De laatste staat in Vlaardingen. Is blijkbaar de buurman van een andere vriend van me.
De gifgroene weet ik ff niet waar die precies gespot is, maar wel ergens in de buurt van Vlaardingen
De onderste is van mij
Op welk nummertje woont die vriend van je?
Die groene staat, als ik het mij goed herinner, in een van de garageboxen op de Vulcaanweg/Schiedamsedijk.
De laatste staat in Vlaardingen. Is blijkbaar de buurman van een andere vriend van me.
De gifgroene weet ik ff niet waar die precies gespot is, maar wel ergens in de buurt van Vlaardingen
Gifgroene? Is dat vieze kleur groen soms? Hangt een beetje tussen groen en citroen geel in?? Zoja heb ik deze de 12e rond een uur of 16:00 ook zien rijden. Hij kwam van de A4 af en ging richting Vlaardingen.
Die v6 staat daar een beetje te verpieteren. Egt zonde. Hij is van een kennis van 1 van de monteurs die niet weet wat hij er mee moet. Hij staat een soort van te koop.. Moet wel wat aan gebeuren iig.
Gifgroene? Is dat vieze kleur groen soms? Hangt een beetje tussen groen en citroen geel in?? Zoja heb ik deze de 12e rond een uur of 16:00 ook zien rijden. Hij kwam van de A4 af en ging richting Vlaardingen.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Donderdag of gister (weet t ff niet meer... ) op industriterrein waalwijk Leeroy zien rijden met zijn uitgebouwde clio. Wat een vette verschijning Alleen die velgen en verlaging, dat klopt echt niet
Vandaag in zoetermeer in het stadsgedeelte zegwaard een clio I williams gespot, niet helemaal netjes meer in de lak en aardig vervaalde zwarte plastic delen. Bekende van hier?
Joopieboy schreef:Vandaag in zoetermeer in het stadsgedeelte zegwaard een clio I williams gespot, niet helemaal netjes meer in de lak en aardig vervaalde zwarte plastic delen. Bekende van hier?
De eerste geen foto van kunnen maken maar viel me wel op, geen idee hoe, van beide weet ik ook niet meer de kentekens.
Vanochtend op de A2 thv vinkeveen een oranje gtt in tegengestelde richting.
Effe later zat er bij zaltbommel een zilveren clio rs ph1 met zilveren led achterlichten.
Joopieboy schreef:Vandaag in zoetermeer in het stadsgedeelte zegwaard een clio I williams gespot, niet helemaal netjes meer in de lak en aardig vervaalde zwarte plastic delen. Bekende van hier?
De eerste geen foto van kunnen maken maar viel me wel op, geen idee hoe, van beide weet ik ook niet meer de kentekens.
had die williams een rvs tankdop en lexuslampen?
Ja hoezo?
ja dat is een nep willie. is gewoon een 1.8 16v. ding staat al heel lang te koop. is van alles mis mee. heb nog wel ergens een foto. het kenteken is ts-nr-67
coupe16v schreef:Vanochtend op de A2 thv vinkeveen een oranje gtt in tegengestelde richting.
Effe later zat er bij zaltbommel een zilveren clio rs ph1 met zilveren led achterlichten.