoog..?!?! Wij lache :smile: Toe gaf hij het teken dat het gas erop moest. Gelijk op richting de 200. Toen was het genoeg geweest, zwaai zwaai, en we reden weer rustig verder.
Merijn
Über-Spammer

Als flitspalen nou eens konden denken... :wink:
Plaats reactie