Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
dikkeknodel schreef:die nickname die slaat nergens op, maar die gebruik ik wel altijd en overal, dus als je um nog een keer tegenkomt, dan weet je dat ik dat ben
Ben bang dat de clio niet lang meer rijd, die kerel had al 2 wagens aan stront gereden zei die, en toen hij weg reed opweg naar huis pakte hij een drempel met 60 of zo... --> Vind tie nie leuk!!
Ma ja, mij een zorg!!
Never drive faster than your guardian angel can fly...
[quote="Ollie
Ja, klopt wat jullie zeggen, maar als je de beschrijving doorleest zie je dat er genoeg werk aan die bak zit, dus toch een knutselvoertuig! [/quote]
Jawel hoor, alleen is het lasaparaat af en toe een beetje k*t, en het is allemaal meer werk dan ik ahd verwacht, maar het komt wel. Hij is al bijna helemaal roestvrij, maar dan ook echt helemaal:P:P:P
Zullen we dan ook maar eens serieus posten hiero :
@noyd: Beters man was die 21T in friesland of ergens nix?!
@Dannootjepower: ook lekker bezig
@Ollie: ach laat maar
@De rest: Morgen BK?! Kdacht teminsten dat er morgen voetbal is in de Geusselt (nouja voetbal). Misschien dat onze voetbalfanaat Rob5x even antwoord op kan geven...
dikkeknodel schreef:die nickname die slaat nergens op, maar die gebruik ik wel altijd en overal, dus als je um nog een keer tegenkomt, dan weet je dat ik dat ben
Weer back to basic moon?
Met spoiler ziet een Coupe er toch wat bruter uit
EDIT: spelfouten
Laatst gewijzigd door dikkeknodel op wo 17 mar 2004 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.