nee die was gewoon aan het werk iemand moet ze verdienen...Jochem de Haas schreef:Heb mir niet ff geholpen dan ?
Joost GTTi Coupe
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
- Berichten: 1676
- Lid geworden op: ma 21 mei 2007 18:34
Staat weer lekker te blinken
Interieur staat zowat in nieuwstaat zo




-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
klopt alleen kussen bestuurdersstoel iets ingezakt eerdaags eens nieuwe bestellen bij K-TECJacob Priem schreef:Staat weer lekker te blinkenInterieur staat zowat in nieuwstaat zo
![]()
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
vandaag is het dan echt gebeurd "OFICIEEL BELASTING VRIJ" 
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-RRGIS48H-1.jpg[/img]

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-RRGIS48H-1.jpg[/img]
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Mooie leeftijd, dat 25 jaar.



5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
van harte een kwart eeuw 

kick, gefeliciteerd, en nog vele jaren natuurlijk 

-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
van de week weer lekker aan het hobbyen geweest.....
nog even de boost kraan en turbodruk meter verplaatst.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-NCAFSOFM.jpg[/img]
Nieuw setje speakers achterin.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-76BCQMTW.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-XH3TRAA8.jpg[/img]
en vandaag toch nog even in Krimpen wezen kijken..........
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-YJCS3ZYH.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-Y8JPX8MN.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-NZG3YLHO.jpg[/img]
nog even de boost kraan en turbodruk meter verplaatst.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-NCAFSOFM.jpg[/img]
Nieuw setje speakers achterin.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-76BCQMTW.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-XH3TRAA8.jpg[/img]
en vandaag toch nog even in Krimpen wezen kijken..........
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-YJCS3ZYH.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-Y8JPX8MN.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-NZG3YLHO.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Joost van der Hammen op ma 24 jan 2011 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
ff filmpje van het bekende rondje door bodegraven
N11 op ook altijd leuk
jammer van die Golf........


N11 op ook altijd leuk

Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
gisteravond ff met mijn broertje samen.Wouter de Wit schreef:Je moet het geluid wel ff uitzettenwie heeft het gefilmd eigenlijk??
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
nee nog niet ik neem aan dat je het prevetief vervangen van de cilinderkop bedoeld?? dit omdat er een tapeind niet helemaal lekker zit.Wouter de Wit schreef:is "probleem" eigenlijk al opgelost?
Cilinderkop moet nog gereviseerd worden.........

Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
Ja loopt goed nu alleen ergens nog een heel klein vacuum lekje moet er eerdaags eens naar kijken en oplossenWouter de Wit schreef:Nee dat andere, dat ie niet helemaal lekker rijdt op 2 - 2,5 duizend toeren
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
Mirjam op het paardenforum;
Mirjam schreef:Trouwens van de weg af gehaald vanmorgen, stond een politiemotor op een vluchtheuvel, en die pikte mij er tussenuit. Tja, dat heb je als je in een turbie rijdt. Werd vakkundig een fuik in geleid, rij- en kentekenpapieren en voertuigcontrole. Ik scheet 'm wel hoor haha, ding heeft heel wat meer pk's dan origineel en weet ik veel waar ze allemaal op letten
. Kwam een RDW meneer vragen of de motorkap open mocht, ik maar even gevraagd of hij zelf wist waar het hendeltje zat want ik niet weet niet
. Het eerste dat hij heel bedenkelijk zei toen hij er onder keek was 'Ohhhhhh' , dus ik meteen de bibbers. 'Is het origineel mevrouw?' 'Ja meneer, maar wel allemaal gereviseerd en vernieuwd' (heb alle extra's maar buiten beschouwing gelaten....). Hij heeft alles vakkundig bekeken, alle agenten die niks te doen hadden stonden er ook ineens heel geinteresseerd bij te kijken en die RDW-man 'Ja, het is een origineel en hij is heel erg netjes opgeknapt, ziet er goed uit' *pfieuhwwwww*. Andere agent liep ook wat rondjes 'Wat ziet 'ie er goed uit zeg, zo zie je ze niet meer, wat gaaf!' . Chassisnummer was nog een onderwerp van discussie, eentje vond dat er een 6 best wel op een 8 leek, maar toen ik aangaf dat dat nr er al 25 jaar zit dus dat dat best wat onduidelijk geworden kon zijn, was het van '25 jaar???' en was het ook in orde.
Toen wilde de RDW meneer de uitlaat nog horen, of hij het autootje mocht starten, ook geen probleem. Maar goed, naast de versnellingspook zit een 'boost' knop met een turbodrukmeter ernaast, dat is voor als Joost spelletjes wil spelen met Porsches zeg maar , dus moest dat ook nog onder de loep genomen worden. Omdat het uit te draaien is, was het geen probleem.
Daarna nog alle lampen controleren (ik wist niet eens dat turbie groot licht had joh) en het was even zoeken naar waar de ruitewisservloeistofsproeiknop zat
, maar ook dat kwam allemaal goed. Toen ik als laatste de claxon moest laten horen, en daarvoor het verlichtingshendeltje indrukte (ik weet ook niet waarom Renault dat niet gewoon op het stuur heeft gedaan
), moest iedereen hartelijk lachen want dat hadden ze zelf nooit kunnen bedenken.
Met een waarschuwing voor de gordel, die had ik onder m'n oksel door want snijd een beetje in m'n nek en kan niet omhoog, was alles in orde en mocht ik weer door rijden! Ook weer meegemaakt en overleefd![]()
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12383
- Lid geworden op: do 29 jul 2004 13:52
- Car: renault 5gt turbo
- Locatie: Zevenbergen
- Contacteer:
was het vorige week dus toch jou auto ik bij Vakgarage Borreft langs zag rijden, vond het wel verdacht dat degene achter het stuur lang haar had en een andere kleur dan jij



Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Hahahaaaa..
erg leuk verhaaltje!!!

-
- Über-Spammer
- Berichten: 12383
- Lid geworden op: do 29 jul 2004 13:52
- Car: renault 5gt turbo
- Locatie: Zevenbergen
- Contacteer:
http://www.cavaletti.nl/index.phpWouter de Wit schreef:Wat is de link naar dat paardenforum?![]()
Daar zitten alleen maar dames toch
heb je even aangemeld je aanmeld gegevens zijn naar je @mail adres gestuurd...veel plezier!

Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
meld hem ook maar aan op http://www.bokt.nlHessel schreef:http://www.cavaletti.nl/index.phpWouter de Wit schreef:Wat is de link naar dat paardenforum?![]()
Daar zitten alleen maar dames toch
heb je even aangemeld je aanmeld gegevens zijn naar je @mail adres gestuurd...veel plezier!
ruim 135000 vrouwen die graag ergens boven op klimmen

Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Wat een uitgebreide controle!Joost van der Hammen schreef:Mirjam op het paardenforum;
Mirjam schreef:Trouwens van de weg af gehaald vanmorgen, stond een politiemotor op een vluchtheuvel, en die pikte mij er tussenuit. Tja, dat heb je als je in een turbie rijdt. Werd vakkundig een fuik in geleid, rij- en kentekenpapieren en voertuigcontrole. Ik scheet 'm wel hoor haha, ding heeft heel wat meer pk's dan origineel en weet ik veel waar ze allemaal op letten
. Kwam een RDW meneer vragen of de motorkap open mocht, ik maar even gevraagd of hij zelf wist waar het hendeltje zat want ik niet weet niet
. Het eerste dat hij heel bedenkelijk zei toen hij er onder keek was 'Ohhhhhh' , dus ik meteen de bibbers. 'Is het origineel mevrouw?' 'Ja meneer, maar wel allemaal gereviseerd en vernieuwd' (heb alle extra's maar buiten beschouwing gelaten....). Hij heeft alles vakkundig bekeken, alle agenten die niks te doen hadden stonden er ook ineens heel geinteresseerd bij te kijken en die RDW-man 'Ja, het is een origineel en hij is heel erg netjes opgeknapt, ziet er goed uit' *pfieuhwwwww*. Andere agent liep ook wat rondjes 'Wat ziet 'ie er goed uit zeg, zo zie je ze niet meer, wat gaaf!' . Chassisnummer was nog een onderwerp van discussie, eentje vond dat er een 6 best wel op een 8 leek, maar toen ik aangaf dat dat nr er al 25 jaar zit dus dat dat best wat onduidelijk geworden kon zijn, was het van '25 jaar???' en was het ook in orde.
Toen wilde de RDW meneer de uitlaat nog horen, of hij het autootje mocht starten, ook geen probleem. Maar goed, naast de versnellingspook zit een 'boost' knop met een turbodrukmeter ernaast, dat is voor als Joost spelletjes wil spelen met Porsches zeg maar , dus moest dat ook nog onder de loep genomen worden. Omdat het uit te draaien is, was het geen probleem.
Daarna nog alle lampen controleren (ik wist niet eens dat turbie groot licht had joh) en het was even zoeken naar waar de ruitewisservloeistofsproeiknop zat
, maar ook dat kwam allemaal goed. Toen ik als laatste de claxon moest laten horen, en daarvoor het verlichtingshendeltje indrukte (ik weet ook niet waarom Renault dat niet gewoon op het stuur heeft gedaan
), moest iedereen hartelijk lachen want dat hadden ze zelf nooit kunnen bedenken.
Met een waarschuwing voor de gordel, die had ik onder m'n oksel door want snijd een beetje in m'n nek en kan niet omhoog, was alles in orde en mocht ik weer door rijden! Ook weer meegemaakt en overleefd![]()
Daar word je toch niet vrolijk van als je, je auto wat hebt aangepakt...
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
bij PRC voor en achter de Mac de controleWouter de Wit schreef:Waar stond die fuik trouwens??
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Heb ooit ook zo een controle gehad, dat was alleen zonder RDW maar wel met de belastingdienst..
Dienstdoende één streper wilde ook alles zien, was toen met me RSi, gelukkig zat toen nog de F3P erin.. Als daar de RDW stond en ik met me F7P vraag ik me af hoe t afgelopen zou zijn..
Dienstdoende één streper wilde ook alles zien, was toen met me RSi, gelukkig zat toen nog de F3P erin.. Als daar de RDW stond en ik met me F7P vraag ik me af hoe t afgelopen zou zijn..