Ja, en jij denkt ook daadwerkelijk een verschil te voelen en in de buurt te komen van de 1.4 met een chip op een 1.2?
Dan ben je net zo dom als die auto van je hoog op z'n poten staat.
Dom of niet maar idd denk zelf dat je het wel merkt aangezien ik al 5 jaar in men 1.2 rond tuf. Als het allemaal net ff wat makkelijker gaat ben ik al tevreden. Geld voor een RS is er simpel weg gewoon niet. Dus verlopig zou ik deze behouden.
Robke schreef:Ja, en jij denkt ook daadwerkelijk een verschil te voelen en in de buurt te komen van de 1.4 met een chip op een 1.2?
Zodra het wat beter weer wordt en dat is hopelijk soon Komen de andere velgen onder de clio Wilde het eerst nog even uitstellen maar vrees dat ik met de huidige set banden de apk niet meer ga halen. De voorbanden zijn semi sliks inmiddels
Thnx ik ben er ook errug tevreden over. Enigste wat er nu nog mee is dat de balans niet helemaal optimaal is. Bij de 140 begint ie met trillen dus daar moet tzt nog even naar gekeken worden. Verder is dit in vergelijking met men dezent T velgen waar pirelli's om heen lagen een heel stuk comfortabeler
Robke schreef:Ja, en jij denkt ook daadwerkelijk een verschil te voelen en in de buurt te komen van de 1.4 met een chip op een 1.2?
Rob op zijn best . Ben het overigens wel een beetje met Rob eens. Een 1.2 tunen schiet niet echt op (ook na het tunen niet ). Van de andere kant is natuurlijk iedere PK (pony) meegenomen.
Rob op zijn best . Ben het overigens wel een beetje met Rob eens. Een 1.2 tunen schiet niet echt op (ook na het tunen niet ). Van de andere kant is natuurlijk iedere PK (pony) meegenomen.
Dat bedoel ik Zou het graag anders willen(een snellere maar geen doekoe ervoor verlopig)
Mike (spitsoor) schreef:Thnx ik ben er ook errug tevreden over. Enigste wat er nu nog mee is dat de balans niet helemaal optimaal is. Bij de 140 begint ie met trillen dus daar moet tzt nog even naar gekeken worden. Verder is dit in vergelijking met men dezent T velgen waar pirelli's om heen lagen een heel stuk comfortabeler
Vanavond even de kans gehad om eens te kijken of het trillen erger wordt maar bij de 140 trilt ie iets en bij de 150/160 is dat weg De balans zal toch wel aardig in orde zijn lijkt het wel
Mike (spitsoor) schreef:Thnx ik ben er ook errug tevreden over. Enigste wat er nu nog mee is dat de balans niet helemaal optimaal is. Bij de 140 begint ie met trillen dus daar moet tzt nog even naar gekeken worden. Verder is dit in vergelijking met men dezent T velgen waar pirelli's om heen lagen een heel stuk comfortabeler
Vanavond even de kans gehad om eens te kijken of het trillen erger wordt maar bij de 140 trilt ie iets en bij de 150/160 is dat weg De balans zal toch wel aardig in orde zijn lijkt het wel
voortaan alleen nog maar 160 rijden dan. heb je er geen last meer van
Dan laat ik binnenkort de boel even netjes balanceren. Rijdt toch wat fijner als je ergens 140 ken rijden op de snelweg ipv 160. Zo erg dol benk niet op die fanmail uit leeuwarden