AUTOMAXX SUMMER EDITION -Chattopic-

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Riël
Über-Spammer

SRADracer schreef:
Riël schreef:kzie niks
ff op het plaatje rechtermuisknop drukken, eigenschappen en dan de link kopieren in je adresbalk.
krijg ik tzelfde
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Robert-Jan

Paul1916v schreef:
Beetje rare zin dit..t ligt eraan of je je weekend laat verpesten omdat er 1 nacht wat malloten rondlopen.. Mensen die er niet bij zijn geweest lezen de (overdreven) verhalen op andere fora en trekken hun conclusie, zonder er zelf bij geweest te zijn..
Ik was er wel, en het viel mij juist op hoe alle clubs om ons heen, met allerlei merken en volk, allemaal praatjes kwamen maken hoe het was en hoe het ging, en allemaal toezegden ook op de omringende clubs te letten enzo. Dat vind ik dan juist weer iets positiefs..
maar goed, voor de één is het glas half leeg, voor de ander half vol..
Dus ik lul uit me nek er zijn dus geen auto's bekrast
VLK Groep
Gabri van der Veen
Über-Spammer

Riël schreef:
SRADracer schreef:
ff op het plaatje rechtermuisknop drukken, eigenschappen en dan de link kopieren in je adresbalk.
krijg ik tzelfde
firefox even negeren :wink:
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

Riël schreef:
SRADracer schreef:
krijg ik tzelfde
in een andere browser lukt 't wel, kennelijk 'ziet' die partyflock site dat je het eerder al eens geprobeerd hebt (cookie ofzo)

maar kopieer ik de link naar IE (ik gebruik normaliter Firefox) dan werkt 't wel (Y)
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Robert-Jan schreef:
Paul1916v schreef:
Beetje rare zin dit..t ligt eraan of je je weekend laat verpesten omdat er 1 nacht wat malloten rondlopen.. Mensen die er niet bij zijn geweest lezen de (overdreven) verhalen op andere fora en trekken hun conclusie, zonder er zelf bij geweest te zijn..
Ik was er wel, en het viel mij juist op hoe alle clubs om ons heen, met allerlei merken en volk, allemaal praatjes kwamen maken hoe het was en hoe het ging, en allemaal toezegden ook op de omringende clubs te letten enzo. Dat vind ik dan juist weer iets positiefs..
Nee dat zeg ik niet. Maar de verhalen die ik gister gelezen heb op automaxx forum zijn naar mijn idee zwaar overdreven. Zo heb ik (en de rest van onze club die aanwezig was) het hele gedoe niet meegemaakt.
Ik bedoel alleen te zeggen (en jacco volgens mij ook) dat de mensen die er niet geweest zijn alleen het negatieve verhaal lezen, en daar hun conclusies uit trekken dat het een klote-evenement is geweest, en dat de mensen die erbij waren weten wat voor een gezellig weekend het was, en weten hoe het die nacht precies gegaan is
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Paul1916v schreef:
Robert-Jan schreef:
Paul1916v schreef:
Nee dat zeg ik niet. Maar de verhalen die ik gister gelezen heb op automaxx forum zijn naar mijn idee zwaar overdreven. Zo heb ik (en de rest van onze club die aanwezig was) het hele gedoe niet meegemaakt.
Ik bedoel alleen te zeggen (en jacco volgens mij ook) dat de mensen die er niet geweest zijn alleen het negatieve verhaal lezen, en daar hun conclusies uit trekken dat het een k*%$e-evenement is geweest, en dat de mensen die erbij waren weten wat voor een gezellig weekend het was, en weten hoe het die nacht precies gegaan is
de reactie van jacco was een schot onder de gordel en volgens mij bewust richting mij
ik heb alleen de verhalen in dit topic gelezen en volgens mij geen conclusie getrokken
wordt nu wel geroepen
maar ik heb het ermee gehad
als we zo met elkaar omgaan wens ik het bestuur veel plezier met deze succesvolle taktiek
zullen veel echte liefhebbers overblijven zo :biertjuh:

als een forummer ongenuanceerd is wordt die afgezeken (soms terecht)
maar een bestuurslid mag het straffeloos doen (Y) (Y)
Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op ma 3 jul 2006 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Robert-Jan

Ik heb het hele automaxx forum niet eens bekeken heb hier alleen wat verhalen gevolgd, had de reacties van de RTC wel eens willen zien als de auto's bekrast waren gun dit echt niemand en de gene die dit gedaan heeft moeten ze aan de hoogste boom knopen.

Dit is echt positief voor het automaxx event joh, weet niet of je weet hoe het werkt slechte verhalen blijven altijd hangen goed verhalen worden altijd vergeten
VLK Groep
Ferdy
Über-Spammer

gaan we weer :gaap:
Robert-Jan

Ferdy schreef:gaan we weer :gaap:
weg van de minste weerstand alles maar naast je neerleggen, zo werkt het niet vriend

ik stop met de discussie is toch zinloos (S)
VLK Groep
Riël
Über-Spammer

En dat is nou juist het punt ;)

Op dit forum hoor je bijna dagelijks dat er ergens een auto bekrast is. Ik weet er bestaat bijna niks kutters dan dat. Maargoed, daar hoef je het evenement toch niet voor af te vallen? En zeker niet op een manier zoals dat op automaxx gebeurt.

Bovendien hebben wij totaal géén last gehad hiervan, of ook maar iets gezien of gehoord. Dus waarom moeten we er dan een heel topic over lopen lullen?

Ónze automaxxervaring was wel goed. (Y) Ik hoop dat dan de goede verhalen ook eens blijven hangen!
Ferdy
Über-Spammer

Robert-Jan schreef:
Ferdy schreef:gaan we weer :gaap:
weg van de minste weerstand alles maar naast je neerleggen, zo werkt het niet vriend
nee weet ik
maar ben die eindeloze discussies over de club hier wel spuugzat
dat doen we ergens anders,
dit gaat over automaxx
Tom
Moderator
Car: MB

Ik ben er ook niet geweest maar het lijkt me inmiddels overduidelijk dat er zeer goede en minder prettige ervaringen zijn met de laatste editie van SummerEdition. Nu zal dit ieder jaar wel zo geweest zijn aangezien niet iedereen tevreden kan zijn. Later we er hier alleen niet zo'n gedoe van maken als dat nergens voor nodig is.

On-Topic dus AUB
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Gabri van der Veen
Über-Spammer

jeehz, gaan we nu alleen maar die ene nacht herrinneren ofzo, dit heeft toch geen zin.

Ik heb zelf nog om 5 uur over het terrein gelopen richting bekenden die op veld H stonden, om te vragen of die meer wisten over de heisa die zich afspeelden op het veld ernaast. Eigenlijk wisten ze van niks, ze hadden alleen een knal gehoord van die clio die de opel stand inreed.

En als het op de beveiliging aankomt, ja zoiets bedenk je niet bij een evenement voor en door liefhebbers, en al waren er 100 man beveiliging nog had je dit niet kunnen voorkomen.
Project 21 16v
paulvanrooij
Contacteer:

@RJ: tuurlijk, als mijn auto bekrast was was ik niet positief geweest over het weekend..als ik op de terugweg een ongeluk gehad had ook niet, als ik ziek was geworden ook niet. snap je waar ik heen wil?

@Luco: geen idee wat er tussen jacco en jou speelt, niets over gelezen, maar los dat ff op via pm ofzo, modder gooien over een forum heeft niemand wat aan (geldt ook voor jacco natuurlijk)
Gast

het gaat hier aardig de kant op van het automaxxforum (effe checken of ik wel juist zit...)
Robert-Jan

Paul1916v schreef:@RJ: tuurlijk, als mijn auto bekrast was was ik niet positief geweest over het weekend..als ik op de terugweg een ongeluk gehad had ook niet, als ik ziek was geworden ook niet. snap je waar ik heen wil?
Ik kan me vorig jaar herineren dat de meeste ook niet positief waren over Automaxx SE, ik ook niet dat kwam niet eens door die verotte koppeling had een andere oorzaak
VLK Groep
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Riël schreef:En dat is nou juist het punt ;)

Op dit forum hoor je bijna dagelijks dat er ergens een auto bekrast is. Ik weet er bestaat bijna niks kutters dan dat. Maargoed, daar hoef je het evenement toch niet voor af te vallen? En zeker niet op een manier zoals dat op automaxx gebeurt.

Bovendien hebben wij totaal géén last gehad hiervan, of ook maar iets gezien of gehoord. Dus waarom moeten we er dan een heel topic over lopen lullen?

Ónze automaxxervaring was wel goed. (Y) Ik hoop dat dan de goede verhalen ook eens blijven hangen!
das alleen maar fijn dat jullie ervaring goed is
er werd alleen gezegd dat het jammer is dat op zulke evenementen steeds meer niet liefhebbers (of asos) komen, dat is jammer maar het gebeurd
en je kop ervoor in het zand steken helpt echt niet hoor
vraag maar aan de struisvogels :)
maar schijnbaar mag je zelfs daar niks over zeggen
Gabri van der Veen
Über-Spammer

denk dat het grootste probleem gewoon is.

SLAAPGEBREK, dus kort lontje :)

tijdens zo'n laatste nacht otomaks
Project 21 16v
paulvanrooij
Contacteer:

Robert-Jan schreef:
Paul1916v schreef:@RJ: tuurlijk, als mijn auto bekrast was was ik niet positief geweest over het weekend..als ik op de terugweg een ongeluk gehad had ook niet, als ik ziek was geworden ook niet. snap je waar ik heen wil?
Ik kan me vorig jaar herineren dat de meeste ook niet positief waren over Automaxx SE, ik ook niet dat kwam niet eens door die verotte koppeling had een andere oorzaak
En daarom was je er dit jaar toch ook niet? als mensen het niet naar hun zin hebben komen ze niet..ik heb vorig jaar erg veel lol gehad, dit jaar weer, en volgend jaar zal ik waarschijnlijk weer bij zijn.
Als t evenement wat inkrimpt door wat er gebeurd is, dan is dat zo..ik zal er niet minder lol door hebben hoor
Riël
Über-Spammer

Als iedereen eens stopt met op elkaar te replyen dan gaat t al gauw weer n beetje in de goeie richting :)
Robert-Jan

Paul1916v schreef: En daarom was je er dit jaar toch ook niet?
Toen ik het woord vuurkorf las ging me portomonee steeds verder wegkruipen
VLK Groep
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Riël schreef:Als iedereen eens stopt met op elkaar te replyen dan gaat t al gauw weer n beetje in de goeie richting :)
dan wordt het ook errug stil hoor :wink:
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Als ik dan ook ff mijn mening mag geven over die ene dag die Haas en ik hebben meegemaakt.

Viel mij gewoon op dat er TE veel auto's rond bleven rijden, die mensen ook nog eens leuk aan het drinken waren, er mini bikes rond reden, ook normale motoren aardige sprintjes trokken over de stoffige wegen, ik me af vroeg of het wel veilig was dat de meeste auto's zo dicht bij de weg stonden :~

Discussies over zo'n evenement lijken me alleen maar goed, maar probeer het dan ook op zo'n manier te doen dat de organisatie er wat mee kan, ongeacht of ze er uberhaupt iets mee doen. Scheelt ons het welles nietes verhaal en verwijten en boze reacties op elkaar, amen :D :lol:
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Wat ik me van vorig jaar kan herinneren is dat het zatersag helaas slecht weer was en zondag daar in tegen juist weer extra mooi. We zijn als 1 van de laatste voltallige club vertrokken. Ik heb men toen iig aardig geamuseerd. Ook toen werd er volop in de rondte gereden door jan en alleman. Er werd zelfs in het straatje achterons ff flink gesprint door diverse. Vondt het ook jammer dat ik dit jaar geen tijd had voor het camping gebeuren en het dus bij een dagbezoek is gebleven. Mocht het er volgend jaar weer zijn hopelijk kan ik dan wel mee (Y) :)
marcel16v

Luco/Alpine-racer schreef:
er werd alleen gezegd dat het jammer is dat op zulke evenementen steeds meer niet liefhebbers (of asos) komen, dat is jammer maar het gebeurd

Dit is al lang geen evenement voor alleen auto liefhebbers, dit is meer een camping evenement voor clubs die toevallig een gezamenlijke interesse hebben in auto's. En mensen die ervan houden van donderdag tot zondag compleet de weg kwijt te zijn.

TE2/VDB heeft nogmaals aangetoond niet in staat te zijn een evenement van dit kaliber goed te organiseren en begeleiden. Het bekrassen van de auto's door derden is niet te wijten aan Automaxx, echter de teringbende en andere problemen zijn volledig aan de organisatie toe te schrijven. Dat je op een terrein komt waar het personeel niet eens weet wat een jaarkaart is, als je vraagt waar je moet wezen alleen de schouders kan ophalen, is ronduit beschamend.
Wat ik daarnaast een kwalijke zaak vond was de totale afwezigheid van de organisatie op het terrein zelf. Ik heb geen een persoon zien lopen die herkenbaar was als zijnde van de organisatie, tevens heb ikzelf geen mensen van de beveiliging zien lopen, al helemaal niet om roekeloze chauffeurs van het terrein te trappen. Daarnaast was het totaal onduidelijk wat wanneer zou plaatsvinden.
Gabri van der Veen
Über-Spammer

Wij kregen bij aankomst nog een reclame/programma boekje.
Project 21 16v
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Gabri schreef:Wij kregen bij aankomst nog een reclame/programma boekje.
klopte dat boekje?
dan is het goed, toch
maar er zijn dus echt wel slechte ervaringen
iedereen moet zelf maar kiezen wat die wil (Y)
Gabri van der Veen
Über-Spammer

Er stond iig in wat er te beleven was en hoelaat, maar of het allemaal klopte wat erin stond laat ik maar achterwege O-)
Project 21 16v
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

Dat is altijd zo met Automaxx events :wink:

Met het Veronica Autogala in dec. vorig jaar klopte er ook geen zak van wat in het boekje stond (0)
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-jacco-
Über-Spammer

Post verwijderd in overleg met mods...
Laatst gewijzigd door -jacco- op ma 3 jul 2006 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-jacco-
Über-Spammer

Post verwijderd in overleg met mods :)
Laatst gewijzigd door -jacco- op ma 3 jul 2006 22:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Robert-Jan

Jacco een vraag voor jou weet jij waarom die slogan Respect is Everything in leven is geroepen, kun je beter aan Chris vragen die tekst wordt heel vaak en heel makkelijk gebruikt
VLK Groep
-jacco-
Über-Spammer

Post verwijderd in overleg met mods... :)
Laatst gewijzigd door -jacco- op ma 3 jul 2006 22:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Ik gooi dr voorlopig ff een slotje op, krijg een beetje genoeg van het gezeik dat nu eerder op elkaar is dan dat het opbeurend moet zijn voor een volgend jaar Automaxx. Dit heeft niks meer te maken met hoe iemand dit jaar automaxx heeft ervaren.

Ik gooi hem niet dicht omdat ik snel van ieders gezeik af wil zijn, maar puur dat iedereen kan afkoelen, ben je het er niet mee eens, ook goed, pm me dan maar.
Ferdy
Über-Spammer

en nu gaan we het weer gezellig over Automaxx hebben :beer:
Plaats reactie