ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Frits Clio 16v

H8bal schreef: Mo ge moe hiete gen vloms zitte klappe want dan verston die manne ei wer ni en dan doen ze wer voewes omda ze ni kunnen vollegeu in den uitleg. In alle geval , kzallekik ei strak dan wel zien ont naftstation zekers? Belde gij mich nog ne ker veur een uur te zeggen. Tis te hoewepen da tegen dan da weer ne ker stopt mee oem te sloagen want tis precies weejal serieus tristig doaboaweten.
Je moet hier geen vlaams praten want dan verstaan die mannen hier het weer niet, en dan doen ze weer vaag omdat ze de uitleg niet kunnen volgen. Ik elk geval, ik zal je straks zeker wel zien op het tankstation? Bel me nog maar een keer om een tijd af te spreken. Het is te hopen dat tegen die tijd hij niet weer een keer stopt door af te slaan. Want dat is nogal vervelend weet-je-wel.

zoiets?? :s

Gr, Frits.
Laatst gewijzigd door Frits Clio 16v op wo 22 sep 2004 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Bram (vospower) schreef:Tussendoor alsnog iemand die de afmetingen van elbow en downpipe heeft?
standaard maten? nee in me garage wel een grotere liggen die wil ik wel eens opmeten voor je.
.:: TurboPowerr ::.
H8bal

Clio Baccara 16v schreef:
H8bal schreef: Mo ge moe hiete gen vloms zitte klappe want dan verston die manne ei wer ni en dan doen ze wer voewes omda ze ni kunnen vollegeu in den uitleg. In alle geval , kzallekik ei strak dan wel zien ont naftstation zekers? Belde gij mich nog ne ker veur een uur te zeggen. Tis te hoewepen da tegen dan da weer ne ker stopt mee oem te sloagen want tis precies weejal serieus tristig doaboaweten.
Je moet hier geen vlaams praten want dan verstaan die mannen hier het weer niet, en dan doen ze weer vaag omdat ze de uitleg niet kunnen volgen. Ik elk geval, ik zal je straks zeker wel zien op het tankstation? Bel me nog maar een keer om een tijd af te spreken. Het is te hopen dat tegen die tijd hij weer een keer stopt met af te slaan. Want dat is nogal vervelend weet-je-wel.

Gr, Frits.
Tis een begin, maar het woord "voewes" en de laatste zin kloppen niet :)
Remi

Je moet hier geen vlaams praten want dan verstaan die mannen hier het weer niet, en dan doen ze weer vaag omdat ze de uitleg niet kunnen volgen. Ik elk geval, ik zal je straks zeker wel zien op het tankstation? Bel me nog maar een keer om een tijd af te spreken. Het is te hopen dat tegen die tijd hij niet weer een keer stopt door af te slaan. Want dat is nogal vervelend weet-je-wel.

Gr, Frits.
Die laatste zin klopt niet helemaal volgens mij, ik weet ook niet precies wat dat allemaal zou moeten betekenen. Vaag is het in elk geval wel.
H8bal

Soit, ik zen ermee schuppes, kmoe gaan lesgeven.

Hopelijk heeft straks iemand de oplossing.
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

topic titel veranderd in -> "leer belgisch/vlaams of weut ik veul wat in 6 posts"

:p
.:: TurboPowerr ::.
Droes

Gr, Frits.
jij zit er al heel kort bij!! :D
alleen die laatste zin is helemaal verkeerd....
Frits Clio 16v

Droes schreef: jij zit er al heel kort bij!! :D
Ja als we nou es wisten wat hoewepen en doaboaweten betekenen... :lol:
Frits Clio 16v

Laatste zin:

"Het is te hopen dat het weer een keer stopt met omslaan, want dit is om triest van te worden."

Anders weet ik het ook niet :D

Gr, Frits.
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Ik heb ook zo'n mooi getunede wagen.

[img]http://www.v8914.com/Images/Small/Front-View7.jpg[/img]

en de motor
[img]http://www.v8914.com/Images/Small/Engine3.jpg[/img]

En nu maar raden wat het is!!! :lol:
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Marcel J.

Kan iemand mij de originele nummers geven van de remslangen voor van een alpine turbo uit 1982. Dus alle twee de kanten aub.

en alvast bedankt
Jeroen
Contacteer:

Lex schreef:Ik heb ook zo'n mooi getunede wagen.

[plaatjes]

en de motor
[plaatjes]

En nu maar raden wat het is!!! :lol:
Het lijkt mij een Porche 914 met een Chevy V8 motor erin. :lol:
Laatst gewijzigd door Jeroen op wo 22 sep 2004 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Droes

Clio Baccara 16v schreef:Laatste zin:

"Het is te hopen dat het weer een keer stopt met omslaan, want dit is om triest van te worden."

Gr, Frits.
wie heeft je dat ingefluisterd??! :lol:
zo is het ja..
Gij hebt da pintje EUUUHH nen bak bier gewonnen..
H8bal zei dat toch hé?! :lol:
Frits Clio 16v

Gewoon 6 keer op z'n belgisch uitgesproken, en dan steeds iets anders. En toen kwam ik daarop :)

H8bal :beer: :D

Gr, Frits
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Het lijkt mij een Porche 914 met een Chevy V8 motor erin. :lol:
Je kent de auto Jeroen, ziet er wel dik uit
Jeroen
Contacteer:

Nee, ik ken de auto niet, maar ff de eigenschappen van de foto bekijken en je komt al een heel end.

Heb ik nou ook een pintje gewonnen :lol:

Maar het is een vette bak.
De Porche 914 was vroeger mijn droom auto, vind/ vond hem mooier dan een 911 bijvoorbeeld.
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Ik dach al dat je zoiets gedaan had :lol:
Bram (vospower)

Tino schreef:
Bram (vospower) schreef:Tussendoor alsnog iemand die de afmetingen van elbow en downpipe heeft?
standaard maten? nee in me garage wel een grotere liggen die wil ik wel eens opmeten voor je.
Als je zou willen heel graag. ik ben ook een grotere aant maken, maar zo op het ook gaat dat mislukken denk ik :p

alvast bedankt
Roy
Moderator

[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/264175/in ... _1304@.JPG[/img]
[img]http://picserver.student.utwente.nl/vie ... erver.jpeg[/img]

Hier nog een foto van mijn elbow,men neemt een 10 mm dikke plaat,gebruik de pakking als mal,boor de gaten, zaag met decoupeerzaag gat,en las hier een lasbocht op van 76mm na het lassen vlakken en klaar is het.

De downpipe heb ik aan de elbow vastgelast,dat is een bocht van 70mm merk bosal.

De verbinding tussen downpipe en uitlaat heb ik ook veranderd,daar moet ik nog een foto van maken,dat is nu stalen flexibele koppeling.

Is een stukje van Ger :)
5 GT Turbo '88 GT5
-Ray-
Contacteer:

je ken wel merken dat lex vrij is, zoveel istie nog nooit online geweest ;)
Immer wieder die verdammte Holländer
Bram (vospower)

Dat ziet er leuk uit! Ik heb al precies gedaan wat je zegt, 10mm plaat, 2,5 inch bocht enz. alleen moet ik nog de downpipe maken, waar ik wel al materiaal voor heb, maar wat nog op maar moet worden gemaakt. De vraag is welke maat?

Kun je die stalen 'slang' gewoon kopen? en ik zie nog wel de fotos van de aansluiting op de uitlaat!

thanx grtz Bram
-Ray-
Contacteer:

die stalen slang is hittebestendige "heatwrap" en ja dat kan je gewoon kopen in verschillende breedtes.
Roy
Moderator

Voor meer info Ger ff pm'en.
5 GT Turbo '88 GT5
Gast

kan iemand me zo snel mogelijk de ET geven van de 21 turbo? 5x108 weet ik maar de ET (35? 40?) Help! Ben aant bieden op een stel velgen en die lopen op hn laatste minuten
Gast

Droes schreef: jij zit er al heel kort bij!! :D
Ja als we nou es wisten wat hoewepen en doaboaweten betekenen... :lol:
"hopen en daarbuiten"
-Ray-
Contacteer:

-jo- schreef:kan iemand me zo snel mogelijk de ET geven van de 21 turbo? 5x108 weet ik maar de ET (35? 40?) Help! Ben aant bieden op een stel velgen en die lopen op hn laatste minuten
JL Tuning ff bellen, 06-29571950 :)
Gast

H8bal schreef:
-jo- schreef: nieje, nog ni gewest. Em he nog gene tijd g'had om te gaan, en die van em moet oek gesoigneerd worre. Vandewinter zallem wel gon denkek. (lot die manne oek mor ies wa puzzele) :p
In alle geval , kzallekik ei strak dan wel zien ont naftstation zekers? Belde gij mich nog ne ker veur een uur te zeggen..
joat, tege nege ure. Kan ni vruger want de kadees emme training, die emme om half nege gedoan en dan kannek pas van den hof sjeesen. Mor aan welke kant van den 313? Auwe of mijne? Moestek niets nemee lezen pakkek de gismo wel.
Gast

-Ray- schreef:
-jo- schreef:kan iemand me zo snel mogelijk de ET geven van de 21 turbo? 5x108 weet ik maar de ET (35? 40?) Help! Ben aant bieden op een stel velgen en die lopen op hn laatste minuten
JL Tuning ff bellen, 06-29571950 :)
thx maar die ligt af (krijg da vrouwmens van vodafone aan de lijn, wat een onvriendelijke trouwens, zegt niet eens een goeie dag terug :lol: )
-Ray-
Contacteer:

vanuit belgie wel 0031 en dan 629571950 hè ;)

anders 0031182374154
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

-Ray- schreef:je ken wel merken dat lex vrij is, zoveel istie nog nooit online geweest ;)
Ja, vakantie hebben met dit weer is geen pretje.

En dan liggen in Nieuwegein de televisie en de radio plat. Dus ja, dan moet je iets he :beer:
-Ray-
Contacteer:

boodschappen doen???
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Doe ik morgen ochtend, is het bier nog vers :lol:

Dan heb je tenmiste geen last van huisvrouwen met dan die jengelende koters.
H8bal

Droes schreef:
Clio Baccara 16v schreef:Laatste zin:

Gr, Frits.
wie heeft je dat ingefluisterd??! :lol:
zo is het ja..
Gij hebt da pintje EUUUHH nen bak bier gewonnen..
H8bal zei dat toch hé?! :lol:
Pintje zal ook wel goed zijn :beer:
martin rs

is er verschil tussen een gtt subframe en een normaal 5 subramepje??
Wilma
Contacteer:

Heerlijk dat Vlaamse taaltje :)
Maar wat nog veel lekkerder is, is dat Vlaamse Bier (Y) :D
Gesloten