De Williams van LotuzClioWilliams
-
En de wagen is bijna weer goedgekeurd voor de APK. Er zit een scheurtje in het remslangetje rechtsvoor, dus die wordt maandag vervangen. En dan kan hij er weer een jaar tegenaan. 
Alleen jammer nu dat ik dat setje Sparco remslangetjes verkocht heb.

Alleen jammer nu dat ik dat setje Sparco remslangetjes verkocht heb.

ik denk dat als je er een belletje aan waagt aan degene die ze heeft gekocht, dat je ze misschien wel terug kan kopen, want ze passen namelijk niet bij volledige uitstuur op de gttLotuzClioWilliams schreef: Alleen jammer nu dat ik dat setje Sparco remslangetjes verkocht heb.
Heerlijk weer een franse auto
-
Ik ga nu voor de goedkoopste oplossing en dat is een nieuw, gewoon slangetje. Laat Pascal ze dan maar aan de volgende eigenaar van m'n Williams verkopen.Leon schreef:ik denk dat als je er een belletje aan waagt aan degene die ze heeft gekocht, dat je ze misschien wel terug kan kopen, want ze passen namelijk niet bij volledige uitstuur op de gttLotuzClioWilliams schreef: Alleen jammer nu dat ik dat setje Sparco remslangetjes verkocht heb.
-
Ik had van tevoren ook niets bijzonders verwacht, maar je weet het nooit. En toen de keurmeester ernstig vroeg: "Meneer Reijnhoudt, wilt u even komen?", kreeg ik toch even de zenuwen. Maar dat viel reuze mee dus.PATRICK-CLIO schreef:netjes

Vorig jaar probleemloos door de APK en nu slechts een slangetje dat vervangen moet worden. Als dat geen goede reclame is... [img]http://smile.smilies.nl/372.gif[/img]
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
dat slangetje had ik ook met mn apk..verder probleemloos er doorheen 

-
bij mij is standaard de co te hoog. Dan doen we de kat er weer onder en ist weer goed...
hoor ik u zeggen...
Eerst kijken wat er allemaal aan de hand is. Dan in 1 keer oplossen.
Groeten,
Gerarh
"waarom doe je dat dan niet gelijk?![]()
hoor ik u zeggen...
Eerst kijken wat er allemaal aan de hand is. Dan in 1 keer oplossen.
Groeten,
Gerarh
-
Toch niet echt logisch, Gerarh. Als je weet dat hij daarop afgekeurd gaat worden, dan gooi je toch die kat er sowieso onder? En jij gaat er kennelijk vanuit dat er nog meer gemaakt moet worden voordat hij goedgekeurd wordt.
-
En nu dus te koop: http://www.renault-tuning.com/shwad.php?i=1633 

-
Tsja, blijft een Renault....LotuzClioWilliams schreef:Toch niet echt logisch, Gerarh. Als je weet dat hij daarop afgekeurd gaat worden, dan gooi je toch die kat er sowieso onder? En jij gaat er kennelijk vanuit dat er nog meer gemaakt moet worden voordat hij goedgekeurd wordt.
Dit jaar zou wel eens de eerste keer kunnen zijn dat er niets anders mis is. Motor gereviseerd + hoop onderdelen. Nieuwe remmen. Zelfs de handremkabels zijn vernieuwd!
-
Koop de mijne en maak samen met Reinier van twee Willies één hele goede en één mindere. En die mindere verkoop je dan weer.
-
:Inkoppertje mode aan: Die van jou is toch al de mindere...........???LotuzClioWilliams schreef:Koop de mijne en maak samen met Reinier van twee Willies één hele goede en één mindere. En die mindere verkoop je dan weer.

Kan alleen wel wat van jouw plaatwerk gebruiken

-
Je bedoelt zeker dat jij alleen maar jouw gereviseerde motor over hoeft te hangen in de mijne? Voor de rest weet ik eigenlijk niet wat er beter aan de jouwe is. Versnellingsbak ook gereviseerd? 

-
yepLotuzClioWilliams schreef:Je bedoelt zeker dat jij alleen maar jouw gereviseerde motor over hoeft te hangen in de mijne? Voor de rest weet ik eigenlijk niet wat er beter aan de jouwe is. Versnellingsbak ook gereviseerd?

-
Nou, wat let je dan? 

-
Zoals ABBA het ooit zong: money, money, money.LotuzClioWilliams schreef:Nou, wat let je dan?
Of jij moet algemeen directeur van de LotuzClioWilliamskredietbank zijn....

Maar nee. Doe toch maar niet. 1 goede en 1 slechte Williams en dan de slechte verkopen? Jij krijgt jouw goede niet eens verkocht....

-
Die gaat heus wel verkocht worden, hoor. 

-
Tsja, dat neem ik toch ook aan. Gezien het huidige aanbod op marktplaats, autotrader en wat niet meer zij, in jouw gevraagde-prijscategorie is de keuze voor een koper erg makkelijk.LotuzClioWilliams schreef:Die gaat heus wel verkocht worden, hoor.

-
lotus kon gisteren door een onbekende reden niet op het forum komen. Weet niet hoe het vandaag er mee zit. Dus dan weetje waarom er niet snel een reactie komt.
het gaat niet alleen om dit forum maar ook bv williamclio.co.uk
het gaat niet alleen om dit forum maar ook bv williamclio.co.uk
-
ip blok 

Lag aan de provider 

-
rek van chello ofzo niet overgemaakt? slechte boekhouder...wanbetaler
-
Het enige goede antwoord.Thierry schreef:Lag aan de provider
Ik zit nu dan ook op een andere PC.2006-04-07 17:17:23 - ADSL Go/Light/Basic/Plus bereikbaarheid sommige domeinen
Door nog onbekende oorzaak kan het zijn dat ADSL Go, Light, Basic of Plus klanten problemen ondervinden met het bereiken van sommige domeinen zoals mac.com en de daaraan gekoppelde services. Wij doen ons uiterste best dit zo snel mogelijk voor u op te lossen en bieden onze excuses aan voor het ongemak.
Ik zal het modem eens proberen te resetten. Hopen dat dat werkt.
En ja, de velgen zitten er nu onder. Eindelijk! Maar ook vandaag was het een zware bevalling. Deze keer met de naafdoppen. Ik zal jullie de details besparen, maar de ene naafdop is de andere nog niet en dat geldt kennelijk ook voor de Williams velgen.
En wanneer ontvang ik mijn prijs?LotuzClioWilliams schreef:Het enige goede antwoord.Thierry schreef:Lag aan de provider

Mooi gespoten velgjes ofzo
-
jou prijs 

-
Zo, ik kan weer op het forum komen. Kennelijk iets niet goed met m'n LAN instellingen.
Maar goed, ik heb er aardig de pest in. Echt zo'n dag dat er van alles mis of moeilijk gaat.
Even nog over die velgen. Die zijn zeker mooi geworden, maar het was een ontzettend gedoe om de gloednieuwe naafdoppen erin te krijgen. Alsof ze iets te groot waren. Met als resultaat dat ze nog beschadigd zijn ook. En dat neem ik Renault eerlijk gezegd kwalijk, want die dingen zijn echt slecht gespoten. Iedereen weet toch dat wanneer je kunststof spuit er eerst een goede primer op moet zitten, anders bladdert de lak er veel te makkelijk af? Nou, kennelijk niet dus, want het lijken verdomme wel eierschalen die met één barstje er zo af te pellen zijn. Hoe durft Renault daar zoveel geld voor te vragen?
Ik heb gelukkig een "nagellakflesje" met de nieuwe verf gekregen van het bedrijf waar de velgen gespoten zijn, dus ik kan ze nog wel bijwerken. Eens kijken of we dat netjes voor elkaar kunnen krijgen.
En het gekke is dat bij één van de velgen de groef miste waar de naafdop in hoort te vallen, dus die naafdop zit ietsjes dieper. Valt misschien niet iedereen op, maar mij dus wel. Nu vraag ik mij dus af of er verschillende series Williams velgen zijn gemaakt. Hoort op deze velg misschien een andere dop? [img]http://smile.smilies.nl/413.gif[/img]
En daarnaast is het de heren bij het herstelbedrijf nog gelukt om één van de banden in de verkeerde richting op de velg te monteren. Dus drie velgen voor de rechterkant van de wagen en eentje voor de linkerkant...
Al met al mooie velgen waar ik maar moeilijk van kan genieten.
Maar goed, ik heb er aardig de pest in. Echt zo'n dag dat er van alles mis of moeilijk gaat.

Even nog over die velgen. Die zijn zeker mooi geworden, maar het was een ontzettend gedoe om de gloednieuwe naafdoppen erin te krijgen. Alsof ze iets te groot waren. Met als resultaat dat ze nog beschadigd zijn ook. En dat neem ik Renault eerlijk gezegd kwalijk, want die dingen zijn echt slecht gespoten. Iedereen weet toch dat wanneer je kunststof spuit er eerst een goede primer op moet zitten, anders bladdert de lak er veel te makkelijk af? Nou, kennelijk niet dus, want het lijken verdomme wel eierschalen die met één barstje er zo af te pellen zijn. Hoe durft Renault daar zoveel geld voor te vragen?

Ik heb gelukkig een "nagellakflesje" met de nieuwe verf gekregen van het bedrijf waar de velgen gespoten zijn, dus ik kan ze nog wel bijwerken. Eens kijken of we dat netjes voor elkaar kunnen krijgen.
En het gekke is dat bij één van de velgen de groef miste waar de naafdop in hoort te vallen, dus die naafdop zit ietsjes dieper. Valt misschien niet iedereen op, maar mij dus wel. Nu vraag ik mij dus af of er verschillende series Williams velgen zijn gemaakt. Hoort op deze velg misschien een andere dop? [img]http://smile.smilies.nl/413.gif[/img]
En daarnaast is het de heren bij het herstelbedrijf nog gelukt om één van de banden in de verkeerde richting op de velg te monteren. Dus drie velgen voor de rechterkant van de wagen en eentje voor de linkerkant...
Al met al mooie velgen waar ik maar moeilijk van kan genieten.

-
Misschien dat de lak wat dik op de velgen zit. Maar goed, het is nu eenmaal zo. Ik ben het even zat. Vanavond m'n oude velgen naar Ivo brengen zodat hij die kan opknappen.
-
-
De velgen zelf zijn zeker mooi geworden. Ze krijgen alle lof daarvoor. Ik zal zo eens de foto's laten zien van hoe ze waren.