Merijn schreef:Robert dB. schreef:zo te zien zijn beide partijen liefhebbers van auto's, en dan is het altijd extra zuur!!
De manta-rijder zal ook heel flink gebaald hebben, voor hem is het namelijk einde verhaal van z'n wagen
Succes met het opbouwen.
Als je die Manta goed had bekeken dat wist je dat wel, ja. Dat ding was echt superstrak, zo te zien. Zelfs een 5e velg van hetzelfde type.
Ondanks alles, wil ik toch nog even een opmerking maken over deze mantarijder.
1. De auto stond te koop, maar de eigenaar verwijderde _onmiddelijk_ de briefjes met zijn telefoonnummer.
2. Hij had op het andere achterwiel een stalen velg met een kale band. Dus geen liefhebber met 5 velgen.
3. Mantaman is een bekend gezicht bij ons in het dorp, staat er om bekend al vele wagens in puin te hebben gereden.
4. Natuurlijk is het zonde van 2 kanten gezien, dus maar hopen dat het allemaal betaalbaar blijft.
Hoe ik dit weet?
Ik reed achter de megane aan met m'n 19-16v, samen op weg voor onze welverdiende zaterdagavond friet, dus 't gebeurde pardoes voor m'n neus. We reden nog geen 50, en de manta raakte die boom door gas te geven op het verkeerde moment (achterwielaandrijving, slip slip, boem)
**Success zandhapper!**
edit: oja over dat drinken of niet:
De politie vond het niet nodig om hem te laten blazen, dus we moeten ons hier gedragen en alleen de feiten constateren!