dit zijn echte KM'sJoost (DoubleYou) schreef:Ander dash toevallig?
Mijn dash loopt op 3k na naar de 200k, maar motor heeft 60k minder gelopen dan dash.
dennisvr's R5GTT Bleu Sport - APK afgekeurd....
Aantoonbaar met N.A.P..dennisvr schreef:dit zijn echte KM'sJoost (DoubleYou) schreef:Ander dash toevallig?
Mijn dash loopt op 3k na naar de 200k, maar motor heeft 60k minder gelopen dan dash.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Het is niet zo gek veel werk het na te meten, bij die km stand hoeft de oliepomp niet nieuw meer te zijn. Zouden de kabeltjes geen oplossing bieden kijk es of je het kan checken?dennisvr schreef:ja dat kwam Tino ook al melden. Tijdens het rijden (dit is idd stationair) heb ik wel druk
denk dat of de tellerbak het gaat opgeven, of er ergens iets niet goed zit. Zal wel eens zoeken.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nah we zijn inmiddels een maand verder, en alles werkt nog steeds prima. Zal wel loslopen.Riël schreef:Het is niet zo gek veel werk het na te meten, bij die km stand hoeft de oliepomp niet nieuw meer te zijn. Zouden de kabeltjes geen oplossing bieden kijk es of je het kan checken?dennisvr schreef:ja dat kwam Tino ook al melden. Tijdens het rijden (dit is idd stationair) heb ik wel druk
denk dat of de tellerbak het gaat opgeven, of er ergens iets niet goed zit. Zal wel eens zoeken.
Je rijdt toch als een omatje hé ? 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 60#1484360Riël schreef:Je rijdt toch als een omatje hé ?
dat was met 190 hoor

k ok ok ok ok 

iedereen schijnt hier zijn oliepomp te vervangen, ik heb nog de eerste en de oliedruk is 5bar, dus ik denk dat die dingen eigenlijk heel erg lang meegaan, afwijkende aflezingen liggen vaak aan de stekkers of instrumentenpaneel.
probeer eens een ander instrumentenpaneel en kijk wat er gebeurt.
Ik heb m dat gezegd, maar ook dat de druk even nagemeten kan worden.pierre schreef:iedereen schijnt hier zijn oliepomp te vervangen, ik heb nog de eerste en de oliedruk is 5bar, dus ik denk dat die dingen eigenlijk heel erg lang meegaan, afwijkende aflezingen liggen vaak aan de stekkers of instrumentenpaneel.
- Ik heb ook eens een kapotte pomp gehad
- De kilometerstand is hoog
- Jij kent jouw auto vanaf zijn geboorte
- Het vervangen valt best mee steven, en een pomp is niet duur. Beter voorkomen is mijn visie

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
overbruggingChris schreef:Dennis, ik las dat de BS momenteel in de stalling staat.
Is hij geschorst? ga je hem opknappen?! Of is het puur ter overbrugging van de winter?!

heb ff geen tijd voor de BS, en ik kreeg de kans um droog te zetten.

-
- Contacteer:
de linker is een condesator en de rechter brandblusser?
wel bling bling

wel bling bling

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
lkkr vaag, eerst stond het zonder brandblusser, en ik wil je quoten om het antwoord te geven, en toen stond er wel brandblusserErik (Schepjes) schreef:de linker is een condesator en de rechter brandblusser?
wel bling bling![]()

-
- Contacteer:
Zet toch je bril op man!

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
En vandaag had ik dus Renault Route service nodig voor de clio

Had een mooi stoplampje in mijn dash, en niet starten
gelukkig was het alleen maar een losse draad, en had die vent het gelukkig snel gevonden
(had geen peut volgens het dash, draadje onder de achterbank van de brandstofpomp zat los
)

Had een mooi stoplampje in mijn dash, en niet starten
gelukkig was het alleen maar een losse draad, en had die vent het gelukkig snel gevonden

Jij ook al.dennisvr schreef:, maar ik heb koelvloeistof lekkage bij de GTTach hij staat voorlopig toch stil tot ik tijd heb om te sleutelen. Denk gewoon een kapotte slang

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Car: Renault Clio III RS
Laten we het hopen voor je dat het een versleten slang is en geen koppakings probleempje.dennisvr schreef:De ruit van de clio is inmiddels vervangen, maar ik heb koelvloeistof lekkage bij de GTTach hij staat voorlopig toch stil tot ik tijd heb om te sleutelen. Denk gewoon een kapotte slang