Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Ik weet nog niet alle details, maar er zullen metingen moeten worden verricht ter validatie en aanpassing van het model en er moet een manier bedacht worden om dat model in de proefopstelling te integreren, zodat een directe aflezing mogelijk is.
Ollie schreef:Ik weet nog niet alle details, maar er zullen metingen moeten worden verricht ter validatie en aanpassing van het model en er moet een manier bedacht worden om dat model in de proefopstelling te integreren, zodat een directe aflezing mogelijk is.
Met andere woorden: dat weet jij ook niet
we zullen het wel horen zeker...wanneer begin je?!
Rob.H schreef:Belde me net iemand op: 50,- pirelli band plus velg . Guest woont in Gemmert dus ff zondag onderweg oppikken.
Rob, als je gemert bedoeld kom je totaal niet in de buurt. dan woon ik nog dichterbij. als je evt. wat met hem regeld kan ik die velg en band vrijdagavond of zo wel ophalen.
FF een snel vraagje: Ik heb mn bekleding uit de 5 gehaald, en helemaal geen roest gevonde dat is natuurlijk wel geweldig, maar er liggen een soor rubber matten op de bodem. Ze zitten vast en zijn dezelfde kleur als de rest van de auto. Ik wil natuurlijk wete of hier roest onder zit (denk het niet) maar zijn deze matten orgineel, of zijn ze el later opgelegd???
Vospower schreef:FF een snel vraagje: Ik heb mn bekleding uit de 5 gehaald, en helemaal geen roest gevonde dat is natuurlijk wel geweldig, maar er liggen een soor rubber matten op de bodem. Ze zitten vast en zijn dezelfde kleur als de rest van de auto. Ik wil natuurlijk wete of hier roest onder zit (denk het niet) maar zijn deze matten orgineel, of zijn ze el later opgelegd???
help me en ik kan verder
zijn matjes om geluid te reduceren in de auto en meestal zit daar geen roest onder als er geen vocht tussenin heeft kunnen komen heet dat.
maar dat zit er origineel in.
als het is kan je ze lossteken en je er nieuwe in plakken.
Horen die matjes niet ook toevallig in de achterbak thuis? Bij mij liggen die daar namelijk niet, maar ik heb wel eens ergens op een foto op het forum gezien dat iemand die had...
Is het trouwens normaal dat bij een 5 allerlei geluiden van achter komen. Piep geluiden (en nee ik heb geen muizen, dat heb ik al gecontroleerd ). Volgens mij ligt het niet aan de achteras, want sinds ik die nieuwe eronder heb doet hij het nog altijd. Evt. schokdempers ofzo? Tis vooral op hobbeligere wegen (en als de radio zacht/uit staat )
Rob.H schreef:Belde me net iemand op: 50,- pirelli band plus velg . Guest woont in Gemmert dus ff zondag onderweg oppikken.
Rob, als je gemert bedoeld kom je totaal niet in de buurt. dan woon ik nog dichterbij. als je evt. wat met hem regeld kan ik die velg en band vrijdagavond of zo wel ophalen.
rest via PM graag.
GR.Frits
Ja als je dat zou willen doen, ik denk dat ik dit kansje niet moet laten liggen. Bij de Reno dealer trekken ze me toch een poot uit.
Als dat zou willen doen voor me, dan bel ik die goser op en zeg ik dat jij hem komt ophalen. Zie ik hem zondag wel verschijnen en kunnen we ook eens kennis maken.
Gr Rob
vlgs mij is de dynamo van mijn Gt gaar, bij belasting rond 3000 toeren begint acculamnpje te branden, ik verdenk de spanningregelaar, of zou het ergens een slecht kontakt kunnen zijn? iemand nog suggesties, morgen haal ik sowieso ff de regelaar eruit.
dikkeknodel schreef:Horen die matjes niet ook toevallig in de achterbak thuis? Bij mij liggen die daar namelijk niet, maar ik heb wel eens ergens op een foto op het forum gezien dat iemand die had...
Is het trouwens normaal dat bij een 5 allerlei geluiden van achter komen. Piep geluiden (en nee ik heb geen muizen, dat heb ik al gecontroleerd ). Volgens mij ligt het niet aan de achteras, want sinds ik die nieuwe eronder heb doet hij het nog altijd. Evt. schokdempers ofzo? Tis vooral op hobbeligere wegen (en als de radio zacht/uit staat )
Die matjes zijn niet alleen om het geluid te dempen maar ook om de eigenfrequency van het "blik" te veranderen en te dempen, zodat het "blik" niet bij een bepaalt toerental van de motor begint te resoneren. In sommige auto's gebruiken ze hier volgens mij ook wel tectiel voor. Gezien jij dus die matjes mist, zou dat misschien ook een oorzaak kunnen zijn, dat je die geluiden hebt of harder hoort
dikkeknodel schreef:Horen die matjes niet ook toevallig in de achterbak thuis? Bij mij liggen die daar namelijk niet, maar ik heb wel eens ergens op een foto op het forum gezien dat iemand die had...
Die matjes zijn niet alleen om het geluid te dempen maar ook om de eigenfrequency van het "blik" te veranderen en te dempen, zodat het "blik" niet bij een bepaalt toerental van de motor begint te resoneren. In sommige auto's gebruiken ze hier volgens mij ook wel tectiel voor. Gezien jij dus die matjes mist, zou dat misschien ook een oorzaak kunnen zijn, dat je die geluiden hebt of harder hoort
Maar denk nou niet dat je wagen dan stil word Thelp wel, maar een wagen van 15 jaar met staal van 2.5 mm (zonder roest ) en dan ook nog met de beruchte franse slag in elkaar gezet -> karakter bak
MJ schreef:
Maar denk nou niet dat je wagen dan stil word Thelp wel, maar een wagen van 15 jaar met staal van 2.5 mm (zonder roest ) en dan ook nog met de beruchte franse slag in elkaar gezet -> karakter bak
MJ schreef:
Daarom koop ik nieuwe renaults
Hmmzz ja, het probleem is: De gemiddelde arme student heeft geen geld voor een nieuwe Renault...
En ik ben te sociaal om proletarisch te gaan winkelen... Dat zou jij ook niet leuk vinden als ik dat bij jou zou doen...
@Patrick L
Ok Thanx dan heb ik tenminste een richtlijn
@Olie
Ik kom ook vanaaf weer eens, lekker vroeg wel...
Hey Ollie. Je gaat me toch niet in de steek laten hé. Wilde toch kijken of we 2 power runs kunnen doen vandaag. Hebben we wat gegevens om te vergelijken. Kun je nog iets meenemen. Kunnen we kijken wat dat voor iets is.
Ik ben er maar heel even. Maar luc komt ook, dus kunnen jullie dat kistje ook zien.
greetz
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538