Vertel mij hoe dat isMartijn schreef:Wel spannend, zo'n rokende auto.

Ken het probleem, zeker als die dan nog slipt ook, ach je word er wel in een keer wakker van.Tim schreef:Vertel mij hoe dat isMartijn schreef:Wel spannend, zo'n rokende auto.
Jij vraagt je nogal eens wat af hetutuur schreef:als het verbruik zo laag is, waarom zou je de veren dan vervangen vraag ik mij af?
als het verbruik in NL 0 is zie ik niet echt het nut om de zuigerveren te gaan vervangen.... 0,05l op 300 km is ook geen overmaat van ramp bij hoge snelheden toch?martijn schreef:oliepeilstok is afgedopt, nu blaast ie flink in de catchtank. Alleen bij echt hoge snelheden (200+), maar ik wil er vanaf
selectief lezen, want zijn eerste zin is:tutuur schreef:ik heb het gelezen hoor maar kijk eens goed wat hij schrijft:
als het verbruik in NL 0 is zie ik niet echt het nut om de zuigerveren te gaan vervangen.... 0,05l op 300 km is ook geen overmaat van ramp bij hoge snelheden toch?martijn schreef:oliepeilstok is afgedopt, nu blaast ie flink in de catchtank. Alleen bij echt hoge snelheden (200+), maar ik wil er vanaf
Maar Tututututututututut, eigenwijs is ook wijs hoorkuch
De 21 blijft zich als betrouwbaar bewijzen. Ingezet als leenauto en raceauto, geen centje pijn. Om dat zo te houden wil ik toch wat zaken aan gaan pakken.
Enig idee wat er gebeurt als de carterventilatie te hard in een catchtank blaast? Juist, een grote oliezooi onder de kap. En aangezien ik nogal eens in Duitsland ben. En het hoort niet, dus wil ik de oorzaak wegnemen.tutuur schreef:ik heb het gelezen hoor maar kijk eens goed wat hij schrijft:
Dudes, hee doe ff normaal.~thijs~ schreef:dudes, doe eens aardig tegen elkaar
Jij haalt die meeting niet met mijn speciale olieSteven schreef:Ghehe jaa!Luco/Alpine-racer schreef:en tututututuutututut
je kan hem ook nog op zijn bek slaan![]()
Volgende meeting staat de RTC knokploeg mij op te wachten, met jou als aanvoerende Hitler?