Weet iemand hoeveel Cm boxjes er in de voorkant kunnen
van een fase 2?
Ik weet niet of het verschilt met de fase 1..!
Jij bent hier toch de audio manDxRsd schreef:heb er niet zo heel veel verstand van maar in een twingo kunnen 10 cm boxjes de kleinste dus...
k heb DLS 10cm composet... ook 50W RMS. klinkt beestig goed eigenlijk (blablabla t is geen 16cm of whatever, maar t klinkt nog wel beestig goed. nah
http://www.caradio.nl/index.htmDxRsd schreef:k heb DLS 10cm composet... ook 50W RMS. klinkt beestig goed eigenlijk (blablabla t is geen 16cm of whatever, maar t klinkt nog wel beestig goed. nah
kben nu onderweg met m'n saldo om ground zero composet 16 cm voorin te gooien a 300 euro![]()
dusjah... zal wel rip uit m'n lijf worden alleen dan heb ik 150 rms voorin(moet natuurlijk wel een leuke gz versterker bij
kost ook nog eens 400 eurie dusjah.... maar dat duurt nog wel ffkes voor ik dat koop
Ronnie Detmers schreef:Tjah en dan vraag ik me af wat je in een Twingo moet met audio van 300 en 400 euro, maar jah tis maar wat je ervoor over hebt![]()
ik ben niet van plan voor een shopwauto, maar ik ga toch voor zoveel mogelijk DLS .... quality first, maar nog steeds genoeg quantityDxRsd schreef:
wil ik van elke box het zelfde merk hebben het zelfde zichtdat is gewoon het mooiste
![]()
zondag zal het wel geen 145dB zijnDxRsd schreef:komt goed zondag ej tut
![]()
kom ik dikwijls.. is altijd een handige bron van informatieDxRsd schreef:hier nog een site die helemaal extreem gaan in audio weg werken en alles tot (bij wijze van spreken) de decibel uitrekenenvoor ze het project starten
http://www.12vhifi.nl/
waarschijnlijk... maar t viel pas uit toen ik de wisser testte...Jacco Osté schreef:Sluitingkje gehad bij het loshalen van het middenconsole?
zal'k redelijk snel weten heJacco Osté schreef:Als het nu maar blijft werken is het prima toch![]()
Gaat hard zo he, met die zekeringentut schreef:zal'k redelijk snel weten heJacco Osté schreef:Als het nu maar blijft werken is het prima toch![]()
morgen toch maar eens mn voorraad reserve zekeringetjes bijvullen ...