een auto zegt tie, niet mijn auto. Was 'm ook geraajeMJ schreef:voske schreef:ik denk dat je nooit een auto af krijg... NOOIT!!!
Waar slaat dit nou weer op?!Laat den jong op zijn minst zijn ding doen
Ik had het niet persoonlijk op hem gericht maar wat hij vertelde over de auto dat die hem toch zou verkopen als de auto af komt.. daarom zei ik dat je hem nooit af krijgt... is altijd wel iets wat je wilt veranderen of kunt/moet vernieuwenMJ schreef:voske schreef:ik denk dat je nooit een auto af krijg... NOOIT!!!
Waar slaat dit nou weer op?!Laat den jong op zijn minst zijn ding doen
voske schreef:Ik had het niet persoonlijk op hem gericht maar wat hij vertelde over de auto dat die hem toch zou verkopen als de auto af komt.. daarom zei ik dat je hem nooit af krijgt... is altijd wel iets wat je wilt veranderen of kunt/moet vernieuwen
Vospower schreef:@ Riel: Bij mij is plek zat, alleen niet in de garage, maar wel gewoon buiten, dus lijkt met een strak plan om samen de 5jes te fixen. Ik zat te denken aan het einde van de carnavalsvakantie, maar meer hierover via pm.
@ Noyd: Vandaag bij de Burger King in Kerkrade!!!
Op mn schijven zit nu een heel klein laagje tektiel, die er na een keer remmen weer af is (verbrand) ik heb echt niet de hele schijven ondegesmeerd zoals je met de kokers ofzo doet. Je ziet het bijna niet zitten. We zullen zien of het helpt
Riël schreef:De boutjes heb je er uit? Ook de bout waar je alleen door de poeli aan kan?
Klopt, die platen zitten er bij mij ook niet meer in! Maar heb een openluchtfilter, dus die aanvoerbuizen heb ik niet.Rob.H schreef:Ollie jij had de platen van de wielkasten voor er ook niet meer opzitten? Had heb jij met je lucht aanvoerbuis gedaan zit die nog normaal of heb je hem naar beneden gedraaid?