Ollie schreef:Ach ja, beter een leuke semi-Duitser dan een lelijke rotte Eijsdenaar
Jacht is geopend grote opruiming naar meer dan een halve eeuw worden alle duitsers terug naar hun land gedreven .

En wie schakelen we in?
Ollie schreef:Ach ja, beter een leuke semi-Duitser dan een lelijke rotte Eijsdenaar
Und rauss geht die .....wilco blue schreef:Ollie schreef:Ach ja, beter een leuke semi-Duitser dan een lelijke rotte Eijsdenaar
Jacht is geopend grote opruiming naar meer dan een halve eeuw worden alle duitsers terug naar hun land gedreven ..
En wie schakelen we in?
Ohh, ja, ik wist eigenlijk niet dat ie deed pingpongeWerner schreef: @ Dikkeknodel, hij speelt tafeltennis net zoals vospower en ik, alleen speel ik ietsje hoger en bram veel hoger (*HOEST* VUILE OVERLOPER *HOEST* ben nog steeds verkouden na de carnaval), geen voetbal of heeft ie dat hier vertelt?
![]()
Dat moet denk ik wel lukken als we om 10 uur verzamelen in maastrichtRob.H schreef:Ik moet zaterdag om half 12 weer back in town zijn. Maakt mijn niet uit met hoeveel man we gaan die er een willen moeten meegaan. Had er iemand al gebeld dat we komen?
Kan iemand een foto voor me posten mijn server ligt al een tijdje plat.
Ik maak ook foto's met mijn telefoon en met een spiegelreflex, en ik heb ook webspace, dus als je ze wil plaatsen kan dat welWerner schreef:ik ga zondag met bram mee in de auto naar de openingsmeeting, kneem dan ook m'n digi mee (kun je ook nog een klein beetje mee filmen mocht er echt iets leuk gebeuren ik heb zelf alleen geen webspace, als er fatsoenlijke foto's bij zitten kan iemand die voor me uploaden? is misschien wel zo leuk, of doet iedereen dit al?
Nou niet voor mij eig. ik had van die plastieken, maar daar brak dus de kop van af, en de rest bleef erin zittenRiël schreef:Ja idd, die plastice ontluchtnippels zijn stukken beter ...[/u]
Dat bedoelde ik ook niet zoRob (R5B) schreef:Nou niet voor mij eig. ik had van die plastieken, maar daar brak dus de kop van af, en de rest bleef erin zittenRiël schreef:Ja idd, die plastice ontluchtnippels zijn stukken beter ...[/u]maar hij lekte daar dus wel. Doe mij maar een koperen.
Ja jong, zeg dat meteen wat je bedoeltRiël schreef:Dat bedoelde ik ook niet zoRob (R5B) schreef:Nou niet voor mij eig. ik had van die plastieken, maar daar brak dus de kop van af, en de rest bleef erin zittenRiël schreef:Ja idd, die plastice ontluchtnippels zijn stukken beter ...[/u]maar hij lekte daar dus wel. Doe mij maar een koperen.
Die heb ik toevallig ook net gister besteldvoske schreef:nou mensen fftjes un update over de koeling en alles..we hebben het nog nie kunnen chekken want ben er vandaag achtergekomen dat de koelslang van de waterpomp naar de radiateur de "schroefdraad" van de nippel nie meer werktdus wordt morgen nieuwe bestellen.. hopelijk nog voor zaterdag binnen
. maja voor de rest tja altijd blijven lachen
wow , al 3 man....Definitieve lijst voor zaterdag:
Rob
Patrick
Dikkenodel
Patrick L. schreef:wow , al 4 man....Definitieve lijst voor zaterdag:
Rob
Patrick
Dikkenodel
Bram
Vospower schreef:Patrick L. schreef:wow , al 5 man....Definitieve lijst voor zaterdag:
Rob
Patrick
Dikkenodel
Bram
Roger (met de auto van Cameltijn omdat die moet werken)