De Onbekende Renault.. II
Meende een zwarte Clio RS ph1 te hebben gezien in H'veen vandaag. Zag em gauw aan een kruising, reed daar zelf de snelweg op 

::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship
Dus toch jijTino schreef:Vanmorgen op de a27, een hele dikke megane II, Bestuurder jawel jeroen
Wat duurde dat lang voordat jij eindelijk bij gereden was
hahahaha volgens mij herkende je me nog geen eens.

Wil ik invoegen, gaat er opeens een Megane II GT naast me rijden, ik kijk opzij, zie ik vriendelijk zwaaiende mensen in de auto zitten

Ik moest er een stukje verder alweer af 10o anders was ik wel ff op je bumper gaan zitten

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Vind die velgen echt mooi!!!Chris schreef:Die word vaak gespot!Paul1916v schreef: Ergens rond breda (hessel weet wel waar precies) GTT, donkere kleur, kenteken TV-09-RH
[img]http://www.5gt.nl/images/9c08d54b8bc02a ... 5-1396.jpg[/img]
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Vanmorgen op de A27 tussen Gorinchem en Utrecht een zilvere Clio V6 phase 1, met een phase 2 achterklep. Op de kentekenplaathouder was nog niet te lezen dat ie uit Hellevoetsluis kwam.
Ook op het zelfde stuk nog ff gezwaaid naar Tacki jr.
Ook op het zelfde stuk nog ff gezwaaid naar Tacki jr.

Ok, deze dusSanderrr schreef:Afgelopen twee dagen (dus misschien ook al langer) op de parkeerplaats bij de blauwe doos op Corus een zwarte Clio 16v of rsi met mooie glimmende velgen en angel eyes. Volgens mij ook een rtc kentekenplaat.

vandaag bij waalwijk, thv afslag 37 de a59 opdraaiend een 5ie TR met 1916v cupwielen. Die dude keek wel ff naar me bij t stoplicht, maar was te slaperig het op te merken.. Geen rtc kenmerken, maar hij keek wel verdomd lang. Wie o wie?
een zilvergrijze? zoja, die spot ik ook wel vakermegcoupe schreef:Vamiddag op de A7 Heerenveen -drachten,
Smerige Clio V691-LV-DR, volgde een 207CC en ging eraf bij afslag beetsterzwaag.
om en nabij 17:00 uur
volgens mij gewoon clio v6 voor woon-werk verkeer

Als het een phase 1 dan is ie van de baas van een schildersbedrijf uit de buurt van Drachten ofzo, en dat is een V6 die er altijd smerig uitziet.Xabre schreef:een zilvergrijze? zoja, die spot ik ook wel vakermegcoupe schreef:Vamiddag op de A7 Heerenveen -drachten,
Smerige Clio V691-LV-DR, volgde een 207CC en ging eraf bij afslag beetsterzwaag.
om en nabij 17:00 uur
volgens mij gewoon clio v6 voor woon-werk verkeer
<-------So you know don't mess with a Reno------->
vandaag om 15.50 in drachten een blauwe 1916v met kar er achter. was volgens mij geen lid.
vandaag om 15.40 in drachten een rode clio 16v. zit volgens mij niet bij de club.
Op de friese varkenmarkt bij bremer houthandel in haarlem vanmiddag een bordeaux rode clio II fase II voorzien van een bodykitje
Vanmiddag rond een uur of 14:30 in Sittard bij Renault dealer Kerres reed er net een witte 5 GTT weg toen ik aan kwam rijden.
Kenteken was iets van R.-43-.. meen ik.
Hij zag er erg strak uit in die flits dat ik hem gezien heb.
Kenteken was iets van R.-43-.. meen ik.
Hij zag er erg strak uit in die flits dat ik hem gezien heb.
-
Dat moet Jiggy zijn.Xabre schreef:laatst in drachten een witte clio16v met booskijkers en een volgeplamuurde ongespoten motorkap, anyone?
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
inderdaad die werkt momenteel in drachten
jah dat klopt dat ben ikXabre schreef:laatst in drachten een witte clio16v met booskijkers en een volgeplamuurde ongespoten motorkap, anyone?

zo iets

[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... _A0806.jpg[/img]
vanmorgen om 6.30 in drachten zwart of donker grijze clio 16v met lexus lichten, angel eyes en mooi achter bumpertje. kon in het donken geen rtc sticker zien.
-
- Contacteer:
Vanmiddag rond 15:15 ur op de Albardalaan in Den haag een donker grijze R5 GT Turbo kenteken: LP-GS-24 Zag geen RTC kenmerken maar zo op het eerste oog een nette GTT 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
zag chris met zn paarse twingo alweer rijden in nijverdal, zat bij me vader in, in zn scenic rx4
.

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
net in groningen bij de mediamarkt om 16.00 een clio williams kenteken: LX-TJ-26 is geen lid van de club, maar staat al wel in het williams register.
-
- Contacteer:
Lessen? Moter soms?
Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
Huh? Nee hoor. Ik ben alweer een tijdje niet meer daar geweest hoor. Dan is dat vast een van die andere jongens hier met een paarse. Die wonen richting Arnhem namelijk.kool schreef:zag chris met zn paarse twingo alweer rijden in nijverdal, zat bij me vader in, in zn scenic rx4.
Hé dat is mijn vriendin geweest dan met de Super Campus.Tino schreef:vanmorgen tijdens het lessen een blauwe r5GTT met zilveren skirts..was bij diergaarde blijdorp.
kenteken iets met FF op het begin..
Kenteken is FF-HZ-48, lijkt trouwens wel goed op een GTT hè

[img]http://members.rott.chello.nl/graafj/5_17.jpg[/img]