Als jij echt aangifte hebt gedaan van diefstal van je auto dan moet hij als gestolen gesignaleerd staan. Als dit het geval is en jij vind je auto terug dan MOET de politie deze auto in beslag nemen! En dan bepaald de Offcier van Justitie wat er mee gebeurd. Ik heb het idee dat jij niet op de juiste manier aangifte hebt gedaan.Chris1992 schreef:Jawel kijk nog wel, maar ik schiet er niks mee op.
Politie is druk doende, of ik daar mijn auto mee terug krijg ?????
Maar misschien zitten hier wel slimme koppies bij die iets hebben aan een proces verbaal/aangifte nr
PL2202.202.2009.994
Ik zelf kom geen stap verder. Bakker zegt dat hij de auto al 3 jaar in bezit heeft. Vanaf 2006 dus. Ik heb mijn aankoopbewijs van 2006 en reperatiebonnen van 2007. Ik snap niet wat die vent dan zit te lullen.
de reservesleutel heb ik nog, ik kan de auto zo meenemen......maar ja dan is het weer diefstal.
Het enige is, dat mijn auto nog verzekerd is, en een auto mag niet 2x verzekerd zijn. Dus degene die hem koopt zal hem niet kunnen verzekeren.
Mijn verzekering weet ervan, ook van de aangifte.
Mocht er iemand zijn die toch weet hoe ik mijn auto terug kan krijgen, dan zou ik dat graag willen weten.
Dank alle voor de reacties.
Groeten Chris
Ik zou maar is langs de politie gaan als ik jou was. Doe je dit niet dan heb ik het idee dat het allemaal wel mee valt. En dat er misschien heel wat anders aan de hand is.