Mijn Mégane Coupe aangereden...GVD!!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:
Zandhapper schreef:Hij had gedronken... dus ik kan met hem eigenlijk geen medelijden hebben...
Heeft ie dat gezegd of is dat gebleken uit een blaastest of zo? Mocht dit zo zijn heb ik zeker geen medelijden met hem! Als ik ergens een hekel aan heb is dat mensen met drank op of die drugs gebruikt hebben gaan rijden. :-*
IDEM :evil:
Ruud

P@TB@D schreef:
Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:
Zandhapper schreef:Hij had gedronken... dus ik kan met hem eigenlijk geen medelijden hebben...
Heeft ie dat gezegd of is dat gebleken uit een blaastest of zo? Mocht dit zo zijn heb ik zeker geen medelijden met hem! Als ik ergens een hekel aan heb is dat mensen met drank op of die drugs gebruikt hebben gaan rijden. :-*
IDEM :evil:
Ik ben ook tegen zat achter het stuur rijden , maar geef toe iedereen maakt fouten. Als je drie glazen bier op hebt zeggen ze ook al dat je zat bent , maar hoe zat die manta rijder was weten wij niet he. Maar dit blijft een hele vervelende situatie sterkte met de afloop.
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Last time I checked kon je 7+ glazen bier drinken voordat je geen P meer blaast... (blik op de weg)
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Ruud

Als ik mijn meisje 7 glazen bier laat drinken stap ik er echt niet meer naast haar in de auto , dan is ze veel te lollig :D .
Laatst gewijzigd door Ruud op do 17 jul 2003 12:10, 2 keer totaal gewijzigd.
gille
Contacteer:

Bas schreef:Last time I checked kon je 7+ glazen bier drinken voordat je geen P meer blaast... (blik op de weg)
dream on friend,misschien dat heiniken(fluitjesbier :D )maar echt degelijk bier 3a4 en je hebt P
Anonymous

allé, dat die belgen nie kunne zuipen, vooruit :wink:

Er was laatst een uitgebreide test en daaruit bleek dat bij ongeoefende drinkers er pas na 7 bier een P verscheen over het algemeen. (blik op de weg, autoweek). Kwam onder andere door veel toleranties in de apparatuur.
gille
Contacteer:

Ploegah schreef:allé, dat die belgen nie kunne zuipen, vooruit :wink:

Er was laatst een uitgebreide test en daaruit bleek dat bij ongeoefende drinkers er pas na 7 bier een P verscheen over het algemeen. (blik op de weg, autoweek). Kwam onder andere door veel toleranties in de apparatuur.
zoals ik zeg,met dat pisbier van jullie,krijgen je verdekke veel hoofdpijn,maar dronken noway,jupilertje of 4 en je blaast P ,
gille
Contacteer:

ff ontopic terug,ik vind het kut dat je megane zo stuk is door een kuttekop met zijn dronkensmoel,suc6 met de wederopbouw,en hij is voor de expert wel total-los,maar ik weet dat die met de juiste handen total-nieuw word.groetjes
Marcel B.

Jupiler, whaahahahahaaa :)

Daarom verkoopt heineken zeker in ieder land over de hele wereld? omdat het pisbier is

*ontopic*

erg klote, dat zo'n idioot z'n verantwoordelijkheden niet kent, je zou ze toch graag een kopje kleiner maken!
Laatst gewijzigd door Marcel B. op do 17 jul 2003 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Don't walk the grass... smoke it
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

misschien back on topic :wink:
Steven
Car: M536

Nouja de vraag is natuurlijk hoe dronken ie was.

Ik ben met 4 biertjes al aardig plat te krijgen, ik drink nooit en ik weeg weinig.
Geef een grote man als Gille 4 biertjes en die merkt nix.
Dus het zegt gewoon vrij weinig....

Maargoed blijft jammer...
Anonymous

gille schreef:ff ontopic terug,ik vind het k#t dat je megane zo stuk is door een kuttekop met zijn dronkensmoel,suc6 met de wederopbouw,en hij is voor de expert wel total-los,maar ik weet dat die met de juiste handen total-nieuw word.groetjes
Helemaal mee eens.

zo zie je maar weer: drank maakt meer kapot dan je lief is.
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

P is dus niet fout he. Als ie wat anders aangeeft ben je de lul
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Ruud

Maar buiten het alchol gehalte van die manta rijder en het niet voorrang geven. Had hij er gezien de schade ook nog een lekker vaartje opzitten , is daar iets van bekend.
gille
Contacteer:

Bas schreef:P is dus niet fout he. Als ie wat anders aangeeft ben je de lul
ik dacht dat P Positief was, nee dan???tja als ze mij tegenhouden zie ik er nie uit als een dronkaard dus moet ik ook nooit blazen(hout vasthouden :D )
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Bas schreef:Last time I checked kon je 7+ glazen bier drinken voordat je geen P meer blaast... (blik op de weg)
:lol: :lol:
thijs
Contacteer:

Merijn schreef:
Robert dB. schreef:zo te zien zijn beide partijen liefhebbers van auto's, en dan is het altijd extra zuur!!
De manta-rijder zal ook heel flink gebaald hebben, voor hem is het namelijk einde verhaal van z'n wagen :(

Succes met het opbouwen.
Als je die Manta goed had bekeken dat wist je dat wel, ja. Dat ding was echt superstrak, zo te zien. Zelfs een 5e velg van hetzelfde type.
Ondanks alles, wil ik toch nog even een opmerking maken over deze mantarijder.

1. De auto stond te koop, maar de eigenaar verwijderde _onmiddelijk_ de briefjes met zijn telefoonnummer.

2. Hij had op het andere achterwiel een stalen velg met een kale band. Dus geen liefhebber met 5 velgen.

3. Mantaman is een bekend gezicht bij ons in het dorp, staat er om bekend al vele wagens in puin te hebben gereden. :(

4. Natuurlijk is het zonde van 2 kanten gezien, dus maar hopen dat het allemaal betaalbaar blijft. :evil:

Hoe ik dit weet?
Ik reed achter de megane aan met m'n 19-16v, samen op weg voor onze welverdiende zaterdagavond friet, dus 't gebeurde pardoes voor m'n neus. We reden nog geen 50, en de manta raakte die boom door gas te geven op het verkeerde moment (achterwielaandrijving, slip slip, boem)

**Success zandhapper!**

edit: oja over dat drinken of niet:
De politie vond het niet nodig om hem te laten blazen, dus we moeten ons hier gedragen en alleen de feiten constateren!
Foeke

Steven schreef:Nouja de vraag is natuurlijk hoe dronken ie was.

Ik ben met 4 biertjes al aardig plat te krijgen, ik drink nooit en ik weeg weinig.
Geef een grote man als Gille 4 biertjes en die merkt nix.
Dus het zegt gewoon vrij weinig....

Maargoed blijft jammer...
Klopt als een bus :D

Zwaar klote dit...
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Anonymous

Stom dat je met alcohol achter het stuur gaat zitten, dus eigen schuld .........

@riel: Ehm ja, je kan er van alles in hangen, van 1.2 tot 6 cilinder of 2.0 turbo, gaat wel hoor.
Mijnes is iets bescheidener, 143 pk, 2.0S.
Wil even goed wel, en eh je kan lekker burnen met achterwiel!!!! Jaja, ik weet het een r5 turbo wil ook van zijn plek.
Maar ja, he, iedere gek zijn eigen gebrek, bij jullie is dat renault, en bij mijn opel.
Nog even: Ik ben het ermee eens dat de mantarijder fout zat, maar ja het is toch zonde van die mooie manta ( ik citeer > Elke gek zijn gebrek). Dus nou niet met zijn allen > Manta is niet mooi!!!!
Nielske

Damn zeg, dit is echt zuur voor je...
maar rasit heeft wel gelijk, gooi je kont tegen de krib in... niet zomaar accoord gaan met het eerste bod en al helemaal niet met de dagwaarde!!!

succes ermee
live your life 2 da fullest...
Cause u ain't get a second chance!!!
Ben

Ik vond trouwen nog een foto die ik op de meeting in Utrecht gemaakt had van de schade kant
[img]http://www.gjansen.cistron.nl/nogheel800600.jpg[/img]

klik grote versie
Zandhapper
Contacteer:

Vanmorgen effe naar de schadehersteller geweest, natuurlijk schiet het niet op, maar oke...

Nu maar hopen dat ie voor de tourtocht klaar is :worship:

[img]http://www.zandhapper.com/img/RTC/coupe_rep01.jpg[/img]

[img]http://www.zandhapper.com/img/RTC/coupe_rep02.jpg[/img]
Jasper16v

Is een flinke klus ! Maar komt wel goed dus. Hoe zit het nu met de afhandeling ? Krijg je alles vergoed ?
Zandhapper
Contacteer:

Ja, als het goed is wel :wink:
Plaats reactie