In hoeverre het er veiliger op wordt? Ik heb het niet doorgerekend

[img]http://i5.photobucket.com/albums/y184/a ... 101825.jpg[/img]
Ja dan ga je dus lekker naar Biesheuvel en laat daar gewoon een normale basis in elkaar zetten.-jo- schreef:een kooi voor een 21 is niet bepaald te vergelijken met een clio of 19. Renault had destijds een 14 punts en 22 punts kooi voor de diverse categoriën.
Safety devices bouwt er eentje in voor 1200 ex (£)
Adinsx schreef:Mwa, we sjouwen er een beetje steigerpijp in en dan vinden we het wel best.
In hoeverre het er veiliger op wordt? Ik heb het niet doorgerekend![]()
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y184/a ... 101825.jpg[/img]
Ben ik het niet mee eens. Ik mag nu een kooi steken gezien het NL kenteken dus laat ik het liever gelijk goed doen. Das mijn visie op het hele kooi-gebeuren. Hetgeen hierboven gepost staat, nou sorry met alle respect, das geen kooi maar nutteloos overtollig gewicht.Steven schreef:Ja dan ga je dus lekker naar Biesheuvel en laat daar gewoon een normale basis in elkaar zetten.
In principe moet je ook in een 21 een prima 6-8 punts neer kunnen zetten die wat stijfheid + veiligheid brengt, onder de 1000 euro.
Alles is beter dan niets en bij biesheuvel kun je altijd nog opties openlaten voor uitbreiding
Het eerste plan was om een kooi in die grijze te duwen, bij nader inzien kan ik beter investeren in die nieuwe koets. Hét grote nadeel...tis een ph2 koets...dus eigenlijk geen echte 21 TMartijn Kool schreef:ik lees kooi, ik denk in dat grijze ding van je, maar dan heb ik niks gezegd
was dat trouwens? ik zie 150 euro oud ijzer![]()
Klopt, maar hij is wel voor de Clio ontworpen...Martijn Kool schreef:die kooi in die rode 5 is een halve kooi en das al helemaal een sierkooi dus een vergelijk van niks merijntje, jullie hebben anders ook 'maar' een 6puntskooi(toch?) net als mij
Die zou ik naar biesheuvel brengen en een echte doorgelaste fia kooi in laten lassen met certificaat.-jo- schreef:Trouwens Martijn,
als je begint met dit[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... 004327.jpg[/img]zou je het dan niet gelijk goed doen ? Of zou je daar een 2dehands half passend ding inpegelen?
Er is niks verboden aan om de auto op iemand anders zijn naam te hebben...Hetzij in een ander land...-jo- schreef:Dat werd gezegd maar hier zeggen ze zoveel. Als ik aan kant gezet wordt zien we wel.
Wat ik er van gehoord heb is 1e keer een fixse waarschuwing, 2e keer betrapt is bpm + boete.Merijn schreef:Ho, dat is niet helemaal waar, Arthur.
Als jij als nederlander in Nederland rondrijdt in een auto met een buitenlands kenteken, al heb je 'm voor 1 keer geleend, en je wordt aangehouden, dan bestaat de kans dat je de BPM af mag tikken...
Leuk bij zijdelingse impact precies op de buis zo strak achter je stoel, heb je ineens een bobbel of pijp in je rugkrickie_11turbo schreef:Adinsx schreef:Mwa, we sjouwen er een beetje steigerpijp in en dan vinden we het wel best.
In hoeverre het er veiliger op wordt? Ik heb het niet doorgerekend![]()
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y184/a ... 101825.jpg[/img]
rob geus word hier niet zo vrolijk van
Steven schreef:Ja flauw he, ik wilde er ook een Toyota Starslet en Astra GSi tussenzetten, maarja dat mag niet van mezelfLuco/Alpine-racer schreef:Hee worden er alleen van die roestige franse hokken in het register opgenomen??
js tr .. staat er toch wel tussen als tracktoolTim schreef:Telt je eigen willy niet meer mee?
die van jou rijd niet toch ?Tim schreef:Telt je eigen willy niet meer mee?