ja het is mij al heel vaak opgevallen dat ze idd letten op meer opvallende auto's,jongere rijders etc.
als ik bv in de bedrijfsbus rijdt kom ik politie tegen alsof ze ook moeten zijn waar ik moet zijn,kostant dus maar geen blik mijn kant op.
rijdt ik in de 19 dan is het net alsof ze me aan het observeren zijn zo van"als ie z'n knipperlicht vergeet heb ik em toch!"
soms echt tot aan het zielige aan toe.
ach ja ze zullen het wel leuk vinden denk ik

en als zij dat leuk vinden dan vindt ik dat ook leuk,alleen een nadeel,het kost zoveel geld:sad:
ik heb al eens gehad dat ik hier harder reedt dan toegestaan en moest ergest op tijd zijn waardoor ik het poeschen[bumperen]niet erg doorhad,ik werd toch voorbij gelaten en werdt ongeveer een kilometer verder er op atend gemaakt door,ja het was een agent in onopvalllende auto,dat dit niet mocht en of ik iets beter op mijn snelheid wilde letten.
verder heb ik niks hoeven zeggen en ik heb mijn reis kunnen vervolgen.
ik heb ook eens perongeluk mijn verstralers in mijn bumper zonder dat ik daar erg in had aan gehad,ik werdt meteen van de weg geplukt en bekeurd alsof ik met zijn vrouw was vreemdgegaan.je ziet het maakt wel degelijk wat uit waar dat je in rijdt.
slaat op niks natuurlijk,dit is in mijn ogen aanhouding puur uit vooroordeel.