wij van hooydonk, kalou en emerton ook niet hoor!edwinvr schreef:ik ga chivu niet missen hoor
ACT: Voetbal.
Frankie komt ook.markus16v schreef:nee man, Julien Escude van Rennes komt in plaats van chivu, manchester united zat ook achter die kerel aan, schijnt een groot talent te zijn.. hopelijk, want chivu gaan we missenVosje schreef:Chivu weg bij AJAX.... sucks man nu krijgen we die slome de Boer weer terug![]()
![]()
maarre!! iedereen vergeet dat we een supertalent in de verdediging trug hebben, Jhonny Heitinga traint weer mee, als ie weer trug is op sterkte doet ie niet onder aan frank de boer in jonge jaren!

Als ze m opnieuw de sliding aanleren, kan ie met de ervaring wel een versterking zijn, maar op t moment voel ik n "lekker gratis"- Aron winter verhaal aankomen, hopen dat ik t fout heb, en hopen dat ie van Jhonny Heitinga n topper maak!RO 16v schreef:Frankie komt ook.markus16v schreef:nee man, Julien Escude van Rennes komt in plaats van chivu, manchester united zat ook achter die kerel aan, schijnt een groot talent te zijn.. hopelijk, want chivu gaan we missenVosje schreef:Chivu weg bij AJAX.... sucks man nu krijgen we die slome de Boer weer terug![]()
![]()
maarre!! iedereen vergeet dat we een supertalent in de verdediging trug hebben, Jhonny Heitinga traint weer mee, als ie weer trug is op sterkte doet ie niet onder aan frank de boer in jonge jaren!
"it's not how you stand by your car, it's how you race it" -->F&F
Ik moet toegeven dat Frankie de snelste niet meer is maar hij brengt genoeg routine en dat kunnen ze gebruiken in de CL.
Van der Gun is ook weer terug en iedereen is hersteld van blesures behalve O'Brien, gaat een leuk seizoen worden.
Van der Gun is ook weer terug en iedereen is hersteld van blesures behalve O'Brien, gaat een leuk seizoen worden.

Hoorde dat Andy misschien naar Inter vertrekt ? Ze trekken althans nog steeds aan hem. Hoop dat ie nog een jaartje blijft.
En Frank erbij is echt niet slecht. Hij weet nu wel hoe hij zijn mindere loopvermogen moet corrigeren. En er staan meer verdedigers achterin
En Frank erbij is echt niet slecht. Hij weet nu wel hoe hij zijn mindere loopvermogen moet corrigeren. En er staan meer verdedigers achterin

Zeker !RO 16v schreef:gaat een leuk seizoen worden.
Alleen al omdat Oawaks bij ons in het zuiderpark langs komt !

Krijg je die Hagenezen weer met die rode clowns neuzen die roepen "wij zijn namaak joden"Ploegah schreef:Zeker !RO 16v schreef:gaat een leuk seizoen worden.
Alleen al omdat Oawaks bij ons in het zuiderpark langs komt !:D

Was vroeger altijd lachen met Den Haag.
nou daar zit ik echt op te wachten 
wat is er morgen avond aan voetbal op teevee?

wat is er morgen avond aan voetbal op teevee?
Immer wieder die verdammte Holländer
hoe laat is dat?
ja lekker, dan zit ik nog in lelygat of ergens te eten.... mmja dan maar niet. is zeker in het kader van we doen er nog 1 snel voor de competitie begint? of is dit de officiele start van 2003-2004?
dsjeez ik loop echt achter volgens mij...
dsjeez ik loop echt achter volgens mij...
-
- Contacteer:
ja wel opletten anders is de competitie al afgelopen voor jij het in de gaten heb. de competitie begint volgend weekend vandaag was de amstel cup al begonnen. ben ff hier in dorp wezen kijken en zijn door naar 2de ronde amstel cup
ik zeg toch sorrie 

15 augustus MVV thuis 

anders ik wel, veel verschuivingen, we zullen het gaan zien...
wij gaan voor nacompetitie ok?? 

ook leuk 
ach ja, zullen we er nog maar eens een stelling tegenaan flikkeren??
"de bal is rond"

ach ja, zullen we er nog maar eens een stelling tegenaan flikkeren??
"de bal is rond"

ja en elk voordeel hep ze nadeel 

Telstar - MVV 3-1
we staan bovenaan
:D
we staan bovenaan