omdat je rept over mensen laten schrikken

Luco/Alpine-racer schreef:Dudes, hee doe ff normaal.~thijs~ schreef:dudes, doe eens aardig tegen elkaar
Meneer Hornsveld voor jouw he![]()
Naja je steekt je neus telkens weer net zo ver naar voren dat je ermee op straat ligt en iedereen eroverheen kan rijden. Blijf nog even netjes op de stoep en steek alleen over op zebrapaden. Mooie beeldspraak niet?tutuur schreef:ik maak hier met niemand ruzie en word ook op niemand boos hoor, probeer alleen mee te denken....
probleem hier op het forum is alleen een beetje, dat er altijd mensen zijn die het beter weten, en met respect hoor, dit bedoel ik niet sarcastisch...
alleen als een ander het dan niet weet word diegene meestal best snel afgeblafthou er rekening mee dat er ook mensen zijn die minder weten, en dat is ook gelijk de reden waarom ik mij in veel topics meng, eager to learn noemen ze dat wel is...
oke eigenwijs af en toe ook, dat is mijn slechtste eigenschap
Als je zo eager to learn bent , leer eerst dan eens door gewoon mee te lezen en dingen serieus na te zoeken.tutuur schreef:ik maak hier met niemand ruzie en word ook op niemand boos hoor, probeer alleen mee te denken....
probleem hier op het forum is alleen een beetje, dat er altijd mensen zijn die het beter weten, en met respect hoor, dit bedoel ik niet sarcastisch...
alleen als een ander het dan niet weet word diegene meestal best snel afgeblafthou er rekening mee dat er ook mensen zijn die minder weten, en dat is ook gelijk de reden waarom ik mij in veel topics meng, eager to learn noemen ze dat wel is...
oke eigenwijs af en toe ook, dat is mijn slechtste eigenschap
das de originele zooi, de afblaas die terug de slang ingaat maw. Op een 21 wordt doorgaans een gewone (one way) fastroad gebruikt net zoals op de gtt.Mrtn schreef:Hey Martijn of andere... mag ook. Wat voor DV zit er op zo'n 21? Die heeft toch ook een LMM, dat ie werkt met een zgn diverter (closed loop) ipv DV?
omdat je rept over mensen laten schrikken
Ik zit toch al aardig te stoken, of niet soms?Ronnie B. schreef:steven steek jij de bbq ff aan vriend!
je hebt idd gelijk,maar ik lag net ff in een deuk om je !Steven schreef:Ik zit toch al aardig te stoken, of niet soms?Ronnie B. schreef:steven steek jij de bbq ff aan vriend!
Mijn visie blijft nog steeds om te kijken of die extra carterdruk niet wat beter weg te leiden is. Als je em wat makkelijker laat ademen dat ie niet zo hoeft te hoesten, kan je er misschien nog wat langere tijd acceptabel mee door.
hoeveel moet je der hebben ??Martijn schreef: Jo: heb jij nog een stuurbekrachtigingspomp? En nr's voor de distributie?
maar kan je met motoren die met een LMM werken ongestraft een DV plaatsen?? ik ben dat een btje aant navragen voor dat volvoblok dat ik heb-jo- schreef:das de originele zooi, de afblaas die terug de slang ingaat maw. Op een 21 wordt doorgaans een gewone (one way) fastroad gebruikt net zoals op de gtt.Mrtn schreef:Hey Martijn of andere... mag ook. Wat voor DV zit er op zo'n 21? Die heeft toch ook een LMM, dat ie werkt met een zgn diverter (closed loop) ipv DV?
om ernog even op in te haken, kennelijk was mijn gedachten niet zo gek om een alternatief te zoeken...tutuur schreef:ik probeer alleen een beetje mee te denken....het zijn natuurlijk een hoop kosten, en als het niet nodig is, is het niet nodig... maar ik hou verder WIJS m'n mond
22000 posts later is het nog altijd een oude hoer.. maar hij weet als wel waar over hij praat.. en voor al door eigen opgedane ervaring.Steven schreef:Dat zeg ik nergens vriend.![]()
Maar laten we zeggen dat ik wel iets aan ervaring heb door de jaren heen en ik heb in het begin ook netjes kat uit de boom gekeken voor ik begon met vanalles te bemoeien. En ik ga ook nog vaak genoeg op m'n bek hoor
@Martijn;
Je hebt nu 1 slang vanaf carterklep naar het blikje toe he?, hang daar eens een 2e slang met evt. een 2e blikje bij, wat je aansluit op een gemodificeerde oliedop.
Druk kan ie dan over 2 slangen kwijt en gaat dan misschien wat minder hoesterig.
Dank je!-jo- schreef:hoeveel moet je der hebben ??Martijn schreef: Jo: heb jij nog een stuurbekrachtigingspomp? En nr's voor de distributie?
distributie: (effe spieken in het topic van Merijn)
gates 5131
waterpomp en stuurbekrachtiging:
gates 6310 MC
gates 6220 MC
Spanrol moet je effe kijken welk type je hebt. Je hebt eentje met een veer die op de waterpomp zit en je hebt een type die met een borgplaatje werkt.
Beiden zijn verkrijgbaar bij SKF.
Eerste ervaring: mwah. Na twee ABS-remmingen 120-40 sloeg de rook uit de wielkast. Bovendien trekt hij naar links, wat voorheen niet zo was. *zucht*Martijn schreef:Nu maar eens zien hoe de spullen van APO.nl bevallen.
das wel heeel snel inremmenMartijn schreef:Eerste ervaring: mwah. Na twee ABS-remmingen 120-40 sloeg de rook uit de wielkast. Bovendien trekt hij naar links, wat voorheen niet zo was. *zucht*Martijn schreef:Nu maar eens zien hoe de spullen van APO.nl bevallen.
Daar kan je je zelf nu mooi mee scheren.Martijn schreef:Zojuist de remmen vervangen...
[img]http://img268.imageshack.us/img268/8205/1004492.jpg[/img]
[img]http://img12.imageshack.us/img12/5083/1004491v.jpg[/img]
Dat had ik iets eerder moeten doen... Voor het Ringweekend zat er nog voering op de blokken, en 1 scheurtje in de schijf. Nu dus 3, en het blok aan de binnenzijde had geen voering meer. Nu maar eens zien hoe de spullen van APO.nl bevallen.
Is die grijze Jo ex Gille?-jo- schreef:jups
[img]http://www.renault5baccara.nl/Afbeeldin ... CF0040.jpg[/img]
Die witte was van Steve (Kempen), is verkocht aan Steve (antwerpen), is dan naar Nico (ClioV6) gegaan en nu zit ie bij 1 van de mekaniekers van renault verhulst.