hier of de afdeling is het niet beter, bij de afdeling om de hoek is het een stuk gezelliger, kun je trouwens ook veel beter mee vrijdagmiddag borrelen
Ik moet gasten aansturen met de volgende namen Appie, Moussi, Youssef , Mayfield, Diego, Hamid en zowaar nog een Guido en Richard......
Al zijn de vrouwelijke leaserijdsters soms wel aardig te doen...
"Mag ik soms volledige naam en adres hebben ivm de fakturatie van uw ruitreparatie aan de leasemaatschappij ??"
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Martijn schreef:Moet ik nog wat roepen over zustertjes?
Lekker he, zo'n zorginstelling
@ Arco
Vooral die dames in een A3 of niet? Dat valt me in de file vaak op, kom je een A3 in de file tegen met een vrouw erin, check maar even hoe ze eruit zien
Laatst gewijzigd door Arco op vr 15 mei 2009 13:09, 1 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Overschrijven op naam van een voertuig / aanhanger
De nieuwe eigenaar komt persoonlijk naar het Postkantoor en neemt de volgende papieren mee:
Bij 1e tenaamstelling van een nieuw voertuig: deel 1A en deel 2
(vroegere deel 1 en overschrijvingsbewijs/kopie deel 3)
Bij overschrijving van een tweedehands voertuig: deel 1B en deel 2
(vroegere deel 2 en overschrijvingsbewijs/kopie deel 3)
Origineel legitimatiebewijs:
- Nederlands rijbewijs of
- Nederlandse Identiteitskaart / Nederlands paspoort met uittreksel van de basisadministratie van de gemeente.
(zie legitimatiebepalingen voor overige legitimatiebewijzen)
Dat is niet mogelijk, aangezien het postkantoor hier in Heiloo op zaterdag niet open zijn, nu komt de koper vanavond papieren ophalen, en overschrijven in hun woonplaats.
maar zoals het daar staat moet ik alles mee geven
Edit: owneej, alleen deel 1b en deel 2
Laatst gewijzigd door Erik (Schepjes) op vr 15 mei 2009 17:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Hadden ze geen tijd voor..
Voor mij kan er toch niets gebeuren?
wordt eerst betaald en dan pas papieren, voor hun alleen vervelend als ik morgen nog even geflitst word
ik zou liever bij het overschrijven zijn...
je weet nooit wie je over de vloer krijgt en er met je papieren ofzo vandoor gaat..
in ieder geval nooit een auto meegeven en afspreken dat de koper m zelf overschrijft en de vrijwaring opstuurt.. mocht er iets gebeuren en de koper heeft m nog niet overgeschreven. zul je niet de eerste zijn denk ik
Mensen worden bewust en onbewust genaaid, als het om waardevolle materialen gaat zou ik er zeker bij willen zijn, of zelfs met nog iemand erbij.
Ik had een andere dag uitgekozen.
Remon-CL10 schreef:Die met die 21Turbo zit volgens mij op de HTS Arnhem, heb hem daar in ieder geval al weleens zien staan. Heeft rond de 280 pk dacht ik?
doe er eens 100 af
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Synchro schreef:oke, maar dan nog zou ik zelf liever meegaan..
beter nu wat meer moeite doen en een andere dag uitzoeken dan dat je straks denkt, had ik nou maar
'
Met die overschrijvingspapieren kan niemand iets, alleen overschrijven