als de motor niet draait zeker-jo- schreef:je mag komen kijken, dat ding beweegt gewoonweg niet

als de motor niet draait zeker-jo- schreef:je mag komen kijken, dat ding beweegt gewoonweg niet
dat had ik dus ook een keer.Johan_16v schreef:nja, in de rubbers hangt ie goed. maar wat wel vervelend is, hij raakt de tank ter hoogte van de konische koppeling van de einddemper. heb er voorlopig wat rubber tussen geduwd zodat de tank afgeschermd zit, maar het is wel de bedoeling om dit te verhelpen, al zie ik niet goed in hoe ik dat voor mekaar ga krijgen?
http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... y_Code=FLXJohan_16v schreef:wat is die zogenaamde flexibel, hoe moet ik mij dat voorstellen? piccie anyone?
spaghetti, middendemper, einddemper, de hele handel dus. behalve de cat dan.Tom schreef:wat is volledig? met middendemper en einddemper neem ik aan?! Als je het echt stiller wilt hebben zul je dan toch andere dempers moeten nemen denk ik. uitlaten dicht stoppen lijkt me niet echt optimaal
ik denk dat ik deze oplossing ga proberen, middendemper ertussen flikkeren en devil einddemper laten zitten (want die ziet er toch vet uitEdward(ForeverYoung) schreef:ik zou er dan gewoon een middendemper tussen knutselen (op de manier zoals Riël beschrijft)
denk dat dat al een aardig verschil maakt, en dan kun je de einddemper gewoon laten zitten.
ik heb alles origineel (behalve de einddemper) en heb onvrijwillig eens een dag zonder einddemper gereden en dat was niet eens zo heel erg, merkte weinig verschil toen de demper er weer onder ging![]()
zou ik geen middendemper meer hebben gehad, dan was het waarschijnlijk een heel ander verhaal geweest
tja onder mijn elf zit al groter dan 2.5 "Maus schreef:Moet toch makkelijk passen; een 3 inch pijpje op een ?? inch van de Reno?
dan zou ik voor Remus gaan.. en wel je middendemper eronder laten...pellet_iggo schreef:Ik wil een dubbele ovale uitlaat steken onder mijn clio, maar ik weet ni goed welk merk er aanbevolen wordt? Ik hoor hier over peco,devil,sebring, enzo... maar ik zou ni weten wat goed is. Wat ik zeker wil is dat als je rustig rijd hij een redelijk normaal geluidje maakt, dus ni dat heel de straat wakker wordt, maar als ik doortrek mag hij wel brullenKan iemand mss nog wa tips geven? En weet iemand een goede garage die uitlaten zet regio antwerpen?
Merci op voorhand