en wanneer een meeting in de omgeving van eindhoven zijn er mensen die daar intresse in hebben
Als er een keer een meeting in Eindhoven is, en ik kan op de bewuste datum, dan kom ik absoluut!On 2001-08-08 21:14, michel21 wrote:
en wanneer een meeting in de omgeving van eindhoven zijn er mensen die daar intresse in hebben
-
- Contacteer:
He Marius, ik heb je andere foto's naast Thumbs up (cool
ook nog even bekeken...
Look, frost!

Look, frost!

-
- Contacteer:
Hoe komt het zondag precies? Anders een andere datum als er niet zoveel kunnen. Hoop dat ik voor die tijd eindelijk nieuwe vorbanden heb

Ploegah, wat voor jou???On 2001-08-08 19:49, Menno wrote:
hee, weet jij wanneer daar gecrost wordt? schijnt een Laguna met volledige 21Quadra europacup motor en aandrijving te rijden, lekkerlekker
-
- Contacteer:
He die Marius, wat vind je ervan? (Vorige reply)
Btw, topic McDonalds Drachten, ook leuk voor jou?
Btw, topic McDonalds Drachten, ook leuk voor jou?

Hey Renee, gefeliciteerd met oom zijn!
Ja ik vraag me even af wat we met de meeting gaan doen, maar op zich zal de opkomst niet echt denderend zijn vrees ik.
We komen maximaal op zo'n 7 a 8 man ofzo, als ploegeh, turbo-arie en vivelesport
Mij maakt dat op zich niet uit, kvindt het altijd wel gezellig, maar ik weet niet hoe de anderen daar over denken?
Ja ik vraag me even af wat we met de meeting gaan doen, maar op zich zal de opkomst niet echt denderend zijn vrees ik.
We komen maximaal op zo'n 7 a 8 man ofzo, als ploegeh, turbo-arie en vivelesport
Mij maakt dat op zich niet uit, kvindt het altijd wel gezellig, maar ik weet niet hoe de anderen daar over denken?
-
- Contacteer:
Ik val zondag sowieso af 
Ik zal zo naar de dealer om de banden te bestellen... Lang verhaal..
Zit je trouwens in het centrum? Kom ik vogende week anders ff langs, moet toch naar Groningen
En nog bedankt voor je felicitatie

Ik zal zo naar de dealer om de banden te bestellen... Lang verhaal..
Zit je trouwens in het centrum? Kom ik vogende week anders ff langs, moet toch naar Groningen

En nog bedankt voor je felicitatie
Laatst gewijzigd door Rene (Mr. TX) op vr 10 aug 2001 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Hey,
I
k ben zoiezo in assen, broer heeft wedstrijd 250 cc (arno visscher). En ik moet natuurlijk alle races zien.
Maar waar vind de meeting ergens plaats??? Kom ik zeker ff kijken!!!!!
Thnx Paul
I
k ben zoiezo in assen, broer heeft wedstrijd 250 cc (arno visscher). En ik moet natuurlijk alle races zien.
Maar waar vind de meeting ergens plaats??? Kom ik zeker ff kijken!!!!!
Thnx Paul
14:00 - Oude Haven te Assen:
komende vanaf afslag Assen-zuid richting station rijden. Voorbij het station weg volgen tot de volgende stoplichten. Hier rechtsaf en zie: de haven (copyright Turbo Arie 2001)
komende vanaf afslag Assen-zuid richting station rijden. Voorbij het station weg volgen tot de volgende stoplichten. Hier rechtsaf en zie: de haven (copyright Turbo Arie 2001)
Laatst gewijzigd door Marius op za 11 aug 2001 11:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
Jammer,
Om 14:00 zit ik bij de dikke Clio's op het circuit.
De volgende meeting wil ik er zeker bij zijn.
Misschien is het handig dat iedereen die er zondag wel is, zijn of haar agenda meeneemt en alvast een volgende datum prikt.
Veel plezier
Om 14:00 zit ik bij de dikke Clio's op het circuit.
De volgende meeting wil ik er zeker bij zijn.
Misschien is het handig dat iedereen die er zondag wel is, zijn of haar agenda meeneemt en alvast een volgende datum prikt.
Veel plezier
Prima, ben gek op alles wat uit "de pan der pannen" komt. Wanneer het pokkeweer is kunnen we altijd nog verkassen richting de parkeerplaats van de oude A de la H in Assen. Daar kun je nog onder een groot afdak staan.
Oke,
nou de meeting is bijna over. Catrinus zit hier ook nog even te internerden.
Op zich is het wel geinig om dit vaker te doen, een meeting combineren met een stuk rijden.
Wij reden nu met een groepje van 5 (Turborman, Turbo Arie, Turboman Cat, Menno & ik) en dat is op zich net te doen.
Als we dit volgende keer met een grotere groep doen is het handig om een route af te spreken en op papier te zetten (wat ik eigenlijk nu al zou doen maar wat er weer bij inschoot
)
nou de meeting is bijna over. Catrinus zit hier ook nog even te internerden.
Op zich is het wel geinig om dit vaker te doen, een meeting combineren met een stuk rijden.
Wij reden nu met een groepje van 5 (Turborman, Turbo Arie, Turboman Cat, Menno & ik) en dat is op zich net te doen.
Als we dit volgende keer met een grotere groep doen is het handig om een route af te spreken en op papier te zetten (wat ik eigenlijk nu al zou doen maar wat er weer bij inschoot
-
- Contacteer:
En, waren de kroketjes lekker?? 
Marius, als ik de volgende keer de datum wat eerder weet , dan kom ik zeker weten, leuk om dan ook een stukje bij jullie te gaan toeren, etcetc.
Één ding weet ik wel en dat is dat ik wat heb gemist!
Één ding weet ik wel en dat is dat ik wat heb gemist!

-
- Contacteer:
De 2e meeting al Chris
Maar 3 maal is scheepsrecht