die ik je erbij heb gegeven

Da's gewoon koelvloeistof, zuiger wordt vaak wel brandschoon als je er ff mee doorrijdRoald schreef:Meest Linkse zuiger op de foto ziet er ook flink aangetast uit, ga je daar nog iets aan doen ?
Inderdaad, gewoon kvs. Is er nu uit en de cilinders en de wanden zien er goed uit.Ronald1916V schreef:Da's gewoon koelvloeistof, zuiger wordt vaak wel brandschoon als je er ff mee doorrijdRoald schreef:Meest Linkse zuiger op de foto ziet er ook flink aangetast uit, ga je daar nog iets aan doen ?
Oke.Tom schreef:Denk dat die halve druppel geen kwaad kan. bij verse olie wordt er direct weer frisse olie in gepompt. Hoor nooit iemand die zomaar al zijn motorlagers gaat vervangen enkel omdat de koppakking eruit lag.
Kopbouten nadraaien is de oude methode, tegenwoordig zet je ze vast met hoekverdraaing (x Nm + 90 graden). Dan hoef je ze niet meer na te draaien.Joost van der Hammen schreef:mocht je met hogere druk gaan rijden.
en je hoeft dan je kopbouten niet na te trekken
maar ook hier zijn de meningen over verdeelt
Jup dat kan, neem ze anders allebei even mee naar DMR en laat hun beoordelen wat de beste basis isWilleon de Zoete schreef:Ik heb nog een kop liggen van een ander blok, die kan ik toch wel compleet overzetten?
Ik laat het anders even ter beoordeling van DMR revisie in Hoogeveen.
Hoezo is dat nodig ?R.C.G60 schreef:Als je na DMR revisie in Hoogeveen gaat,laat het even weten als u wilt??? Als ik mee mag,dan kan ik gelijk even vragen wat het voor mij gaat kosten, straks
Hahahhahaha dat kloptJochem de Haas schreef:Hoezo is dat nodig ?R.C.G60 schreef:Als je na DMR revisie in Hoogeveen gaat,laat het even weten als u wilt??? Als ik mee mag,dan kan ik gelijk even vragen wat het voor mij gaat kosten, straks
Je rijd er toch nooit mee