Bas schreef:Wel dus? Hmzzz
Goed voorbereid die gasten
't is niet verplicht maar wel verstandig. Veel rijders hebben het ook op hun overall staan achter hun naam, de vaak op de riem gestikt staat. Ik moet nog steeds mijn bloedgroep laten bepalen want ik weet hem simpelweg niet.
Ach maakt bij jou vast weinig verschil..... als er maar wat roods in gaat
't is niet verplicht maar wel verstandig. Veel rijders hebben het ook op hun overall staan achter hun naam, de vaak op de riem gestikt staat. Ik moet nog steeds mijn bloedgroep laten bepalen want ik weet hem simpelweg niet.
ik heb die van mij ook laten bepalen bij het rode kruis. Krijg je een kaartje thuis gestuurd. Het is maar heel even werk en als er wat gebeurt kan het best veel schelen...
Volgens mij kan iedereen (die geen bloedafwijking heeft) 0+ toegediend krijgen. Dus dat is verder niet echt een groot probleem.
Ik heb begrepen dat de bestuurders deur niet van kunstof mag zijn voor openbaar weg gebruik, dit zou namelijk afkeur zijn vanwege de veiligheid, iemand die dit kan bevestigen??
RO 16v schreef:Even een vraagje over de kunstof deuren.
Ik heb begrepen dat de bestuurders deur niet van kunstof mag zijn voor openbaar weg gebruik,
dit zou namelijk afkeur zijn vanwege de veiligheid, iemand die dit kan bevestigen??
Gelood of ongelood
Reichhard heeft toch ook wel van die kunsstof onderdelen (achterklep etc).
Ramen wegen ook veel. Zijn die niet van plexi ofzo in de racerij dan? volgensmij vliegen dan de splinters je om de oren tijdens een crash.
Reserveband er onderuit scheelt weer 13 kilo. 13" Magnesiumbandjes eronder bespaart ook weer kilo's en inderdaad op reserve rijden.