afzetters

Ja, inderdaad. Ik kwam er om 23 uur langs, toen ruimde hij net op. Kansloos tijdstip.Tim_Coupe schreef:Dinsdagavond stonden ze ook te flitsen bij Zwolle op de A28 richting wezep...
Ik was rustig aan het ouwehoeren met de persoon die bij me in zat, zie ik ineens een auto stil staan, na goed kijken stond er ook een flitser bij...
Toen maar even enthousiast in de ankers en de alarmlichten aangezet vast voor de personen die achterop kwamen![]()
Nee dan moest hij wel erg snel achter de vangrail vandaan komen... En anders drukte ik per ongeluk wel op de verkeerde knopSander de Bruin schreef:Dus je hebt er ook nog een boete voor onnodig met je lichten spelen bij
Ja ik kwam er rond 21.30 ofzo langs... Vrij kansloos tijdstip maargoed, hij moet ook wat te doen hebbenMartijn schreef:Ja, inderdaad. Ik kwam er om 23 uur langs, toen ruimde hij net op. Kansloos tijdstip.Tim_Coupe schreef:Dinsdagavond stonden ze ook te flitsen bij Zwolle op de A28 richting wezep...
Ik was rustig aan het ouwehoeren met de persoon die bij me in zat, zie ik ineens een auto stil staan, na goed kijken stond er ook een flitser bij...
Toen maar even enthousiast in de ankers en de alarmlichten aangezet vast voor de personen die achterop kwamen![]()
vandaag de bekeuring binnengekregen. Wat ben ik crimineel (14 euro boete)Egon schreef:zojuist tussen D-Bosch en Vught
Reden hiervoor was dat er een burgerauto half op de invoegstrook stond. ik wat gas bijgeven omdat ik net wist of die auto wat ging doen.
Heb juist zo gehandeld om eventueel gevaar af te wenden.
Gelijk maar even de "vrienden van de klpd" gebeld om hier melding van te maken.
daar mag je 100 toch?Mike (spitsoor) schreef:Hij stond links van me waar pcies geen idee. Zag de flits en dan is het al te laat heWel balen een hele lege snelweg en ik ben de sigaar
Nou ja zsie de boete wel verschijne. Wordt een dure denk
heb je nog geluk idd! Alsie warm was geweest, was het al snel 86 geweestEdward(ForeverYoung) schreef: Heb nog geluk dat de auto in Hardenberg een paar uur stil had gestaan (waren wat activiteiten en ff potje gepoold) en dat ik dus nog rustig aan deed om de motor weer rustig warm te laten worden![]()
![]()