Dus kan er nu nog niet veel over zeggen

Regel jij ook borden en bestek of is het handig om dat zelf mee te nemen? Of maken we er een bourgondische BBQ van? Lekker kluiven met vette klauwen....Riël Notermans schreef:DE KOSTEN VOOR DE BBQ ZIJN PAS DONDERDAG BEKEND. IK STEL HET PAKKET DONDERDAG TER PLEKKE SAMEN.
Dus kan er nu nog niet veel over zeggen
RenaultclioII16v (Peter) schreef:Is er daar ook mogelijkheid tot het wassen van je auto?
Check! Regel ik!Riël Notermans schreef:En ik zoek eigenlijk nog 1 of 2 (camping?) tafels om de bbq op te zetten.
Bedoel je zo iets Riël?Riël Notermans schreef:Als er iemand een losse 12v-verlengstekker heeft (autoaansluiting) met losse draden...?
Ik heb een aggregaatje bij me, daar kan 220 of 12v uit komen. Mijn koelbox draait op 12, maar gaat via krokodilleklemmen
Mooi! de wasspullen kunnen dus mee!Gabri van der Veen schreef:RenaultclioII16v (Peter) schreef:Is er daar ook mogelijkheid tot het wassen van je auto?![]()
, bij een groot winkelcentrum, daar zijn we vorig jaar ook langs gegaan.
dan kun je morgen weerde auto staat helemaal gepoetst onder de carpoort
Urmond is niet handigRik schreef:Hey Riël is goed, hoe laat?
de auto staat helemaal gepoetst onder de carpoort
Met hoeveel bouten staat die carport vast?sieger everts schreef:dan kun je morgen weerde auto staat helemaal gepoetst onder de carpoort