Ja, hij is <b>gepoetst</b>!!! Opnieuw geassen en lekker in de was gezet. Ziet dat er goed uit zeg.
Alleen was vanochtend de beruchte albatros alweer langsgeweest

Meningen suggesties van harte welkomCode Beschrijving Optie Aantal Totale Prijs Actie
G12664 NXT Car Wash 19.99
G10307 Scratch X 14.99
G1116 Quik Clay Detailing System 19.99
A2116 STEP 2 Deep Crystal Polish 12.99
G12718 NXT Tech Wax 24.99
Totale waarde: 92.95
Dat heb ik ook echt altijd. Heel irritant is datRoy schreef:Maar worden de mensen die hem voor de deur wassen nooit helemaal knettergek van de buren e.d met de vraag; "Oh, dat ziet er weer mooi uit. Kan je de mijne ook ff doen?? :-*
Of:"Maak em niet te mooi he!"Thierry schreef:Dat heb ik ook echt altijd. Heel irritant is datRoy schreef:Maar worden de mensen die hem voor de deur wassen nooit helemaal knettergek van de buren e.d met de vraag; "Oh, dat ziet er weer mooi uit. Kan je de mijne ook ff doen?? :-*
LotuzClioWilliams schreef:Welke RTC leden houden zich hiermee bezig? Degene die mijn wagen in augustus heeft gedaan en waar ik zeer tevreden over was, heeft helaas op korte termijn geen tijd.
Meguiars poetsbeurt
5gt8vturbo schreef:iki ken wel iemand die dat kan met zo`n poetstol weet alleen niet hoeveel hij er voor vraagt. zal vanavond ff bellen
LotuzClioWilliams schreef:Alvast bedankt voor je moeite, Pascal.![]()
Wie nog meer?
Tino schreef:Volgens mij doet ronnie dat soort dingen ook.
Kijk ff in het bodegraf topic naar zijn exacte nickname.
Flauw hoor...Ronnie Detmers schreef:Het heet nu gewoon ACT: Poets Topic![]()
Heeft iemand Ronnie de laatste tijd op het forum gesignaleerd? M'n PM aan hem staat al een paar dagen ongeopend te wachten.Paul1916v schreef:PM Ronnie B eens (RBcarcleaning)
Hij is net bij een nieuwe baas begonnen, dus zal wel druk zijn denk ik zo..., probeer hem anders gewoon maar ff mobiel te bereiken, na 18.00 uur geef ik je de meeste kans...0646-096685LotuzClioWilliams schreef:Heeft iemand Ronnie de laatste tijd op het forum gesignaleerd? M'n PM aan hem staat al een paar dagen ongeopend te wachten.Paul1916v schreef:PM Ronnie B eens (RBcarcleaning)
Mijne is ook schitterend met mijn merk en ik betaal maar 7 euro per fles van 1 liter.LotuzClioWilliams schreef:M'n wagen zag er schitterend uit na die behandeling met Meguiars producten, dus het is gewoon een goed merk. Dat het popiejopie wordt doordat veel mensen in dit popiejopie wereldje het gebruiken, kan me dan weinig schelen.
Paul1916v schreef:2 vriendinnen? PIMP