Oldskool GTT blijft op deze aardbol
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
onderkant skirt is de onderkant van het omgezette gedeelte?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 1742
- Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
- Locatie: Assen
- Contacteer:
maurice mb onderkant skirt voor 14 cm achter 15,5
patrick l krikpunt voor 13 cm achter15 cm
florus voor en achter 13 cm
chris voor en achter 15 cm
oldskool voorkant 13 cm achter 13,5 cm ongeveer ???????
maar ligt ongeveer 1 cm hoger lals die van maurice
is nu achter 10 cm lager dan orgineel
je zet ze gewoon allemaal naast elkaar op een meeting
dan zie dat maurice nummer 1 is

51,4 cm gemeten wielkas bovenste punt
bijna 11 gemeten bij de voorste dorpel
net geen 8 cm gemeten onderkant voorbumper
laag
[img]http://img426.imageshack.us/img426/7761/renault46eq.jpg[/img]
wie volgt????
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
onderkant skirt voor 12 cm
onderkant skirt achter 13 cm
onderkant voorbumper 5 cm
onderkant skirt achter 13 cm
onderkant voorbumper 5 cm

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 537
- Lid geworden op: do 7 apr 2005 12:20
- Locatie: Veendam
een clio mist toch wel die mooie jaren 80 stylingRobke schreef:Als je écht laag wilt gaan kun je toch beter een Clio rijden.
Ik had de dorpel voor op 6,8 cm van de gond liggen en achter 8,2 cm.
Je leeft maar 1 keer, dus GAS!!!!!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Euh ziet er lekker uit ...maar hoe staan je draagarmen ?
Die van mij was nog iets lager (er is nog 1 heel makkelijk truukje) ......mijn vuist kon niet meer onder de dorpel, helaas geen foto 's van .....
Maar dat was geen rijden en niet zozeer hobbels en bobbels maar gewoon weg slecht stuuren .....
Die van mij was nog iets lager (er is nog 1 heel makkelijk truukje) ......mijn vuist kon niet meer onder de dorpel, helaas geen foto 's van .....
Maar dat was geen rijden en niet zozeer hobbels en bobbels maar gewoon weg slecht stuuren .....
vind die velgen juist ubervet, zeker aan de achterkant...
Zo vorige week ff naar Leiden geweest om de 285mm schyven met ds2500 remblokken optehalen .
Dus deze maar meteen ff gemonteerd, en meteen het probleem opgelost met de voorkant dat ik op myn bumpstops reed .
Zo ziet het er dan uit.
Orgineel 238 mm upgrade 285 mm met behoud van orginele remklauw.
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a399/ ... malles.jpg[/img]
Zo zie het ook goed oude en nieuwe schyf op elkaar gelegd.
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a399/ ... malles.jpg[/img]
De oude remmen met genoeg ruimte in de velg .
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a399/ ... r238mm.jpg[/img]
De nieuwe remmen met 4 mm van de zykant v/d klauwen afgehaald omdat anders myn mooie velgen niet meer gingen passen .
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a399/ ... f285mm.jpg[/img]
Nu nog ff opzoek naar winterbanden want je kan met deze velgen natuurlyk niet in de winter gaan ryden .
Velgen voor de winter momo 5 spaaks .
Dus deze maar meteen ff gemonteerd, en meteen het probleem opgelost met de voorkant dat ik op myn bumpstops reed .
Zo ziet het er dan uit.
Orgineel 238 mm upgrade 285 mm met behoud van orginele remklauw.
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a399/ ... malles.jpg[/img]
Zo zie het ook goed oude en nieuwe schyf op elkaar gelegd.
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a399/ ... malles.jpg[/img]
De oude remmen met genoeg ruimte in de velg .
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a399/ ... r238mm.jpg[/img]
De nieuwe remmen met 4 mm van de zykant v/d klauwen afgehaald omdat anders myn mooie velgen niet meer gingen passen .
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a399/ ... f285mm.jpg[/img]
Nu nog ff opzoek naar winterbanden want je kan met deze velgen natuurlyk niet in de winter gaan ryden .
Velgen voor de winter momo 5 spaaks .
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Ziet er goed gevuld uit Marcel. 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
't gaat om een RDW goedgekeurde auto Luco, niet de race5.Luco/Alpine-racer schreef:onderkant skirt voor 12 cm
onderkant skirt achter 13 cm
onderkant voorbumper 5 cm

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 5838
- Lid geworden op: za 2 feb 2002 0:00
- Locatie: Etten-Leur
- Contacteer:
je moet toch over 80% hoger zijn dan 10 of 11cm bij de rdw?Arie van de Hoek schreef:'t gaat om een RDW goedgekeurde auto Luco, niet de race5.Luco/Alpine-racer schreef:onderkant skirt voor 12 cm
onderkant skirt achter 13 cm
onderkant voorbumper 5 cm
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
volgend jaar zit er een kenteken opArie van de Hoek schreef:'t gaat om een RDW goedgekeurde auto Luco, niet de race5.Luco/Alpine-racer schreef:onderkant skirt voor 12 cm
onderkant skirt achter 13 cm
onderkant voorbumper 5 cm

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
JJJJJJJJAAAAAAAAAA hallo als je het over de race 5 wilt hebben moet je maar in het daarvoor bestemde topic verder gaan .
En niet mijn mooie topic daarvoor gebruiken .
zal binne kort de g tech er wel eens op los laten voor wat gegevens over hoe goed ie nu remt.
En niet mijn mooie topic daarvoor gebruiken .

zal binne kort de g tech er wel eens op los laten voor wat gegevens over hoe goed ie nu remt.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Dat zijn dingen waar we op wachten.
Hopelijk had je ook al een meting gedaan met de originele set-up. 


5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 1083
- Lid geworden op: za 27 jul 2002 15:19
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Nieuwstadt
Goed dat je me belde .Ziet er super uit boyyo
.
Tot morgen heb er zin in dat beestje weer eens te aanschouwen .

Tot morgen heb er zin in dat beestje weer eens te aanschouwen .

Zo in de tussen tyd dat ie rydt nog ff een alarm ingebouwd.
En de gtt maar eens laten taxeren want je weet het maar nooit , wanneer het van pas komt.
Zo afgelopen zaterdag ff op pad geweest om wat ice in de gtt te gaan propppen.
Moet volgens mij net allemaal passen .
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a399/ ... _00037.jpg[/img]
Zal de aankomende tijd wel ff bezig zijn hiermee.
Wil mijn compo actief aan sturen met de 4 kanaals versterker
die is 4* 125 watt .
Daarvoor moet je wel ff 15 meter speaker kabel leggen .
Voor de compo woofers ff 2 mdf speakerringen maken,
en niet te vergeten de deuren en de rest voorzien van dempingsmatten.
Dan de de subkist ff aanpassen voor achter in .
die krygt 300 watt te verwerken .
De voedings kabel die naar achter gaat is maar 35 mm2
die wordt achter gesplitst met een zekering/verdeel blok
naar 1*35mm2 naar de 4 kanaals .
en 1*10mm2 naar de gebrugte versterker
Daarna alles afregelen met de HU die daar speciaal voor is gekocht .
Marcel
En de gtt maar eens laten taxeren want je weet het maar nooit , wanneer het van pas komt.
Zo afgelopen zaterdag ff op pad geweest om wat ice in de gtt te gaan propppen.
Moet volgens mij net allemaal passen .

[img]http://i15.photobucket.com/albums/a399/ ... _00037.jpg[/img]
Zal de aankomende tijd wel ff bezig zijn hiermee.
Wil mijn compo actief aan sturen met de 4 kanaals versterker
die is 4* 125 watt .
Daarvoor moet je wel ff 15 meter speaker kabel leggen .
Voor de compo woofers ff 2 mdf speakerringen maken,
en niet te vergeten de deuren en de rest voorzien van dempingsmatten.
Dan de de subkist ff aanpassen voor achter in .
die krygt 300 watt te verwerken .
De voedings kabel die naar achter gaat is maar 35 mm2
die wordt achter gesplitst met een zekering/verdeel blok
naar 1*35mm2 naar de 4 kanaals .
en 1*10mm2 naar de gebrugte versterker
Daarna alles afregelen met de HU die daar speciaal voor is gekocht .
Marcel
Laatst gewijzigd door oldskool op wo 18 apr 2007 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is meer dan de dagwaarde .Steven schreef:Wat rolde er uit die taxatie? Zal niet astronomisch hoog wezen, maar neem aan toch wel een redelijk bedrag niet?
En mocht er iets gebeuren heb jt tenminste iets achter de hand
waarmee je kan aantonen dat de waarde toch net iets hoger ligt dan de 500/1000 euro die anders uitgekeerd wordt.
Marcel
zo kon mezelf weer niet inhouden en heb maar weer een set oude velgen aangeschaft zijn zeer zeldzaam dus leuk om te hebben .
Zijn dus "Zender Turbo "velgen ph 1.
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a399/ ... Turbo4.jpg[/img]
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a399/ ... r1poly.jpg[/img]
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a399/ ... _small.jpg[/img]
Zo zien ze ernu nog uit maar binnenkort niet meer zie ander foto's.
6 j15 ET 40 Kan dit of moeten er spacers tussen?
Moet nog ff naafgat laten vergroten van VW naar renault.
Ze hebben vroeger DE JAREN 80 ook onder de 11 turbo gezeten de "Zender" uitvoering.
[img]http://aebergon.club.fr/photos_Renault/ ... nder_1.jpg[/img]
Maar ga eerst nog verder met de'"wedstrijd" audio install waarvan deze week wel enkele foto's zullen worden gepost.
Zijn dus "Zender Turbo "velgen ph 1.
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a399/ ... Turbo4.jpg[/img]
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a399/ ... r1poly.jpg[/img]
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a399/ ... _small.jpg[/img]
Zo zien ze ernu nog uit maar binnenkort niet meer zie ander foto's.
6 j15 ET 40 Kan dit of moeten er spacers tussen?
Moet nog ff naafgat laten vergroten van VW naar renault.

Ze hebben vroeger DE JAREN 80 ook onder de 11 turbo gezeten de "Zender" uitvoering.
[img]http://aebergon.club.fr/photos_Renault/ ... nder_1.jpg[/img]
Maar ga eerst nog verder met de'"wedstrijd" audio install waarvan deze week wel enkele foto's zullen worden gepost.
Laatst gewijzigd door oldskool op di 14 aug 2007 17:25, 3 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
Kan ik me alleen maar bij aansluiten



Ja moet men naam hierzo ook hoog houden he .Merijn schreef:Nondeju! Gruwelijk!![]()
![]()

morgen ff ophalen zitten nog byna nieuwe potenza's op .
Dus de ouwe BBS en kunnen er eindelijk onder uit.
Heb nu eindlijk een set wintervelgen gevonden .

dit setje zeker hè... ik heb ook zitten twijfelen om ze te kopen, dikke wielen man!
Immer wieder die verdammte Holländer
Laatst gewijzigd door -Ray- op zo 12 aug 2007 22:44, 1 keer totaal gewijzigd.
you tell me 

Immer wieder die verdammte Holländer
nee joh, dan krijg je ET10 malle
hoeveel J is de standaard GTT velg, toch ook 6? dan zou een 5mm spacer voldoende zijn, als je ruig doet neem je een 10mm. zal ff passen en meten worden.
hoeveel J is de standaard GTT velg, toch ook 6? dan zou een 5mm spacer voldoende zijn, als je ruig doet neem je een 10mm. zal ff passen en meten worden.
Immer wieder die verdammte Holländer
Ik had 7J ET 35, dat kon zelfs nog wel een tikkie breder.
6J is al 12,7mm smaller aan elke kant, dan heb je nog 5mm van extra ET waarde. Dus goed dan zal het op 20mm uitkomen, maar standaard valt het enorm naar binnen hoor.
6J is al 12,7mm smaller aan elke kant, dan heb je nog 5mm van extra ET waarde. Dus goed dan zal het op 20mm uitkomen, maar standaard valt het enorm naar binnen hoor.