
[5GTE-16V]Nieuwe auto gekocht!
nahjah... zal morge ff een andere ftp server zoeken! moeten jullie ff wachten, sorry 

die weddenschap ga ik graag met je aanLE-Man schreef:haha!! nou ik denk dat je het niet bij zal houden! 157pk sterk dat ding! 0 naar 100 rond de 6 seconden!!Mrtn schreef:gefeliciteerd met je nw aanwinst![]()
wanneer gaan we naast elkaar staan voor de streep??

Mrtn = Maarten
-
- Berichten: 375
- Lid geworden op: do 30 jan 2003 18:32
- Locatie: Soest
- Contacteer:
Dan weet ik waar ik m'n geld op in zet....begint met een T en eindigd op URBO, MRTNMrtn schreef:die weddenschap ga ik graag met je aanLE-Man schreef:haha!! nou ik denk dat je het niet bij zal houden! 157pk sterk dat ding! 0 naar 100 rond de 6 seconden!!Mrtn schreef:gefeliciteerd met je nw aanwinst![]()
wanneer gaan we naast elkaar staan voor de streep??
Twingo te koop!!!!
ga ik wel naast je rijden om te kijken hoe hard je gaatMrtn schreef:6sec lijkt mij ookzuigwerk, alleen daarom al wil ik wel eens naast 'm staan, en ja..... die 157pk, ach.....

Immer wieder die verdammte Holländer
Laat ik het zo zeggen....
uitspraken zoals Le-man doet kunnen gevaarlijk zijn
toen ik van 1.1 naar 1.7 ging d8 ik ook bijna dat ik porsches kon inhalen
heel goed Ray
kheb namelijk een tellerafwijking en de echte snelheid willen we graag weten natuurlijk 
uitspraken zoals Le-man doet kunnen gevaarlijk zijn

toen ik van 1.1 naar 1.7 ging d8 ik ook bijna dat ik porsches kon inhalen

heel goed Ray


Laatst gewijzigd door Mrtn op di 13 apr 2004 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Mrtn = Maarten
kheb t even opgezocht over koppel e.d.
de 16V motor (van autoweek, kheb de Clio gepakt)
MOTOR
aantal cilinders 4, in lijn
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 1764 cm3
boring x slag 82,0 x 83,5 mm
compressieverh. 10,0:1
max. vermogen 101 kW (137 pk)
6500tpm
max. koppel 158 Nm
4250tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening dohc
turbo nee
katalysator geregeld
deze is van Volvo 1.7T
MOTOR
aantal cilinders 4
kleppen per cilinder 2
cilinderinhoud 1721 cm3
boring x slag 81,0 x 83,5 mm
compressieverh. 8,1:1
max. vermogen 88 kW (120 pk)
5000tpm
max. koppel 175 Nm
2100tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening ohc
turbo ja
katalysator geregeld
----------------------------------------------
de techneuten mogen hier theoretische kennis op los laten, kweet er niet bijster veel van
de 16V motor (van autoweek, kheb de Clio gepakt)
MOTOR
aantal cilinders 4, in lijn
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 1764 cm3
boring x slag 82,0 x 83,5 mm
compressieverh. 10,0:1
max. vermogen 101 kW (137 pk)
6500tpm
max. koppel 158 Nm
4250tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening dohc
turbo nee
katalysator geregeld
deze is van Volvo 1.7T
MOTOR
aantal cilinders 4
kleppen per cilinder 2
cilinderinhoud 1721 cm3
boring x slag 81,0 x 83,5 mm
compressieverh. 8,1:1
max. vermogen 88 kW (120 pk)
5000tpm
max. koppel 175 Nm
2100tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening ohc
turbo ja
katalysator geregeld
----------------------------------------------
de techneuten mogen hier theoretische kennis op los laten, kweet er niet bijster veel van
Mrtn = Maarten
nog wat info;
Cliko
topsnelheid 209 km/h
acceleratie 0-100 km/h 8,0 s
verbruik binnen b.k. - l/100km
verbruik buiten b.k. - l/100km
verbruik gecombineerd 8,1 l/100km
CO2 uitstoot - g/km
massa leeg 990 kg
Volvo weer
topsnelheid 205 km/h
acceleratie 0-100 km/h 9,0 s
verbruik binnen b.k. - l/100km
verbruik buiten b.k. - l/100km
verbruik gecombineerd 8,5 l/100km
CO2 uitstoot - g/km
massa leeg 1039 kg
Cliko
topsnelheid 209 km/h
acceleratie 0-100 km/h 8,0 s
verbruik binnen b.k. - l/100km
verbruik buiten b.k. - l/100km
verbruik gecombineerd 8,1 l/100km
CO2 uitstoot - g/km
massa leeg 990 kg
Volvo weer
topsnelheid 205 km/h
acceleratie 0-100 km/h 9,0 s
verbruik binnen b.k. - l/100km
verbruik buiten b.k. - l/100km
verbruik gecombineerd 8,5 l/100km
CO2 uitstoot - g/km
massa leeg 1039 kg
Mrtn = Maarten
Als het ding gechipt is dan zal er ook wel een andere koppel-kromme uit mogen komen.... wellicht toch maar eens testen tegen hem Mrtn 

ik denk allebei de auto's toch redelijk in te kunnen schatten, omdat ik van de ene een soortgelijke gehad heb, en de ander een keer afgesteld heb, maar ik geloof niet dat ik er lang over na hoef te denken welke sneller is
Maaruh, testen blijft natuurlijk leuker.

rev it like a rental
-
- Berichten: 2134
- Lid geworden op: ma 23 sep 2002 15:06
- Locatie: Heerenveen auto:
Heb je nog meer filmpjes?
Renault 5 GT Turbo "EVO"
-
- Berichten: 109
- Lid geworden op: wo 19 mar 2003 21:12
Ik heb hem in het dorp zien rijden bij ons en je kan me veel vertellen maar die auto doet geen 6 seconden naar de 100
In ieder geval dat is mijn mening.
In ieder geval dat is mijn mening.
Verlos ons met het antwoordMenno schreef:ik denk allebei de auto's toch redelijk in te kunnen schatten, omdat ik van de ene een soortgelijke gehad heb, en de ander een keer afgesteld heb, maar ik geloof niet dat ik er lang over na hoef te denken welke sneller isMaaruh, testen blijft natuurlijk leuker.

Mrtn = Maarten
en een GT @ 1.2 bar T25?
Immer wieder die verdammte Holländer
ik heb wel een extra handicap: 600 kilo ICE zo ongeveer 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Berichten: 1295
- Lid geworden op: ma 18 jun 2001 0:00
- Locatie: Noord Brabant (Sint Anthonis) 2 x GTT Ph2 '88
hmm hij speelt ze bij mij vet snel af, dat heb ik sinds een tijdje, weet iemand waar dat aan kan liggen?
Hij doet het bij elke player.
Hij doet het bij elke player.
some people are alive only because it's illegal to kill them
Dat lijkt maar zo joh, 't is een vet snelle auto 

is goedMrtn schreef:dat gaat zeker niet verkeerdmaar in z'n 3 kom ik ook niet vooruit als de weg nat is
![]()
een x een sprintje is leuk om zo 's te bekijken, akkoord Le-man?

Riël schreef:Dat lijkt maar zo joh, 't is een vet snelle auto

en die van jeroen zeker wel! ik zei ook! rond de 6 sec! ik kan gewoon geen vol gas geven bij het weg trekken! hij spint aan alle kanten!5 gte / gt schreef:Ik heb hem in het dorp zien rijden bij ons en je kan me veel vertellen maar die auto doet geen 6 seconden naar de 100
In ieder geval dat is mijn mening.
Kun je bij de meeste gtt's niet 

nou ik heb nog een filmpie erbij gemaakt! deze wil stom genoeg wel op mijn oude ftp site! dus hier komt ie! diegene die filmde miste juist het mooiste stuk
maarjah! ziet er geinig uit!
http://www.home.zonnet.nl/van_drie49/100_0001_2.AVI
ohjah! hier ff een plaatje, dit is dus nog niet DE top! maar! hier begint ie er wat langer over te doen!
let niet op de kmst, die klopt niet.. zit een R19 teller in.. en de clio teller die erin hoort is kapot
bthew, ik moet nog een nieuwe teller hebben! heeft iemand die nog liggen?!
[img]http://www.home.zonnet.nl/van_drie49/10 ... 2klein.jpg[/img]

http://www.home.zonnet.nl/van_drie49/100_0001_2.AVI
ohjah! hier ff een plaatje, dit is dus nog niet DE top! maar! hier begint ie er wat langer over te doen!
let niet op de kmst, die klopt niet.. zit een R19 teller in.. en de clio teller die erin hoort is kapot

[img]http://www.home.zonnet.nl/van_drie49/10 ... 2klein.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door GTE 16v op di 13 apr 2004 22:42, 2 keer totaal gewijzigd.
Vind de toerenbegrenzer altijd zo knullig klinken 
