[Merijn's GTT] Een APK'tje verder...
Het krot is nog lang niet klaar, maar ben vanmiddag wel (onverwacht
) bezig geweest 'm transportklaar te maken. En dat is best aardig gelukt. De wieltjes aan de voorkant zijn een beetje aan de kleine kant, maar hij rolt best goed. 
Dus nu maar effe wat afspraken maken met de lassert en zo.
More to come...

Dus nu maar effe wat afspraken maken met de lassert en zo.
More to come...
Nope, ik heb geen digicam hier. Helaas...
Maar er is niet zoveel te zien. Ik heb het subframe er weer onder gezet en daaronder een blok hout met zwenkwielen eraan. Die weer vast gezet aan het subframe en voila... 

ik ga vaker smsen naar je of dat hok al klaar is.... blijkbaar werkt het 

-
Gelijk maar een meeting van maken?Merijn schreef:7 oktober gaat het gebeuren... Hij gaat weer de buitenlucht in!

zoals ik al zei, niet te lang anders rottie alsnog wegMerijn schreef: Hij gaat weer de buitenlucht in!

-
- Contacteer:
Niet te snel gaan ineens he
Anders kunnen wij het niet bijhouden hier 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Moderator
- Car: Megane
Ben benieuwd naar het bijna 1e gttje van mij
Baal er soms nog wel is van dat ik net niet eerder de knoop kon door hakken
Baal er soms nog wel is van dat ik net niet eerder de knoop kon door hakken
dikke l*l...kom dat ding persooonlijk tegen de kerst naar buiten trappen!!

sgoe! ben ik er rond die tijd..

Zo, het gevaarte staat ergens anders... Zonder problemen de ambulance op en af en nu kunnen we écht aan de slag. Helaas had ik geen fototoestel bij me, dus jullie zullen het met jullie fantasie moeten doen. Zo spannend was het ook allemaal niet... 
Patrick: BEDANKT!

Patrick: BEDANKT!

doing it the Haas wayMerijn schreef:Dat ligt deels aan mezelf, omdat er nog flink wat aan moet gebeuren. Eerst maar eens even de bodem bekijken, alles goed onderzoeken en dan plan de campagne maken. Effe goed aanpakken deze keer.

dan duurt het dus nog wel ff

In principe niet... Ik wil er direct mee aan de slag en als we weten wat er gelast moet worden, wordt het gelast. Als ie carrosserie-technisch goed is, wordt ie direct gespoten en dan... tja...
Dan zien we wel weer verder. 

ja, die uitspraken ken ik ... das vooral voordat je er aan begint. Als je eenmaal bezig bent...

Ja, ik weet het... Maar ik heb mezelf wel voorgenomen om doelen te stellen en daar niet veel van af te wijken.
Vanavond ga ik aan de slag met de dorpels. De binnekant van de dorpelrand wordt ontdaan van coating, om te kijken hoe het ervoor staat. Daarna komt de lasser kijken wat er moet gebeuren en kan het gaan gebeuren.
Ik ga er echter wel vanuit dat er nog aardig wat moet gebeuren, voodat hij gelast kan worden... Ik zal kijken of ik vanavond een paar plaatjes kan schieten.
Vanavond ga ik aan de slag met de dorpels. De binnekant van de dorpelrand wordt ontdaan van coating, om te kijken hoe het ervoor staat. Daarna komt de lasser kijken wat er moet gebeuren en kan het gaan gebeuren.
Ik ga er echter wel vanuit dat er nog aardig wat moet gebeuren, voodat hij gelast kan worden... Ik zal kijken of ik vanavond een paar plaatjes kan schieten.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:

als je es hulp nodig hebt.. roep maar!
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
Volgens mij hoeft er alleen aan de dorpels en achterbumper ophangingen gelast te worden. Eventueel ook nog dat plekje in de motorruimte.
Maar als je echt alles goed wil hebben, zul je toch ook de achteras en de benzienetank er onderuit moeten halen, om te kijken of daar nog wat zit.
Maar als je echt alles goed wil hebben, zul je toch ook de achteras en de benzienetank er onderuit moeten halen, om te kijken of daar nog wat zit.