heb geen reserve..

Zo heb ik vandaag 2 sleutelkaarten voor de Laguna besteld. Ik zal je die prijs dan maar besparen als je 110 al veel vindErik (Schepjes) schreef:Mooi, eerdaags maar ff langs de dealert, thanks![]()
ben benieuwd of het net zo duur is als bij me broers citroen €110
VertelJean-Paul-S schreef:Zo heb ik vandaag 2 sleutelkaarten voor de Laguna besteld. Ik zal je die prijs dan maar besparen als je 110 al veel vindErik (Schepjes) schreef:Mooi, eerdaags maar ff langs de dealert, thanks![]()
ben benieuwd of het net zo duur is als bij me broers citroen €110![]()
paar maandjes terug de auto nog van dichtbij gezien, toch wel indrukwekkend. ik kom regelmatig bij vm motorsport voor wat systeembeheerGabri van der Veen schreef:fijne crash voor die oude van merkstein porsche spyder
haal je die set toch?Tim schreef:Zo'n set is niet in hardheid verstelbaar toch?
Nou is het net de vraag of het ook noodzakelijk is. Wil m'n Clio nog even proberen met betere banden met een stuggere wang maar als het zo blijft dan gaan de koni's misschien toch weg en ga ik eens kijken naar wat anders...
Zeker een gave finish en wat de denken van de 24 H.. een 3 tal Fransen die al van het podium zijn voordat de champagne flessen geopend zijnpaulvanrooij schreef:die finish in de motoGP![]()
![]()
![]()
(waarom zou je dan nog F1 kijken)
Da's ook op basis van Koni schokbrekers dus daar schiet je ook geen hol mee op, je moet dat ding eens wat harder zetten en fatsoenlijke banden er onder.. je rijd niet voor niets de letters van je band af met -3 graad Camber.. kutbanden zijn het gewoonSteven schreef:FK kun je voor 400 al compleet krijgen in DL, tis alleen eh... wel wat budgetspul.
Beter gewoon een H&R of KW set nemen dan.
Idd, echt continu gaatjes benutten en weer sluiten, echt geweldig. En de alllerlaatste komt zag rossi nog een gaatje zodat ie er tussen door kon.paulvanrooij schreef:die finish in de motoGP![]()
![]()
![]()
(waarom zou je dan nog F1 kijken)