ACT: Algemeen Chat Topic. I
Ow, die ken ik niet, heb nog de vorige editie. (in 1 nacht uitgelezen
)
Per editie veranderen hoofdzakelijk de voorbeelden achterin geloof ik.
Maaruh: leuk leesvoer, aardig onderbouwd/correct, en toch voor (bijna) iedereen wel te bevatten.

Per editie veranderen hoofdzakelijk de voorbeelden achterin geloof ik.
Maaruh: leuk leesvoer, aardig onderbouwd/correct, en toch voor (bijna) iedereen wel te bevatten.
rev it like a rental
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
www.downloads.com en dan een crack zoeken.Tom schreef:dat helpt jaDroes schreef:google --> clonecd. Heb nu de trial versie, nu nog ergens een andere scoren
en het programma werkt zo goed dat windows cd's het ook deden.

Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
of van die andere handige uitwisselingsprogrammatjes 

-
- Moderator
- Car: MB
effe gezocht via kazaa en inmiddels gekraaktFrits schreef:www.downloads.com en dan een crack zoeken.Tom schreef:dat helpt jaDroes schreef:google --> clonecd. Heb nu de trial versie, nu nog ergens een andere scoren
en het programma werkt zo goed dat windows cd's het ook deden.

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
'k heb dat boek al vaak gebruikt om wat na te zoeken, maar let wel op dat je niet ALLES aanneemt wat er in staat, ik heb soms toch wel andere ideeen over bepaalde materie, de tuning hier bevat toch over het algemeen veel "ouwe rommel"paz-maniac schreef:is idd dat boek van gert hack. ben al een heel eindstaan zeer veel handige tips en wetenswaardigheden in
(LET OP: dit is mijn MENING...
Ik ken het ook, leuk leesvoer. Er is hier een topic over interessante boeken ergens, kan het even niet vinden. Voor die gene die geinteresseerd is in dit spul.
Nero kopieërt naar mijn weten ook overal overheen.Tom schreef:effe gezocht via kazaa en inmiddels gekraaktFrits schreef:www.downloads.com en dan een crack zoeken.Tom schreef:dat helpt jaDroes schreef:google --> clonecd. Heb nu de trial versie, nu nog ergens een andere scoren
en het programma werkt zo goed dat windows cd's het ook deden.(sssst)
-
- Über-Spammer
Gratis je auto laten wassen???
Luister Radio 538 of ga ff naar de website, misschien zijn ze wel bij jou in de buurt.
Grtz Maik
Luister Radio 538 of ga ff naar de website, misschien zijn ze wel bij jou in de buurt.
Grtz Maik
-
- Moderator
- Car: MB
hier iig niet. Ik heb met nero al verschillende fout cd's gebrand door die gekke beveiligingenRemi schreef:Nero kopieërt naar mijn weten ook overal overheen.Tom schreef:effe gezocht via kazaa en inmiddels gekraaktFrits schreef:www.downloads.com en dan een crack zoeken.Tom schreef:dat helpt jaDroes schreef:google --> clonecd. Heb nu de trial versie, nu nog ergens een andere scoren
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Mja m'n radio zit niet aangesloten... Kan wel een wasbeurtje gebruiken, dat wel 

Blindwrite werkt ook goed (zoals CloneCD). Heb ik thuis op mijn PC staan, dus die kan ik je wel effe sturen via MSN.Tom schreef:hier iig niet. Ik heb met nero al verschillende fout cd's gebrand door die gekke beveiligingenRemi schreef:Nero kopieërt naar mijn weten ook overal overheen.Tom schreef:effe gezocht via kazaa en inmiddels gekraaktFrits schreef:www.downloads.com en dan een crack zoeken.Tom schreef:dat helpt jaDroes schreef:google --> clonecd. Heb nu de trial versie, nu nog ergens een andere scoren

Ik werk persoonlijk het liefst met Alcohol 120%, kan alles lezen en schrijven en verzorgt ook eventuele virtual drives a la Deamon tools, maar dan gebruikers vriendelijker.Merijn schreef:Blindwrite werkt ook goed (zoals CloneCD). Heb ik thuis op mijn PC staan, dus die kan ik je wel effe sturen via MSN.Tom schreef:hier iig niet. Ik heb met nero al verschillende fout cd's gebrand door die gekke beveiligingenRemi schreef:Nero kopieërt naar mijn weten ook overal overheen.Tom schreef:effe gezocht via kazaa en inmiddels gekraaktFrits schreef:www.downloads.com en dan een crack zoeken.Tom schreef:dat helpt jaDroes schreef:google --> clonecd. Heb nu de trial versie, nu nog ergens een andere scoren
zal het eens opzoeken, ben altijd wel geinterseert in de betere vak bladen/boekenRiël schreef:Ik ken het ook, leuk leesvoer. Er is hier een topic over interessante boeken ergens, kan het even niet vinden. Voor die gene die geinteresseerd is in dit spul.
R5GTT. Drive it like you stole it
Ik kwam deze net tegen, 8.9 op de schaal van Rules
[img]http://pictures.autotrader.nl/PICTURES/ ... 40x1x0.jpg[/img]

-
- Contacteer:
Hoe maak je racegaas het makkelijkste vast aan de binnenkant van je bumper?
je hebt dan dus 2 hele dunnen randjes waar ze op liggen.
Hoe maak je ze daarop vast?
je hebt dan dus 2 hele dunnen randjes waar ze op liggen.
Hoe maak je ze daarop vast?
-
Hoi bart,
Ik heb eerst een kit laag op die rand neergelegd, en daarna het gaas erop. Daarna een andere kitlaag eroverheen. Gaat na 2 jaar nog steeds niet los.
Ik heb eerst een kit laag op die rand neergelegd, en daarna het gaas erop. Daarna een andere kitlaag eroverheen. Gaat na 2 jaar nog steeds niet los.
in die stijl mag ie nog wel een stukkie zakkenRemi schreef:Ik kwam deze net tegen, 8.9 op de schaal van Rules![]()
en een paar wat meer blinkende velgen zal hem beter staan denk
-
Je ziet wel gelijk hoeveel mooier een clio wordt als je de strippen mee in kleur spuit, of nog beter weghaalt 

-
- Contacteer:
thanks voor de tips jongens, zal het eens met kit gaan proberen dan.
@ rasit, Maarten Henderieckx verkoopt zijn RS ook (staat ook op de RTC-markt)
@ rasit, Maarten Henderieckx verkoopt zijn RS ook (staat ook op de RTC-markt)
ik ben benieuwdFerdy schreef:http://frontpage.fok.nl/nieuws/46060