ACT: Nürburgring
- Daan2D
- Car: M2GTRS + R25 + C3RS
Ondanks het weer toch een gezellige dag! De regen rondjes in de leasert waren goed te doen, leek wel of de rest stil stond als tim langs kwam.
Thuis aangekomen kwam deze nog voorbij
[img]http://i261.photobucket.com/albums/ii44 ... 665c2d.jpg[/img]
Die heeft de regen dus niet overleefd
Thuis aangekomen kwam deze nog voorbij
[img]http://i261.photobucket.com/albums/ii44 ... 665c2d.jpg[/img]
Die heeft de regen dus niet overleefd

Racing is the best way to convert money into noise
-
- Car: Clio 16V 2.0
Ook weer terug van een heerlijk weekend ring.
Zaterdag naar Bad-Neuenahr vertrokken en heerlijk uit eten geweest en met een kroegentocht geeindigd.
Zondag vroeg naar de ring om 10rondes en Paul 3,5 ronden met de Daily RS 197 te doen.
Over heel de dag geen 1x ingehaald en heb zelfs 3x de ringtaxi ingehaald en later ook nog 2x toen die gecrasht was.
In de volle regen een 9:41 gedaan
Ook de golf van Marco die op regenbanden stond voorbij kunnen gaan.
Geslaagd weekend dus. Leon en Leroy nog wel in de Impreza gezien voor de rest geen RTC ers.
In de volle regen heb je btw meer grip dan op een natte baan.
Zaterdag naar Bad-Neuenahr vertrokken en heerlijk uit eten geweest en met een kroegentocht geeindigd.
Zondag vroeg naar de ring om 10rondes en Paul 3,5 ronden met de Daily RS 197 te doen.
Over heel de dag geen 1x ingehaald en heb zelfs 3x de ringtaxi ingehaald en later ook nog 2x toen die gecrasht was.
In de volle regen een 9:41 gedaan

Geslaagd weekend dus. Leon en Leroy nog wel in de Impreza gezien voor de rest geen RTC ers.
In de volle regen heb je btw meer grip dan op een natte baan.
Ring rondes: 1127 (clio 16v 2.0)
9:41 is wel netjes, Marcel! Helaas niet gezien
Ik ben juist voor de lange tijden gegaan in de Bimmert, ik zit nog te wachten op t beeldmateriaal....
Kep nog 2 rondes over, die moeten maar met winterbanden denk ik...
Ik ben juist voor de lange tijden gegaan in de Bimmert, ik zit nog te wachten op t beeldmateriaal....

Kep nog 2 rondes over, die moeten maar met winterbanden denk ik...
-
Ik ben er 9/10 november weer. Dan met de 16v kijken of we de 180 laps dit jaar kunnen passeren 

als het weer mee zit ben ik er misschien ook.
-
- Car: R5 GT Turbo PH1
- Contacteer:
Ja hier nog een die het wil proberen een dagje dat weekend!
-
- Car: Clio III RS Lux 2008
Misschien rij ik dan ook die kant op, als het weer dan wel mee zit 

Slinger nog wel effe een nieuwe riem op, want anders kunnen we de RS natuurlijk niet vol gas over de Schleife jagen...Niels V Dijk schreef:Misschien rij ik dan ook die kant op, als het weer dan wel mee zit

-
Op de III RS? Die leg je er in 3u om inc waterpomp en multieriemset.Merijn schreef:Slinger nog wel effe een nieuwe riem op, want anders kunnen we de RS natuurlijk niet vol gas over de Schleife jagen...Niels V Dijk schreef:Misschien rij ik dan ook die kant op, als het weer dan wel mee zit
-
- Car: Clio III RS Lux 2008
Haha dat stelt idd helemaal niks voor. Heb de onderdelen besteld.. Dus misschien ga ik dan ook wel!
Maar volgas over de ring kun je zoiezo vergeten Merijn

Maar volgas over de ring kun je zoiezo vergeten Merijn

Het was inderdaad een leuk dagje afgelopen zondag! Beetje jammer van het weer, maar toch blij dat we geweest zijn; lol genoeg gehad! De Clio is wel een heel andere auto geworden na het uitlijnwerk van afgelopen zaterdag, zeker in het droog, dus in het nat moesten we nog even uitvinden. Ondanks dat ik mezelf had voorgenomen niet in het nat de baan op te gaan, toch achter Steven aangegaan en voor cameraman gespeeld. Ging me aardig af, maar ook een kleine spin gemaakt bij Kallenhard. Het kwam nogal onverwacht, dus de rest van de ronde toch met wat trillende pootjes doorgereden, maar kan er achteraf wel om lachen. Gelukkig alles (wederom) zonder schade 

Ah Leon Weggelaar zal r vast wel gestaan hebben? Zijn een aantal standaard van die foto gasten aanwezig die mooie shots maken 
Ik kom aankomende zondag ws. alleen ff met de Bimmert voorbij, vrees dat de Clio niet mee zal gaan, maar ik zal Dinsdag nog eens wat sleutelen

Ik kom aankomende zondag ws. alleen ff met de Bimmert voorbij, vrees dat de Clio niet mee zal gaan, maar ik zal Dinsdag nog eens wat sleutelen

-
- Contacteer:
Hmm, ik hoop dat 't weer nog wat bij trekt, anders durf ik niet...
http://www.weeronline.nl/Europa/Duitsla ... ui-tabs-13
http://www.weeronline.nl/Europa/Duitsla ... ui-tabs-13
Ik vind het best... Ik zal eens met Haas overleggen wat we doen.
Als dat weercijfer aanhoudt voor het weekend erop, dan is het misschien toch handiger om dat weekend te gaan. Maar ook dat moet effe besproken worden natuurlijk...
Als dat weercijfer aanhoudt voor het weekend erop, dan is het misschien toch handiger om dat weekend te gaan. Maar ook dat moet effe besproken worden natuurlijk...

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb storingsdienst....dus deze zondag word hem niet voor mij
Ik heb het weekend erop weer wat anders, ik ben deze Zonag uberhaupt aanwezig, mogelijk de winterbanden even 'inrijden', ander de Zeetex nog even afberen 
Alleen dit keer op de heenweg wat minder nonchalant door de gevaarlijke bochten....

Alleen dit keer op de heenweg wat minder nonchalant door de gevaarlijke bochten....

-
- Contacteer:
De vooruitzichten worden al iets beter op zondag! Ik zie al een zonnetje achter de wolken uitpiepen 's middags 
En volgend weekend kan ik iig ook niet.

En volgend weekend kan ik iig ook niet.
-
- Contacteer:
Ik schat dat wij (Erik en ik) zaterdag gaan, dan zou 't weer beter moeten zijn.
Maar nog even afwachten wat het weerbericht vanavond zegt natuurlijk
Maar nog even afwachten wat het weerbericht vanavond zegt natuurlijk