Wij stappen rond 09.30 uur in de wagen.....baas-Ray- schreef:vanaf hier is het maar 119 km, dat wordt dus rond een uur of 9 weg

8 uur dat zijn pas tijdenIvo van Achthoven schreef:Wij stappen rond 09.30 uur in de wagen.....baas-Ray- schreef:vanaf hier is het maar 119 km, dat wordt dus rond een uur of 9 weg
Hehe, daar dacht ik ook al aan, maar aangezien ik geen carbkoeler heb en ook geen mistlampen, waren de relais ook niet aanwezig...Steven schreef:Gebruik anders het relais van je mistlampen of die van je carbkoeler tijdelijk ff, vroeger had ik stapels van die dingen, maar helaas ammal weggepleurd/weggegevenJoost (DoubleYou) schreef:Die is al gebypassed, ik werk met schakelaar (en als ik die vergeet, doet de thermocontact ook mee). Ik heb ECHT het relais getest, en die is ECHT doodFlorus schreef:@Joost; Er zit ook nog een thermocontact tussen.....die kan ook stuk zijn,i.p.v. 't relais
schijt man !!!Luco/Alpine-racer schreef:de organisatie is om 10 uur aanwezig jo![]()
![]()
![]()
hahahaha
Het startpunt zal Haas toch zelf wel weten te vinden, is niet zo ver van Waalwijk vandaan. Moet ie Marieke daarna maar wakker maken.Luco/Alpine-racer schreef:weet ze het startpunt wel te vindenHaas schreef:ik heb een vrouwelijke navigatrice, denkt dat ik de tent maar insla en straks alvast aanrijd![]()
![]()
Je had hier wel kunnen blijven slapen dan, had je een extra retourtje bespaard. En RJ maar zeggen dat ie de weg naar Heusden niet weet...Alex Los schreef:Vandaag nog in Drunen geweest, 3 kwartier rijden dus lekker uitslapen hier
-jo- schreef:schijt man !!!Luco/Alpine-racer schreef:de organisatie is om 10 uur aanwezig jo![]()
![]()
![]()
hahahahaik haal dalijk de pm's boven !
ik zie net op het startschema dat wij om 1236 starten, dat betekent dat we ook om 1030 weg kunnenIvo van Achthoven schreef:Wij stappen rond 09.30 uur in de wagen.....baas-Ray- schreef:vanaf hier is het maar 119 km, dat wordt dus rond een uur of 9 weg
Die wist ik heel goed, ik moest Lex zelfs verbeteren!Duupke (Ronald) schreef:
Je had hier wel kunnen blijven slapen dan, had je een extra retourtje bespaard. En RJ maar zeggen dat ie de weg naar Heusden niet weet...
wazeggie? ik zie niemand zagen!Ivo van Achthoven schreef:-Ray- schreef:....je weet van van die Clown en die AcrobaatIvo van Achthoven schreef:enne...baas?-Ray- schreef:vanaf hier is het maar 119 km, dat wordt dus rond een uur of 9 weg![]()
Ik heb dr zin in
normaal gesproken welLuco/Alpine-racer schreef:weet ze het startpunt wel te vindenHaas schreef:ik heb een vrouwelijke navigatrice, denkt dat ik de tent maar insla en straks alvast aanrijd![]()
![]()