Nou mensen ben vandaag met patrick b de 19 16v gaan halen.Alles ging goed,<GING> tot aan de terugweg.Op de randweg van eindhoven hoorde ik een raar fluitend geluid komen vanonder me motorkap??.Dacht eerst o is de turbo,maar ineens sprong de wagen uit zijn versnelling,ik die weer terug geduwd en ploep weer.Toen ik de tweede keer de versneling terug probeerde te duwen kwam dat met een hoop gekraak.FF doorgereden tot aan eerste stoplaats die we tegenkamen en ff langs de kant gezet.Ik zag de bui al hangen en wist dus al dat me versnellingsbak eruit lag

.Patrick ff kijken ,starten en koppeling laten komen ,een hoop kabaal en pat heeft de auto meteen uitgezet.Hij dacht dus ook meteen versnellingsbak

aangezien er nu ook al de versnellingbak olie onderuit liep

.Ik heb meteen wilco gebeld en gevraagdt of die kon afkomen met de car van de hoen ,om de auto op te laden.Dat was geen probleem

.Pat en ik hebben de auto ongeveer nog 40km richting maastricht gesleept en toen gewacht op wilco en zijn DAD.Wagen staat nu weer voor de deur,en moet dus ALWEER een nieuwe bak in .Die bak wat er nu inzit is er pas door michel ingezet, nog geen 2000km mee gereden und kapot

.Nu maar weer een bak zoeken en tijd vinden om hem erin te zetten.Ach ja het leven van een renault rijder gaat niet over roosjes

.Dus heb weer dikke schit en ben blij dat ik de 19 nog heb

.Heb ook foto's gemaakt maybe kan iemand ze online zetten.Voor de rest wil ik wilco en zijn dad super bedanken voor de hulp die ze hebben geboden .Echt gaaf dat hun zijn gekomen ,,,, RESPECT ,,,,

.En pat bedankt voor je geduld man ,thx to all of ya
greetz marco