Joost GTTi Coupe

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

Jochem de Haas schreef:Heb mir niet ff geholpen dan ?
nee die was gewoon aan het werk iemand moet ze verdienen...
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Jacob Priem
Berichten: 1676
Lid geworden op: ma 21 mei 2007 18:34

Staat weer lekker te blinken (Y) Interieur staat zowat in nieuwstaat zo :worship: (Y)
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

Jacob Priem schreef:Staat weer lekker te blinken (Y) Interieur staat zowat in nieuwstaat zo :worship: (Y)
klopt alleen kussen bestuurdersstoel iets ingezakt eerdaags eens nieuwe bestellen bij K-TEC
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22029
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Mooie plaatjes Joost! (Y)

Langs de Kremerweg geschoten zeker?!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

vandaag is het dan echt gebeurd "OFICIEEL BELASTING VRIJ" :grin:

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-RRGIS48H-1.jpg[/img]
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Mooie leeftijd, dat 25 jaar. :D

(Y)
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14793
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

van harte een kwart eeuw (Y)
Rick16v
Berichten: 420
Lid geworden op: vr 13 mar 2009 12:21
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

kick, gefeliciteerd, en nog vele jaren natuurlijk :)
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

van de week weer lekker aan het hobbyen geweest.....

nog even de boost kraan en turbodruk meter verplaatst.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-NCAFSOFM.jpg[/img]

Nieuw setje speakers achterin.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-76BCQMTW.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-XH3TRAA8.jpg[/img]

en vandaag toch nog even in Krimpen wezen kijken..........
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-YJCS3ZYH.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-Y8JPX8MN.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-NZG3YLHO.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Joost van der Hammen op ma 24 jan 2011 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

ff filmpje van het bekende rondje door bodegraven :D :D



N11 op ook altijd leuk :grin: jammer van die Golf........

Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Florus
Berichten: 6727
Lid geworden op: zo 20 jul 2003 11:16

Check die turbo druk meter dan...... :lol:

die gaat binnenkort gewoon rondjes draaien :p
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Je moet het geluid wel ff uitzetten :lol: wie heeft het gefilmd eigenlijk??
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
cliogek
Berichten: 733
Lid geworden op: za 26 dec 2009 19:00

Leuke filmpjes!
(Y)

Alleen niet meer onderhands sturen hé?
:wink:
AnthonyR
Moderator
Berichten: 8899
Lid geworden op: do 22 sep 2005 15:27
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Gaat aardig af volgens mij.. kriebel kriebel :lol:
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

Wouter de Wit schreef:Je moet het geluid wel ff uitzetten :lol: wie heeft het gefilmd eigenlijk??
gisteravond ff met mijn broertje samen.
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Hessel
Über-Spammer
Berichten: 12383
Lid geworden op: do 29 jul 2004 13:52
Car: renault 5gt turbo
Locatie: Zevenbergen
Contacteer:

whoe haaaaaaaaaaa lekker bezig!
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

is "probleem" eigenlijk al opgelost?
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

Wouter de Wit schreef:is "probleem" eigenlijk al opgelost?
nee nog niet ik neem aan dat je het prevetief vervangen van de cilinderkop bedoeld?? dit omdat er een tapeind niet helemaal lekker zit.

Cilinderkop moet nog gereviseerd worden......... :foto: zullen volgen als deze klaar is.
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Nee dat andere, dat ie niet helemaal lekker rijdt op 2 - 2,5 duizend toeren
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

Wouter de Wit schreef:Nee dat andere, dat ie niet helemaal lekker rijdt op 2 - 2,5 duizend toeren
Ja loopt goed nu alleen ergens nog een heel klein vacuum lekje moet er eerdaags eens naar kijken en oplossen
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

Mirjam op het paardenforum;
Mirjam schreef:Trouwens van de weg af gehaald vanmorgen :w: , stond een politiemotor op een vluchtheuvel, en die pikte mij er tussenuit. Tja, dat heb je als je in een turbie rijdt. Werd vakkundig een fuik in geleid, rij- en kentekenpapieren en voertuigcontrole. Ik scheet 'm wel hoor haha, ding heeft heel wat meer pk's dan origineel en weet ik veel waar ze allemaal op letten :shame: . Kwam een RDW meneer vragen of de motorkap open mocht, ik maar even gevraagd of hij zelf wist waar het hendeltje zat want ik niet weet niet :klop: . Het eerste dat hij heel bedenkelijk zei toen hij er onder keek was 'Ohhhhhh' , dus ik meteen de bibbers. 'Is het origineel mevrouw?' 'Ja meneer, maar wel allemaal gereviseerd en vernieuwd' (heb alle extra's maar buiten beschouwing gelaten....). Hij heeft alles vakkundig bekeken, alle agenten die niks te doen hadden stonden er ook ineens heel geinteresseerd bij te kijken en die RDW-man 'Ja, het is een origineel en hij is heel erg netjes opgeknapt, ziet er goed uit' *pfieuhwwwww*. Andere agent liep ook wat rondjes 'Wat ziet 'ie er goed uit zeg, zo zie je ze niet meer, wat gaaf!' . Chassisnummer was nog een onderwerp van discussie, eentje vond dat er een 6 best wel op een 8 leek, maar toen ik aangaf dat dat nr er al 25 jaar zit dus dat dat best wat onduidelijk geworden kon zijn, was het van '25 jaar???' en was het ook in orde.
Toen wilde de RDW meneer de uitlaat nog horen, of hij het autootje mocht starten, ook geen probleem. Maar goed, naast de versnellingspook zit een 'boost' knop met een turbodrukmeter ernaast, dat is voor als Joost spelletjes wil spelen met Porsches zeg maar , dus moest dat ook nog onder de loep genomen worden. Omdat het uit te draaien is, was het geen probleem.
Daarna nog alle lampen controleren (ik wist niet eens dat turbie groot licht had joh (I) ) en het was even zoeken naar waar de ruitewisservloeistofsproeiknop zat (0) , maar ook dat kwam allemaal goed. Toen ik als laatste de claxon moest laten horen, en daarvoor het verlichtingshendeltje indrukte (ik weet ook niet waarom Renault dat niet gewoon op het stuur heeft gedaan :+ ), moest iedereen hartelijk lachen want dat hadden ze zelf nooit kunnen bedenken.
Met een waarschuwing voor de gordel, die had ik onder m'n oksel door want snijd een beetje in m'n nek en kan niet omhoog, was alles in orde en mocht ik weer door rijden! Ook weer meegemaakt en overleefd :smile:
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Hessel
Über-Spammer
Berichten: 12383
Lid geworden op: do 29 jul 2004 13:52
Car: renault 5gt turbo
Locatie: Zevenbergen
Contacteer:

was het vorige week dus toch jou auto ik bij Vakgarage Borreft langs zag rijden, vond het wel verdacht dat degene achter het stuur lang haar had en een andere kleur dan jij :lol: :lol:
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Florus
Berichten: 6727
Lid geworden op: zo 20 jul 2003 11:16

"....als Joost spelletjes wil spelen met porsches...."



Weet niet wat Joost haar wijs heeft gemaakt..... :lol:
AnthonyR
Moderator
Berichten: 8899
Lid geworden op: do 22 sep 2005 15:27
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Geweldig! :D
Willeon de Zoete
Berichten: 7023
Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
Locatie: Ruinerwold

Hahahaaaa.. :lol: erg leuk verhaaltje!!!
Allartino
Berichten: 1147
Lid geworden op: vr 21 mar 2003 18:13
Locatie: Utrecht

leuk verhaal! zoeken naar 't knopje van de ruitenwissersproeier, alleen maar om een meid in een leuke auto langer aan de praat te houden :wink:
5GTT & clio II 1.6 16v
Hessel
Über-Spammer
Berichten: 12383
Lid geworden op: do 29 jul 2004 13:52
Car: renault 5gt turbo
Locatie: Zevenbergen
Contacteer:

:lol: :lol: :lol: :lol:
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Wat is de link naar dat paardenforum? :smile:

Daar zitten alleen maar dames toch 8)
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Ivo
Über-Spammer
Berichten: 9454
Lid geworden op: za 11 jan 2003 17:26
Locatie: Holland

Wahaaa....lache he...., idd die opmerking over spelletjes..... :lol:
Hessel
Über-Spammer
Berichten: 12383
Lid geworden op: do 29 jul 2004 13:52
Car: renault 5gt turbo
Locatie: Zevenbergen
Contacteer:

Wouter de Wit schreef:Wat is de link naar dat paardenforum? :smile:

Daar zitten alleen maar dames toch 8)
http://www.cavaletti.nl/index.php

heb je even aangemeld je aanmeld gegevens zijn naar je @mail adres gestuurd...veel plezier! :p
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

Hessel schreef:
Wouter de Wit schreef:Wat is de link naar dat paardenforum? :smile:

Daar zitten alleen maar dames toch 8)
http://www.cavaletti.nl/index.php

heb je even aangemeld je aanmeld gegevens zijn naar je @mail adres gestuurd...veel plezier! :p
meld hem ook maar aan op http://www.bokt.nl
ruim 135000 vrouwen die graag ergens boven op klimmen :lol:!!!!
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
PatrickG
Berichten: 2794
Lid geworden op: za 1 nov 2003 11:46
Locatie: Lisse

Joost van der Hammen schreef:Mirjam op het paardenforum;
Mirjam schreef:Trouwens van de weg af gehaald vanmorgen :w: , stond een politiemotor op een vluchtheuvel, en die pikte mij er tussenuit. Tja, dat heb je als je in een turbie rijdt. Werd vakkundig een fuik in geleid, rij- en kentekenpapieren en voertuigcontrole. Ik scheet 'm wel hoor haha, ding heeft heel wat meer pk's dan origineel en weet ik veel waar ze allemaal op letten :shame: . Kwam een RDW meneer vragen of de motorkap open mocht, ik maar even gevraagd of hij zelf wist waar het hendeltje zat want ik niet weet niet :klop: . Het eerste dat hij heel bedenkelijk zei toen hij er onder keek was 'Ohhhhhh' , dus ik meteen de bibbers. 'Is het origineel mevrouw?' 'Ja meneer, maar wel allemaal gereviseerd en vernieuwd' (heb alle extra's maar buiten beschouwing gelaten....). Hij heeft alles vakkundig bekeken, alle agenten die niks te doen hadden stonden er ook ineens heel geinteresseerd bij te kijken en die RDW-man 'Ja, het is een origineel en hij is heel erg netjes opgeknapt, ziet er goed uit' *pfieuhwwwww*. Andere agent liep ook wat rondjes 'Wat ziet 'ie er goed uit zeg, zo zie je ze niet meer, wat gaaf!' . Chassisnummer was nog een onderwerp van discussie, eentje vond dat er een 6 best wel op een 8 leek, maar toen ik aangaf dat dat nr er al 25 jaar zit dus dat dat best wat onduidelijk geworden kon zijn, was het van '25 jaar???' en was het ook in orde.
Toen wilde de RDW meneer de uitlaat nog horen, of hij het autootje mocht starten, ook geen probleem. Maar goed, naast de versnellingspook zit een 'boost' knop met een turbodrukmeter ernaast, dat is voor als Joost spelletjes wil spelen met Porsches zeg maar , dus moest dat ook nog onder de loep genomen worden. Omdat het uit te draaien is, was het geen probleem.
Daarna nog alle lampen controleren (ik wist niet eens dat turbie groot licht had joh (I) ) en het was even zoeken naar waar de ruitewisservloeistofsproeiknop zat (0) , maar ook dat kwam allemaal goed. Toen ik als laatste de claxon moest laten horen, en daarvoor het verlichtingshendeltje indrukte (ik weet ook niet waarom Renault dat niet gewoon op het stuur heeft gedaan :+ ), moest iedereen hartelijk lachen want dat hadden ze zelf nooit kunnen bedenken.
Met een waarschuwing voor de gordel, die had ik onder m'n oksel door want snijd een beetje in m'n nek en kan niet omhoog, was alles in orde en mocht ik weer door rijden! Ook weer meegemaakt en overleefd :smile:
Wat een uitgebreide controle!
Daar word je toch niet vrolijk van als je, je auto wat hebt aangepakt...
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Waar stond die fuik trouwens??
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

Wouter de Wit schreef:Waar stond die fuik trouwens??
bij PRC voor en achter de Mac de controle
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
alexs
Berichten: 1160
Lid geworden op: za 16 jun 2007 11:35
Locatie: UT
Contacteer:

Heb ooit ook zo een controle gehad, dat was alleen zonder RDW maar wel met de belastingdienst..

Dienstdoende één streper wilde ook alles zien, was toen met me RSi, gelukkig zat toen nog de F3P erin.. Als daar de RDW stond en ik met me F7P vraag ik me af hoe t afgelopen zou zijn..
Plaats reactie