ACT: Algemeen Chat Topic deel 2
Olie is nog lang niet op... Al willen ze je dat wel doen geloven. Ik denk dat dit nog wel nut heeft. Al ben ik het wel met je eens dat je beter met alternatieven moet komen, maar zolang de grote olieproducerende bedrijven hun macht misbruiken om de boel tegen te houden, is dit helemaal geen slecht idee. Er is al jaren geen grote stap meer gezet in de vooruitgang van de conventionele (benzine) verbrandingsmotor en wellicht kan dit een groot verschil maken. Ik juich het in ieder geval toe.Riël Notermans schreef:IMHO:
Als je echt wil gaan vernieuwen, dan Verbrandingsmotor Passé. Zo'n ding heeft de komende jaren natuurlijk nog uitloop in nog zuiniger exemplaren maar zal nooit de duurzame toekomst meer worden.
Steek liever research in andere alternatieven denk ik dan

-
- Car: Dodge RAM
- Contacteer:
lol.. Er staat hier een rooie Renault Clio bij Fortis op de parkeerplaatsantoine schreef:Beetje over geld praten, hij werkt bij Fortis Rotterdam.
Ik had nog gevraagd of hij een aparte Renault gezien had, waarop ik een ontkennend antwoord kreeg.

Maar goed, dat is Fortis in Woerden

I felt a disburbance in the Force... Auto: Dodge RAM, Motor: Honda VFR 800 VTEC
-
[font=Tahoma]
als je een auto koopt, moet je die dan direct over laten schrijven of kan dat ook later ivm weekend? (zaterdag kopen, maandag overschrijven?)
[/font]
als je een auto koopt, moet je die dan direct over laten schrijven of kan dat ook later ivm weekend? (zaterdag kopen, maandag overschrijven?)
[/font]
-
- Car: Renault Clio III RS
Kan je afspreken met de huidige eigenaar. Op een zaterdag kan je de auto ook op naam zetten.Cleaned_Clio_16v schreef:[font=Tahoma]
[/font]
-
- Moderator
- Car: MB
Als ik een auto zou verkopen zou ik hem direct overgeschreven willen hebben. Ik zou een wildvreemde geen weekend op mijn naam laten rondkachelen. Andersom moet je het ook niet willen vind ik. als je iets koopt, gewoon direct op naam zetten.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
precies!
kan alleen maar gezeik van komen....
kan alleen maar gezeik van komen....
zo gister heeft me broer zijn nieuwe renault megane coupé op gehaald
echt een vet ding, lekker om mee te rijden.
het is de 1.6 16v geworden in champagne kleur (zonder bellen
)
hij zal zich best eens binnenkort aanmelden hier
nu heb ik een vraagie, na een half uurtje de auto in detail te hebben bekeken
er zitten naast de knipperlicht in de koplamp, nog een witte lamp tergrote van de knipperlicht
waarvoor diend deze?
gr vincent
echt een vet ding, lekker om mee te rijden.
het is de 1.6 16v geworden in champagne kleur (zonder bellen

hij zal zich best eens binnenkort aanmelden hier
nu heb ik een vraagie, na een half uurtje de auto in detail te hebben bekeken
er zitten naast de knipperlicht in de koplamp, nog een witte lamp tergrote van de knipperlicht
waarvoor diend deze?
gr vincent
Actieve bochten verlichting?
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
dat ding heeft mee bewegende xenon, dus lijkt me niet, blijft vaag.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
bewegende xenon is niet alleen de automatische hoogteregeling?
clio heeft dat systeem ook, met een lampje naast de koplamp, dus lijkt me logisch dat dat bij de megane hetzelfde is
clio heeft dat systeem ook, met een lampje naast de koplamp, dus lijkt me logisch dat dat bij de megane hetzelfde is
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ow manoman die gasten van jackass

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
Luco/Alpine-racer schreef:ow manoman die gasten van jackass![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, niet te vatten. Ik heb weer met tranen in m'n ogen gezeten!
Die 'ouwe vent' met z'n zak die uit z'n korte broek hangt. Niet te filmen!

-
- Contacteer:
nee dat niet, deze beweegs de lampen zelf.paulvanrooij schreef:bewegende xenon is niet alleen de automatische hoogteregeling?
dacht eerst aan dag rij verlichting, maar volgens me broer heeft hij dat niet
gr vinnie
Olie is niet op nee, maar olie wordt alleen maar duurder. En aangezien een moderne benzine al op een rendement van ca. 40 % kan zitten, zul je dus (ik doe nu een aanname!) nooit meer dan het dubbele eruit halen. Stel je benzinemotor heeft een rendement van 80 % (nooit haalbaar), dan nog is je verbruik 'maar' dubbel zo laag.Merijn schreef:Olie is nog lang niet op... Al willen ze je dat wel doen geloven. Ik denk dat dit nog wel nut heeft. Al ben ik het wel met je eens dat je beter met alternatieven moet komen, maar zolang de grote olieproducerende bedrijven hun macht misbruiken om de boel tegen te houden, is dit helemaal geen slecht idee. Er is al jaren geen grote stap meer gezet in de vooruitgang van de conventionele (benzine) verbrandingsmotor en wellicht kan dit een groot verschil maken. Ik juich het in ieder geval toe.Riël Notermans schreef:IMHO:
Als je echt wil gaan vernieuwen, dan Verbrandingsmotor Passé. Zo'n ding heeft de komende jaren natuurlijk nog uitloop in nog zuiniger exemplaren maar zal nooit de duurzame toekomst meer worden.
Steek liever research in andere alternatieven denk ik dan
Tel daarbij het nog altijd groeiende autogebruik en de verwachting van een meer dan verdubbeling van de olieprijs bij de komende schaarste en het is een gebed zonder eind?
Ik begrijp je wel, Riel... Maar jij en ik weten allebei dat de olie tot op de laatste druppel aan ons opgedrongen zal worden, tegen de hoogst mogelijke prijs. Als de olie uiteindelijk zo goed als op is, zal het alternatief voor een even-zo-hoge prijs aan ons worden verkocht.
en hij staat weer te koop, auto van de pepsi reclame. heb auto int echt gezien en heeft een zeer net interieur
http://link.marktplaats.nl/245816277
http://link.marktplaats.nl/245816277
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
best zuur om zo je williams kort te rijden : http://www.flakkeenieuws.nl/nieuws/2385
.:: TurboPowerr ::.
-
- Contacteer:
stomme ... ben je danDe 38-jarige man uit Dordrecht is aangehouden voor rijden onder invloed

-
- Über-Spammer
Nu ff opletten waar die op de sloop komt 

Nee das zonde, dan is er ook nix meer over van die Williamstutuur schreef:die gast had van mij dood mogen zijn

Maar even serieus, houd die mening maar ff lekker voor je, je was er niet bij, dus oordeel er maar niet over. Danku!
Tim schreef:Aasgieren

Hoe kom je nu weer bij 4 gezinnen? Het is zo makkelijk commentaar geven van de zijlijn.
Ik heb ook wel eens een goeie vriend verloren in een scooterongeluk, waarbij achteraf ook even genoemd werd dat er 5 biertjes waren gedronken door hem en dat dat wel de oorzaak zou zijn.
Mijn idee is daar heel anders over, gezien ik erbij was, maargoed ik ben gewoon weggelopen op de afloop van de crematie, zo ziek als mensen gingen speculeren en wel dachten hoe de vork in de steel zat
Ik heb ook wel eens een goeie vriend verloren in een scooterongeluk, waarbij achteraf ook even genoemd werd dat er 5 biertjes waren gedronken door hem en dat dat wel de oorzaak zou zijn.
Mijn idee is daar heel anders over, gezien ik erbij was, maargoed ik ben gewoon weggelopen op de afloop van de crematie, zo ziek als mensen gingen speculeren en wel dachten hoe de vork in de steel zat