ACT: Voetbal.
wij 5 wedstrijden 3 punten 

Immer wieder die verdammte Holländer
ik heb nog niet gespeeld dit jaar.... wou het niet doen voor me vakantie, straks zit ik met een gipsen poot in de caa-rie-bee-jan 
nou ben ik er weer en ken ik weer vlammen

nou ben ik er weer en ken ik weer vlammen

hebben wij ook eens wat...
-
SC Heerenveen geloot tegen Newcastle united.
Die pakken we wel ff.
Die pakken we wel ff.

Renault 5 GT Turbo "EVO"
Zooo ben ik weer.Tino schreef:Denk het wel hij is zo stilChris schreef:Ben je ook opgepakt Sander?!
Jammer toch dat mensen alleen maar daar naar vragen
Maar over die $@!$#-wedstrijd zelf is toch nix te melden.
Ben niet opgepakt en heb zelf niets meegemaakt van die rellen. Ben meteen na de wedstrijd met de taxi naar de grens gegaan dus heb alles gemist.
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
'Ajax en Werder Bremen akkoord over Charisteas'
22/12/2004 19:36
Angelos Charisteas is de nieuwe spits van Ajax. De Amsterdamse club bereikte met Werder Bremen een akkoord over de transfersom van de Griekse spits, die bij de Duitse club geen vaste waarde is.
Ajax had zijn zinnen gezet op Charisteas, die zelf wel te porren was voor een overgang naar Amsterdam. 'Ajax is voor mij een topclub', zei de Griekse international. Volgens zijn zaakwaarnemer Paul Koutsoliakos lag er tussen de speler en de club al een principe-akkoord.
Om de transfer af te ronden moest Ajax in conclaaf met Werder Bremen. Een afkoopsom van vijf miljoen werd genoemd. Volgens Studio Sport ligt er een akkoord over een bedrag van 4,5 miljoen. Donderdag moet de overgang met een medische keuring worden afgerond.
Charisteas (24), die in 2002 voor 2,5 miljoen werd overgenomen van Aris Saloniki, heeft geen basisplaats bij Werder Bremen. De Griekse aanvaller wordt door trainer Thomas Schaaf vooral gebruikt als Joker. Ook zijn succesvolle optreden op het EK, waar hij in de finale de winnende treffer maakte, kon aan die situatie geen verandering brengen.
Charisteas moet bij Ajax de opvolger van Zlatan Ibrahimovic worden. De Zweed vertrok kort na de start van de competitie naar Juventus. De komst betekent ook het waarschijnlijke einde van Wesley Sonck als Ajax-spits. De Belg komt in de pikorde na Charisteas, Ryan Babel en Yannis Anastasiou. 'Dan is hij vierde keus en daar is niemand bij gebaat', zei Ronald Koeman.
Hesselpttm
22/12/2004 19:36
Angelos Charisteas is de nieuwe spits van Ajax. De Amsterdamse club bereikte met Werder Bremen een akkoord over de transfersom van de Griekse spits, die bij de Duitse club geen vaste waarde is.
Ajax had zijn zinnen gezet op Charisteas, die zelf wel te porren was voor een overgang naar Amsterdam. 'Ajax is voor mij een topclub', zei de Griekse international. Volgens zijn zaakwaarnemer Paul Koutsoliakos lag er tussen de speler en de club al een principe-akkoord.
Om de transfer af te ronden moest Ajax in conclaaf met Werder Bremen. Een afkoopsom van vijf miljoen werd genoemd. Volgens Studio Sport ligt er een akkoord over een bedrag van 4,5 miljoen. Donderdag moet de overgang met een medische keuring worden afgerond.
Charisteas (24), die in 2002 voor 2,5 miljoen werd overgenomen van Aris Saloniki, heeft geen basisplaats bij Werder Bremen. De Griekse aanvaller wordt door trainer Thomas Schaaf vooral gebruikt als Joker. Ook zijn succesvolle optreden op het EK, waar hij in de finale de winnende treffer maakte, kon aan die situatie geen verandering brengen.
Charisteas moet bij Ajax de opvolger van Zlatan Ibrahimovic worden. De Zweed vertrok kort na de start van de competitie naar Juventus. De komst betekent ook het waarschijnlijke einde van Wesley Sonck als Ajax-spits. De Belg komt in de pikorde na Charisteas, Ryan Babel en Yannis Anastasiou. 'Dan is hij vierde keus en daar is niemand bij gebaat', zei Ronald Koeman.

Hesselpttm
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-
- Über-Spammer
hmm misschien is hij zn streaker actie aan het voorbereidenDennis VK schreef:merijn, waar zit je nou met je top oss sjaaltje ? ik zie je niet op de tv....

Ik zat inderdaad in het PSV vak!
De kaarten voor het TOP-vak waren al snel uitverkocht en als je in het TOP-vak gaat zitten, dan kun je niet de stad in van tevoren en na de wedstijd. En dan is er natuurlijk niks aan. 

Leuk die supporters die een sneeuwballen gevecht hadden op de tribune 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
wat een watje he, naar de blakte gaan als je een ijsbal op je achterhoofd krijgtFoeke schreef:leuk sneeuwballen gooien op de keeper van sparta

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
http://www.nu.nl/news/494258/43/Zes_maa ... stoot.html
Hadden ze die sukkel van Twente wel voor een jaar mogen schorsen!!!
-
- Contacteer:
Ja die gast maakte echt achterlijke actiesHesselgouda schreef:http://www.nu.nl/news/494258/43/Zes_maa ... stoot.html

-
- Contacteer:
Iemand gister Chelsea - Barca gezien? ik vond het een hoogst vermakelijke wedstrijd, weer es wat anders als de gemiddelde championsleague wedstrijd!
Ol. Lyon kon er ook wat van trouwens!
Ol. Lyon kon er ook wat van trouwens!
heb genoten van de eerste helft, tweede helft in bed maar heb het einde niet gehaald 

-
- Contacteer:
Idd vooral de eerste helft was mooi, maar moet zeggen dat het eind van de wedstrijd ook wel spannend was hoor!
Wel de 'verkeerde' winnaar, naar mijn mening..hou toch meer van t aanvallende spel van Barca..
Ronaldinho 
Wel de 'verkeerde' winnaar, naar mijn mening..hou toch meer van t aanvallende spel van Barca..