Pk's ?
Renault 11 @ 2.0 16v ??? 

-
Probeer je nauw alweer je handel te slijten?PtrGte schreef:Renault 11 @ 2.0 16v ???
Nee, sorry, heb wel ideeen in die richting, maar dan wel met een haardroger eraan.......
OOIT......Als ik later groot ben.......
Turbo rules gewoon.......
Volgens mij gaan die volvoonderdelen eerder op de loop als de c-spullen
leveren beide evenveel power bij dezelfde druk ...

-
Is ook gewoon een reno motor wat mij betreft, en volgens mij met een paar tienden MINDER druk als een GTT.Riël schreef:Volgens mij gaan die volvoonderdelen eerder op de loop als de c-spullenleveren beide evenveel power bij dezelfde druk ...
waar denk je dat die clio van mij van betaalt is?canonballman schreef:Probeer je nauw alweer je handel te slijten?PtrGte schreef:Renault 11 @ 2.0 16v ???![]()
Nee, sorry, heb wel ideeen in die richting, maar dan wel met een haardroger eraan.......
OOIT......Als ik later groot ben.......
Turbo rules gewoon.......

met haardroger kan ook hoor, wordt ie alleen wat duurder...

-
En jouw race budget ook weer wat dikker zekerPtrGte schreef:met haardroger kan ook hoor, wordt ie alleen wat duurder...
Als je ze beiden rond de 1bar gaat rijden was toch het doel hé? En 't is geen renaultbovenkant, dat was het mindere deel van de volvomotor.canonballman schreef:Is ook gewoon een reno motor wat mij betreft, en volgens mij met een paar tienden MINDER druk als een GTT.Riël schreef:Volgens mij gaan die volvoonderdelen eerder op de loop als de c-spullenleveren beide evenveel power bij dezelfde druk ...
-
Hoezo geen reno bovenkant?Riël schreef:Als je ze beiden rond de 1bar gaat rijden was toch het doel hé? En 't is geen renaultbovenkant, dat was het mindere deel van de volvomotor.canonballman schreef:Is ook gewoon een reno motor wat mij betreft, en volgens mij met een paar tienden MINDER druk als een GTT.Riël schreef:Volgens mij gaan die volvoonderdelen eerder op de loop als de c-spullenleveren beide evenveel power bij dezelfde druk ...
Cil kop is gewoon reno ontwerp. Waarschijnlijk een aangepaste nokkenstok, maar wat is dan 'slechter' als van laten we zeggen een R19 TXE blokje?
-
Weet het goed gemaakt: Ik fix een SUPERbak voor jouw, en jij een SUPERblok voor mij!PtrGte schreef:
Een blok waarmee ik je alle hoeken van Zandvoort kan laten zien

mmzz dan zit ik fout met de infocanonballman schreef:Hoezo geen reno bovenkant?Riël schreef:Als je ze beiden rond de 1bar gaat rijden was toch het doel hé? En 't is geen renaultbovenkant, dat was het mindere deel van de volvomotor.canonballman schreef:Is ook gewoon een reno motor wat mij betreft, en volgens mij met een paar tienden MINDER druk als een GTT.Riël schreef:Volgens mij gaan die volvoonderdelen eerder op de loop als de c-spullenleveren beide evenveel power bij dezelfde druk ...
Cil kop is gewoon reno ontwerp. Waarschijnlijk een aangepaste nokkenstok, maar wat is dan 'slechter' als van laten we zeggen een R19 TXE blokje?

(hehehe...)canonballman schreef:Weet het goed gemaakt: Ik fix een SUPERbak voor jouw, en jij een SUPERblok voor mij!PtrGte schreef:
mmm...superbak...
let me think, oke doe mij maar zo'n clio maxi dan...krijg jij van mij een 2 litertje

nee, gezonde competitie moet erin blijven, ZEKER met van die malloten op HTS-A circuitdagje op Zandvoort, daar wordt wel wat "ruiger" gereden EN de MENTALITEIT van mensen is vele malen beter dan op CRS/RTC Assen, er liepen nogal wat mensen rond die zichzelf echt helemaal de bink vonden, vooral op het laatst toen bij mij de motorkap eraf was...nee menno/reinier, jullie niet, maar er zijn mensen die wel weten wat ik bedoel...
quote van deze eikelbijter:
(met een Aardenhouts/wassenaars accent: tssss...ik vind dit echt helemaal niks, ik ben echt vele malen beter gewend dan die stomme renault clio sportmobiles"
bij deze mensen een grote "L"oser op hun voorhoofdje
mmm..niet echt on topic maar eeuuhh...tja, moest het ff kwijt...
Cannonballman: SUCCES!!!

Sounds very good...PtrGte schreef:Er liepen nogal wat mensen rond op CRS/RTC Assen die zichzelf echt helemaal de bink vonden, vooral op het laatst toen bij mij de motorkap eraf was...nee menno/reinier, jullie niet, maar er zijn mensen die wel weten wat ik bedoel...
PtrGte schreef:quote van deze eikelbijter:
(met een Aardenhouts/wassenaars accent: tssss...ik vind dit echt helemaal niks, ik ben echt vele malen beter gewend dan die stomme renault clio sportmobiles"

"Stomme Clio Sportmobiles"??? -> eat shit and die mf...

PtrGte schreef:bij deze mensen een grote "L"oser op hun voorhoofdje

tja die motor gaat echt als een trein...ik wil niet beweren dat ie sneller is dan een cupclio, maar op het rechte stuk scheelde het weinig
, jammer dat ik in iedere bocht ongeveer 10 seconde verloor door de belabberde wegligging van de eigen in elkaar geschroefde "huis-tuin-en-keuken-clio"...
maar damn wa ging die cupclio (met zwaar overdreven lelijke achterpoiler trouwens, maar dat terzijde
) hard door de bochtjes heen zeg...en remmen...shit...ik remde voor de Nationale op Assen 50 meter EERDER, en toen ging ik NOG straal rechtdoor!
ik wilde eigenlijk nog contact opnemen met Boy Huizer, maar die nam verschillende keren niet op, dus heb ik Jeroen Reyntjes (ClioCup) opgezocht en die heeft me een paar handige tips gegeven voor komende circuitdag...
maar eeuuhh...Henk Dijkstra: bedankt he!!!
shit zeg, weer off-topic, nu stop ik ermee

maar damn wa ging die cupclio (met zwaar overdreven lelijke achterpoiler trouwens, maar dat terzijde

ik wilde eigenlijk nog contact opnemen met Boy Huizer, maar die nam verschillende keren niet op, dus heb ik Jeroen Reyntjes (ClioCup) opgezocht en die heeft me een paar handige tips gegeven voor komende circuitdag...
maar eeuuhh...Henk Dijkstra: bedankt he!!!

shit zeg, weer off-topic, nu stop ik ermee
...?
Laatst gewijzigd door PtrGte op ma 22 mar 2004 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.
huh?
Laatst gewijzigd door PtrGte op ma 22 mar 2004 19:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Doe dat dan ookPtrGte schreef:shit zeg, weer off-topic, nu stop ik ermee

-
PtrGte schreef:(hehehe...)canonballman schreef:Weet het goed gemaakt: Ik fix een SUPERbak voor jouw, en jij een SUPERblok voor mij!PtrGte schreef:
mmm...superbak...
let me think, oke doe mij maar zo'n clio maxi dan...krijg jij van mij een 2 litertje![]()
nee, gezonde competitie moet erin blijven, ZEKER met van die malloten op HTS-A circuitdagje op Zandvoort, daar wordt wel wat "ruiger" gereden EN de MENTALITEIT van mensen is vele malen beter dan op CRS/RTC Assen, er liepen nogal wat mensen rond die zichzelf echt helemaal de bink vonden, vooral op het laatst toen bij mij de motorkap eraf was...nee menno/reinier, jullie niet, maar er zijn mensen die wel weten wat ik bedoel...
quote van deze eikelbijter:
bij deze mensen een grote "L"oser op hun voorhoofdje![]()
mmm..niet echt on topic maar eeuuhh...tja, moest het ff kwijt...
Cannonballman: SUCCES!!!
Zo effe omhoog halen, want ik wil info van Maarten hebben

Vwb mentaliteiten: op circuitdagen van MTS/HTS is die altijd TOP, inderdaad.
CRS dag: had veel erger verwacht. Maar er waren wel van die 'figuren'.
Zelfs 1 die met zn RS niet aan de kant wilde voor een Willy en mijn stronthoop. En ja: bocht uitaccelereren steek je er zoeen niet voorbij als je maar 112 peekaatjes hebt.
Op een gegeven moment werd ik een beetje agri, en dacht: als het nou nog lang duurt rem ik m er ergens uit (wat niet mag

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wel opletten graag, ik hoop dat je het verschil tussen een spoiler en een TwinnyLoad nog kan zien! Die man was gewoon een weekendje uit, en had vergeten de fietsendrager eraf te halen, Big deal!PtrGte schreef:maar damn wa ging die cupclio (met zwaar overdreven lelijke achterpoiler trouwens, maar dat terzijde)

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
die man (djh) rijdt toevallig met die clio wel in de supercars challenge.
en neem van mij maar aan dat dat ding echt wel een functie heeft.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
ela, heb je in mijn reactie iets zien staan over de FUNCTIE van het ding, mmm... nee he...dacht het niet, ik zeg alleen iets over de UITSTRALING van het ding...graag goed lezen volgende keer...mark 5t schreef:die man (djh) rijdt toevallig met die clio wel in de supercars challenge.
-
En hoorde dat overigens dat ie op het moment NIET in die supercar challenge rijdt, vanwege gebrek aan sponsoring......
Dat het ding hard gaat staat buiten kijf. Hoef je ook niet voor te schamen dat je daardoor voorbij wordt gestoken als je nog nooit op Assen gereden hebt.
Dat het ding hard gaat staat buiten kijf. Hoef je ook niet voor te schamen dat je daardoor voorbij wordt gestoken als je nog nooit op Assen gereden hebt.
-
Vanalles, VRIEND!
Wat jij allemaal doet/laat doen aan jouw blokkie, en evt. door wie. En wat het oplevert.
Ik neem aan de turbodruk omhoog, icm een aanpassing aan de software.
Maar wie/waar enzovoorts.??
Wat jij allemaal doet/laat doen aan jouw blokkie, en evt. door wie. En wat het oplevert.
Ik neem aan de turbodruk omhoog, icm een aanpassing aan de software.
Maar wie/waar enzovoorts.??
-
Niet elkaar nabouwen he

-
WEL elkaar nabouwen: ik heb geen zin om het wiel opnieuw uit te vinden. 

-
MAARTEN!!!
-
Maarten zn hoofd:
Hoezo: ik heb niks aan de motor gedaan? Wie dan wel?
Grrrrrrrr......

Hoezo: ik heb niks aan de motor gedaan? Wie dan wel?
Grrrrrrrr......

Hijs wel pittiger geworden ja, dat verschil merk je wel. ik geloof/dacht ook dat 0.4bar standaard was, maar vooraf gingen we kijken wat ie had aan druk en dat was lachwekkend 0.2bar
Dus nu weet ik niet of ie is teruggeschroeft nog eens of dat er verschillende uitvoeringen waren met verschillende drukken.....

Mrtn = Maarten
nee, helaas nog niet, dat zou ik wel een x willen! alleen had ik steeds de pech dat ik niet kon als er een meeting oid was. Kwil wel een x naast je staan tijdens een meetingkje ergens ofzo.... of de jouwe nou standaard is of niet.. dat is de mijne ook niet meer eigenlijk
gewoon als productvergelijk

gewoon als productvergelijk
Mrtn = Maarten