Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Hij is nu al op kleur gespoten, maar de verf trekt niet glad, hij droogt steeds gebobbeld op. Gelukkig is het niet mn echte auto
De luchthappertjes zijn ook al op kleur. Met de raamband en de stcker achter ben ik al bezig geweest en heb ze al op formaat gekregen. Nu nog een sticker kopen om ze op te printen.
De werkweek is voor de meeste weer begonnen en dat betekend dat de vrijdag weer in aantocht is.
En deze vrijdag zouden we Leiden eens aandoen, wie gaat er mee?
Een verzamelpunt is de BP in Zwijndrecht. (vanaf Rotterdam: afslag zwijndrecht industrieterrein op de A16, bovenaan rechts, stoplichten rechtdoor en dan zit hij voor de rotonde aan je linkerkant)
Tijdstip: 19.30 Red je dat niet, laat het dan ff weten.
VRIJDAG 19 SEPTEMBER
Komt naar de BP:
Linda
Marco
Maarten
Ronald
Gilles
Nog ff wat dingen veranderen en dan kunnen ze er alle 2 in
Mooi man dat grijze stoeltje geintje
nee toppie en dan ook nog 2x drie punts of 4 wat je wil racegordels er in
enne qua kleur past de stoel wel in mijn clio enne (nogmaals) wa kost da
en zit je niet erg recht ?? als ik zo naar de stand van je grijze stoel kijk
Weet nog niet of het te recht is, eerst maar eens een weekje proefrijden, anders kan ik altijd nog de voorkant iets verhogen.
gordels heb ik ook al liggen een setje 4 puntsgordels, de prijzen vallen mee.
stoelen per 2: 220,-
gordels per 2: 80,-
en de oude stoelen zijn ook blauw hoor
maar dat valt in het niets bij dit kleurtje blauw
Jinka schreef:Hij is nu al op kleur gespoten, maar de verf trekt niet glad, hij droogt steeds gebobbeld op. Gelukkig is het niet mn echte auto
De luchthappertjes zijn ook al op kleur. Met de raamband en de stcker achter ben ik al bezig geweest en heb ze al op formaat gekregen. Nu nog een sticker kopen om ze op te printen.
Hoogglans of metallic zeker?
ff met blanke lak naspuiten
Quadra 1992_____Willie 1996
R5GTT f1 1986Project info
Haha, het is met de lak van mijn auto, metallic dus. En ja, ik heb er primer opzitten en de lak gaat er vanavond op. Dan is hij als het goed is helemaal af.
Zoooo, het was weer gezellig druk daar zeg! Wel jammer dat de Mac daar zo vroeg dichtgaat.Volgende week op de nieuwe lokatie??? Ach, laten we zovast een lijstje maken......
Friday Night Meeting Spijkenisse 26 September
Zeker:
Jinka
Misschien:
Niet:
Zoals het er nu uitziet kom ik wel hoor! Kan iemand ff een routebeschrijving maken???