Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Marcel J.

Ollie schreef:aangezien ik niet geheel lekker ben. Eens kijken hoe dat na het werken is vanavond. :(

Was het sollicitatiegesprek toch wat zwaar voor de maag?! :D

Kweet nog niet of ik naar de Geusselt kom.

Btw vandaag in de krant staat dat we binnen een paar jaar een andere plek moeten zoeken :@ Macdo gaat weg bij de Geusselt en komt langs de autoweg richting Eijsden te liggen :) samen met een nieuw bus op stap plaats...
Marcel J.

Michel S. schreef:Wilde toch kijken of we 2 power runs kunnen doen vandaag.

Noud komt ook nog :wink:
Michel S.
Contacteer:

MJ schreef:
Noud komt ook nog :wink:
Die heeft gefoeteld. Die zijn blokje is niet echt standard he.

Dat van ons is zo goed als standard, dus het fijnste is het te kunnen vergelijken met een standard.

P.S. De subaru zal denk ik binnen een week een kleine aanpassing in de motor electronica krijgen.
van 0.85Bar zal die naar een 1.15-1.25 gaan. En dan kijken wat het opleverd. Deze aanpassing brengt het vermogen normaal naar 250 PK ipv 211. Maar ik heb al rond de 250. Dus ik ben benieuwd. Maar zal wel snel naar een FMIC moeten gaan zoeken.
Want de top mounted is niet zo heel spectaculair in koeling bij hoge drukken of langdurige drukken.
Maar ben het nog in elkaar aan het bakken, hopelijk maandag eerste testrun :D
Is dus MS tuning, geen apparaatje van een ander :lol:
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Marcel J.

Michel S. schreef:Die heeft gefoeteld. Die zijn blokje is niet echt standard he.
NEUHHhhhh :~ :wink: :lol:
Michel S. schreef:verhaal aanpassing SUBje
Ben je niet bang dat je blok gaat sneuvelen?! teminsten met je olie "probleem"...of is dat nu goed opgelost?!

250 pk AWD :worship:
Rob

He Riel...
Kijk es naar het nummerbord van deze GTT: RX-64-TD Scheelt niet veel he :wink:
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... tm?zoek=gt
Rob

MJ schreef: Btw vandaag in de krant staat dat we binnen een paar jaar een andere plek moeten zoeken :@ MacDonalds gaat weg bij de Geusselt en komt langs de autoweg richting Eijsden te liggen :) samen met een nieuw bus op stap plaats...
Ja, maar geloof daar maar niet al te veel van op korte termijn. In de krant stond ook een hele tijd geleden dat bij ons op de hoek nieuwe appartementen zouden komen. En bij de gemeente enzo was hier niets over bekend, dusss...
Nu maar hopen dat er een Burger King voor in de plaats komt! :D
Marcel J.

Rob (R5B) schreef:Nu maar hopen dat er een Burger King voor in de plaats komt! :D
Is een sporthal ook goed :wink: :lol: kgeloof in 2005...
Rob

MJ schreef:
Rob (R5B) schreef:Nu maar hopen dat er een Burger King voor in de plaats komt! :D
Die is dr idd nog niet he :S
2005... dan hebben we nog ff he.
Werner

ben vanaaf ook present, met fux en rob natuurlijk (weinig keus :D )
Marcel J.

Rob (R5B) schreef:Die is dr idd nog niet he :S
2005... dan hebben we nog ff he.
Nee idd op 50 meter van de Mac ligt een sporthal :wink: Maar de mac moet daar weg samen met de bussen...te veel overlast en dan die hanggroep jongeren met die k*t auto's en hun muziek (N)

Voordeel tkomt nu in gronsveld te liggen (waar die meeting was laats die vrijdag), kan ik teminsten met de fiets komen :D
Michel S.
Contacteer:

MJ schreef:
Ben je niet bang dat je blok gaat sneuvelen?! teminsten met je olie "probleem"...of is dat nu goed opgelost?!

250 pk AWD :worship:
Jerom nooit bang...

Nee, olie probleem is niet 100% opgelost, maar wel geminimaliseerd tot een druppel per week. Dus niks om me zorgen te maken.
Heb een Knocklink erin, en komt in het weekend nog een AFR in. Dus dan kanik de auto mooi in de gaten houden.

Maar denk niet dat het een probleem op gaat leveren. Anders gaan we verder aanpassen om meer peut in de kamers te krijgen totdat het wel veilig is. Benzinedruk regelaar erop, en nog wat signalen van de suub beinvloeden. Want regelrecht chippie uitlezen en aanpassen zit er helaas niet in voor eem My98 versie.

maar de gegevens komen uiteraard in het Dyno Topic. Kan er ook nog een Hyundai bij zetten :P
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
dikkeknodel
Contacteer:

MJ schreef:
Dan ga ik toch liever ook voor een burger king, is er niet toevallig een manier zodat ervoor gestemd kan worden wat er moet komen :D

@MJ
Welke k*tjongeren, zo hard heb ik mijn muziek ook weer niet als ik naar de TNM kom :D :D :D ...
Marcel J.

dikkeknodel schreef:@MJ: Welke k*tjongeren, zo hard heb ik mijn muziek ook weer niet als ik naar de TNM kom :D :D :D ...

Als jij jezelf een k*tjong vind!? :p
Rob

Daar zie je het al weer. Verpestten die Kutjongeren met hun muziek en opvallende wagens het weer voor ons echte Mac liefhebbers :wink:
Michel S.
Contacteer:

ben ik heel even niet online, gaat het ipv renault over Jonge Kutten?

Komen jullie niet aan jullie trekken?
Marcel J.

Michel S. schreef:Jonge Kutten?

Leer jij je eens lezen :p
Werner

Michel S. schreef:ben ik heel even niet online, gaat het ipv renault over Jonge Kutten?

trekken? :p
Michel S.
Contacteer:

MJ schreef:
Michel S. schreef:Jonge Kutten?

Leer jij je eens lezen :p
Ik lees wat ik wil lezen volgens mij >-)
Marcel J.

Michel S. schreef:Ik lees wat ik wil lezen volgens mij >-)
Dus wie komt niet aan zun trekken :D :wink:
Michel S.
Contacteer:

ik niet. Bevestig alleen maar dat ik vies denk. Meer niet. Heeft niks te maken met een tekort koming of een overschot. :P
Cameltijn
Contacteer:

Heej mensen.

Jammer tot zo weinig mensen meedoen aan de raamband, nu ga ik zelf twijfelen wat ik doe.

Moet me wel eens snel gaan aanmelden voor de RTC, ben nog te lui om t geld over te maken ;)

Maybe kom ik vanaaf ook ff langsgevlogen, zondag ga ik denk ik ook mee (en de digicam ook).

Der is nog niks aan de wagen gebeurt, nog altijd standaard TXE'tje, al zijn de Pirelli's weer een beetje afgebrand :D
Wordt iets van t voorjaar, ik moet nieuwe veerschotels en dan komen direct andere veren derop (3 centimeter). Achter de torsie is iets als t weer beter is, aangezien een garage ontbreekt, en de blokhut ingang net iets te klein is ;)

Groeten Martijn
Riël
Über-Spammer

MJ mag ik nog eens de deurenmepper? Pleazpleaz? :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
dikkeknodel
Contacteer:

Michel S. schreef:ben ik heel even niet online, gaat het ipv renault over Jonge Kutten?

Waar het hart van vol is loopt de mond van over hè, hoe oud was je ook al weer? :D
Ligt er natuurlijk wel aan wat je jong noemt.... 8)

@ Riel
Ik heb wel nog een vliegenmepper voor je :lol:
Riël
Über-Spammer

:evil: Kom jij ook vanavond dan?

:wink:
Bram (vospower)

Volgens de krant zou bij elsloo bij het industrieterrein (op en afrit) ook een mac komen. ze hadden het ontwerp al klaar, was gemaakt door een 11 jarig mieske ofzoiets, maar dat is er ook niet van gekomen, omdat er een groot tankstation ligt en dat giong niet goed samen volgens de gemeente. Dus die mac blijft nog wel ff denk ik. :)

En trouwens we zetten de muziek zelden hard, maken geen burnouts ofzo, maar afval opruimen is zoms ook lastig...das ook overlast
Riël
Über-Spammer

Daar bij de pepel zou een mac komen hé?
Bram (vospower)

Idd daar is het, alleen een stukje terug.

Ik was vandaag bij de pepel en een mooie spoiler gevonden maar hij is 135 cm breed, vind ik iets té en om hem nou in te korte....riel kun je anders vanaaf je AX spoilertje eens meenemen??? (Y)

En heeft er nog iemand Centrale deurvergrendeling liggen en/of automatische raampies???
dikkeknodel
Contacteer:

Riël schreef:Daar bij de pepel zou een mac komen hé?
Pepel??? WTF is dat ergens?
En jah, ik kom ook, als ze nog benzine voor me hebben :)
dikkeknodel
Contacteer:

ohh, autosloop pepels....
wist niet dat ze die 'de pepel' noemden.
Daar heb ik nog een setje ruitenwissers + mechanisme vandaan gehaald, toen ze die eraf gesloopt hadden :(
Michel S.
Contacteer:

dikkeknodel schreef:
Waar het hart van vol is loopt de mond van over hè, hoe oud was je ook al weer? :D
Ligt er natuurlijk wel aan wat je jong noemt.... 8)
Ik ben al 6 jaar 18. Hoezo?

Ben niet zo moeilijk. Als ze voren mogen zitten, zijn we al goed op weg :lol: :lol: :lol:

Nee, ik stop mijn leuter niet in een kleuter.
marco

ik ben er vanavond net bij,heb net de dvd van lord off the rings 3 hier :D :p .Dus die ga ik kijken,enne over dat de mac weggaat,kweet wel dat er een groot sportcomplex komt , en een zeer groot zwembad,maar heb nooit gehoordt dat de mac weg zou gaan???.Zou ook best raar zijn eigenlijk staat als de best lopende mac van maastricht bekend.

greetz and have fun
dikkeknodel
Contacteer:

whahahahahahahahahahaha (Y)(Y)(Y)

gelukkig had ik een pak zout naast de computer staan :wink:
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

mac gaat weg marco komt tussen vincken slag en oost maarland te liggen.
De bussen gaan ook weg bij jullie en dus zal de mac gewoon door blijven verdienen want daar zal dan ook de nieuwe bushalte komen.
ik kom ook weet niet hoe of wanneeer maar ik ben erbij
Riël
Über-Spammer

Heb misschien wat raammotortjes voor je bram, maar moet je toch even geduld hebben
dikkeknodel
Contacteer:

marco schreef: de best lopende mac van maastricht bekend.
Hij gaat misschien op wandeltoch en is niet zo slim als die tupe, die steentjes strooit in dat sprookje :D , en raakt dus de weg kwijt.
Of is dit te ver gezocht :s
Gesloten