H8bal schreef:
Mo ge moe hiete gen vloms zitte klappe want dan verston die manne ei wer ni en dan doen ze wer voewes omda ze ni kunnen vollegeu in den uitleg. In alle geval , kzallekik ei strak dan wel zien ont naftstation zekers? Belde gij mich nog ne ker veur een uur te zeggen. Tis te hoewepen da tegen dan da weer ne ker stopt mee oem te sloagen want tis precies weejal serieus tristig doaboaweten.
Je moet hier geen vlaams praten want dan verstaan die mannen hier het weer niet, en dan doen ze weer vaag omdat ze de uitleg niet kunnen volgen. Ik elk geval, ik zal je straks zeker wel zien op het tankstation? Bel me nog maar een keer om een tijd af te spreken. Het is te hopen dat tegen die tijd hij niet weer een keer stopt door af te slaan. Want dat is nogal vervelend weet-je-wel.
zoiets??
Gr, Frits.
Laatst gewijzigd door Frits Clio 16v op wo 22 sep 2004 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.
H8bal schreef:
Mo ge moe hiete gen vloms zitte klappe want dan verston die manne ei wer ni en dan doen ze wer voewes omda ze ni kunnen vollegeu in den uitleg. In alle geval , kzallekik ei strak dan wel zien ont naftstation zekers? Belde gij mich nog ne ker veur een uur te zeggen. Tis te hoewepen da tegen dan da weer ne ker stopt mee oem te sloagen want tis precies weejal serieus tristig doaboaweten.
Je moet hier geen vlaams praten want dan verstaan die mannen hier het weer niet, en dan doen ze weer vaag omdat ze de uitleg niet kunnen volgen. Ik elk geval, ik zal je straks zeker wel zien op het tankstation? Bel me nog maar een keer om een tijd af te spreken. Het is te hopen dat tegen die tijd hij weer een keer stopt met af te slaan. Want dat is nogal vervelend weet-je-wel.
zoiets??
Gr, Frits.
Tis een begin, maar het woord "voewes" en de laatste zin kloppen niet
H8bal schreef:
Je moet hier geen vlaams praten want dan verstaan die mannen hier het weer niet, en dan doen ze weer vaag omdat ze de uitleg niet kunnen volgen. Ik elk geval, ik zal je straks zeker wel zien op het tankstation? Bel me nog maar een keer om een tijd af te spreken. Het is te hopen dat tegen die tijd hij niet weer een keer stopt door af te slaan. Want dat is nogal vervelend weet-je-wel.
zoiets??
Gr, Frits.
Die laatste zin klopt niet helemaal volgens mij, ik weet ook niet precies wat dat allemaal zou moeten betekenen. Vaag is het in elk geval wel.
H8bal schreef:
zoiets??
Gr, Frits.
jij zit er al heel kort bij!!
alleen die laatste zin is helemaal verkeerd....
Hier nog een foto van mijn elbow,men neemt een 10 mm dikke plaat,gebruik de pakking als mal,boor de gaten, zaag met decoupeerzaag gat,en las hier een lasbocht op van 76mm na het lassen vlakken en klaar is het.
De downpipe heb ik aan de elbow vastgelast,dat is een bocht van 70mm merk bosal.
De verbinding tussen downpipe en uitlaat heb ik ook veranderd,daar moet ik nog een foto van maken,dat is nu stalen flexibele koppeling.
Dat ziet er leuk uit! Ik heb al precies gedaan wat je zegt, 10mm plaat, 2,5 inch bocht enz. alleen moet ik nog de downpipe maken, waar ik wel al materiaal voor heb, maar wat nog op maar moet worden gemaakt. De vraag is welke maat?
Kun je die stalen 'slang' gewoon kopen? en ik zie nog wel de fotos van de aansluiting op de uitlaat!
kan iemand me zo snel mogelijk de ET geven van de 21 turbo? 5x108 weet ik maar de ET (35? 40?) Help! Ben aant bieden op een stel velgen en die lopen op hn laatste minuten
-jo- schreef:kan iemand me zo snel mogelijk de ET geven van de 21 turbo? 5x108 weet ik maar de ET (35? 40?) Help! Ben aant bieden op een stel velgen en die lopen op hn laatste minuten
-jo- schreef:
nieje, nog ni gewest. Em he nog gene tijd g'had om te gaan, en die van em moet oek gesoigneerd worre. Vandewinter zallem wel gon denkek. (lot die manne oek mor ies wa puzzele)
In alle geval , kzallekik ei strak dan wel zien ont naftstation zekers? Belde gij mich nog ne ker veur een uur te zeggen..
joat, tege nege ure. Kan ni vruger want de kadees emme training, die emme om half nege gedoan en dan kannek pas van den hof sjeesen. Mor aan welke kant van den 313? Auwe of mijne? Moestek niets nemee lezen pakkek de gismo wel.
-jo- schreef:kan iemand me zo snel mogelijk de ET geven van de 21 turbo? 5x108 weet ik maar de ET (35? 40?) Help! Ben aant bieden op een stel velgen en die lopen op hn laatste minuten
JL Tuning ff bellen, 06-29571950
thx maar die ligt af (krijg da vrouwmens van vodafone aan de lijn, wat een onvriendelijke trouwens, zegt niet eens een goeie dag terug )