Ben 'm al op tekening aan 't zetten-PAZ- schreef:laat dat ff er maar af als je een kooi gaat maken![]()
![]()
je hebt wel een mooi voorbeeld in je blauwe

Lekkere vent ...hij zal ook ons eens bellen als ie zoiets gaat makenFlorus schreef:@Patrick; Thanks![]()
Ben 'm al op tekening aan 't zetten-PAZ- schreef:laat dat ff er maar af als je een kooi gaat maken![]()
![]()
je hebt wel een mooi voorbeeld in je blauwe![]()
Je hebt zeker helemaal gelijk,heb de kooi v/d blauwe GT net ook nog eens goed bekeken,en als 'k het echt 100% goed wil doen,volgens de regels,dan kan 'k net zo goed een kant en klare kopenSteven schreef:Tja ik ben er ook een beetje huiverig over, je hoort wel vaker over dat soort ongein. Op zich kost een goeie kooi ook de wereld niet, hoewel ik snap dat sommige het een aardige greep in het budget vinden.
Maja wie hard wil gaan, zal pijn lijden (met of zonder kooi)
Misschien moet Tijn die pix es publiceren
je bedoelt andersom zeker?? lijkt mij dat 2 mm dikte makkelijker buigt dan 3 mm wanddikte?-PAZ- schreef:ik heb in de 19 buizen gebruikt van 40-3 wand dikte 2 is eigenlijk beter maar dat buigt weer moeilijk
ruil je ook in?Florus schreef:2 X 500 en een beetje......
Nee, ff de hoes a/d bakkant eraf geligd,en 'm daaroverheen geschovenSteven schreef:Heb je een hoesspreider gebruikt of gewoon de homokineet uit elkaar gesloopt?
Ben denk in m'n vorige leven zeeman geweestSteven schreef:En dat blok heb je mooi vastgezet zeg