Zoals sommige van jullie misschien gemerkt hebben waren er vanochtend wat vreemde dingen met de site aan de hand.
Sommige van jullie werden namelijk doorgestuurd naar de nieuwe server. (Dit was te merken doordat er 3 dagen aan postings verdwenen waren)
Helaas was deze server nog niet klaar om ingezet te worden en zijn postings die daar gedaan zijn nu dus weg.
Er is mij door de hosting provider verteld dat iedereen nu weer doorgestuurd zal worden naar de goede (oude) server.
Ollie schreef:Wat zijn hier de meningen over het hele Joran-Peter R. de Vries gebeuren?
Volgens mij wordt het hoog tijd dat ze die kerel eens een flinke tijd opsluiten. Echt een staatsgevaarlijke gek, die Peter de Vries
Ik wacht eerst die uitzending van vanavond eens af. De man heeft wel een reputatie dat hij grote zaken kan oplossen en hij lijkt vrij zeker van z'n zaak. Wat wel weer grappig is dat Joran van der Sloot 'ondergedoken' zit in Drachten, waar ik dus woon Althans, volgens Geenstijl
Steven schreef:Nou zoeke dan, die 3 kelders en 2 schuurtjes moet je zo hebben doorgewerkt
Hij zit in een appartementencomplex vlakbij het centrum
Straks gaat hij komend weekend ook nog stappen in Drachten. Terror Jaap en Huub komen sowieso langs
WouterW schreef:Zit iedereen nu naar Petertje te kijken??
Ikke wel (ondanks mijn huiswerk)... het zal mij benieuwen waar ie mee komt. Ik denk niet dat ie bluft als ie zegt dat hij de zaak heeft opgelost maar of het allemaal juridisch als bewijsmateriaal gezien kan worden is nog maar de vraag natuurlijk.
Wat is er mis met Peter R. de Vries? Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem nog nooit met grote lulverhalen heb zien komen... Alleen jammer dat ie bij SBS6 zit, want dat maakt 'm net effe minder geloofwaardig.
Merijn schreef:Wat is er mis met Peter R. de Vries? Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem nog nooit met grote lulverhalen heb zien komen... Alleen jammer dat ie bij SBS6 zit, want dat maakt 'm net effe minder geloofwaardig.
Bij ons Petertje heb ik altijd het gevoel dat hij zelf ook veel foute vriendjes heeft en alles ter meerdere eer en glorie van zichzelf doet.
Het is echt zo'n "mannetje" waarvan ik het gevoel heb dat ie zelf nog wel een keer de krant haalt omdat ie opgepakt is.
En zo knap is het allemaal ook niet wat ie doet. Waar justitie zich aan heleboel regels moet houden hoeft hij dat als burger niet.
Maar veel kijkplezier, ik ga nu lekker richting het bier en de Superbowl.
Merijn schreef:Wat is er mis met Peter R. de Vries?
Ik vind 't schandalig dat zo'n pannekoek uit kijkcijfergeilheid voor eigen rechter gaat spelen.
We hebben in dit land een rechts-systeem, maar die peter kiest gewoon een "dader" die lekker ligt bij 't publiek, en maakt die vervolgens stelselmatig kapot, schuldig of niet.
Als 1 man kan bewijzen dat Joran schuldig is, en ons rechtssysteem kan dit niet, klopt er duidelijk iets niet met dat systeem, of met de mensen die het moeten uitvoeren!
Of Joran is schuldig, of hij is een nog grotere mongool dan ik al dacht, door er stoer over te lopen doen
Merijn schreef:Wat is er mis met Peter R. de Vries?
Ik vind 't schandalig dat zo'n pannekoek uit kijkcijfergeilheid voor eigen rechter gaat spelen.
We hebben in dit land een rechts-systeem, maar die peter kiest gewoon een "dader" die lekker ligt bij 't publiek, en maakt die vervolgens stelselmatig kapot, schuldig of niet.
Wat veel erger is , is dat het zogenaamde "rechts-systeem daders beschermd en slachtoffers benadeeld
Die Joran is echt niet onschuldig
Peter R de Vries is dan misschien mediageil en gek op aandacht, maar voorlopig heeft die toch al een aantal zaken aan het licht gebracht waarbij het rechts-systeem blunder op blunder maakte
Spannend vind ik het niet echt... Eigenlijk wist iedereen wel dat Joran van der Sloot wel meer wist van de verdwijning. Dat Peter R. de Vries dat uitgezocht heeft en op zo'n typisch SBS6-commerciele manier aan het licht brengt, daar heb ik zelf dan niet zoveel mee. Maar laten we eerlijk zijn: hij krijgt het wel voor elkaar! En natuurlijk heeft dat te maken met de boundaries waar de politie en recherche zich aan moeten houden en hij deze aan zijn laars kan lappen, maar toch... Hij regelt het wel effe.
Er is een groot verschil tussen ons rechtssysteem en Peter R. de Vries. Dat is dat de Vries journalist is en dus geen rekening hoeft te houden met regeltjes omtrent telefoontaps, onrechtmatig verkregen bewijs enz. Hij kan dus extremere opsporingsmethoden gebruiken die ons rechtssysteem niet altijd mag gebruiken (ok dat kun je als krom zien).
Daarnaast heeft hij als journalist bescherming m.b.t. zijn bronnen en het door hem verkregen materiaal waardoor hij inderdaad de macht heeft gehad om tot vandaag te wachten met de onthulling van zijn "feiten". Dat mag je zien als mediageilheid maar in principe is en blijft hij natuurlijk journalist en tvman en is het logisch dat hij de tijd neemt alles te monteren en aan te kondigen. Ten aanzien van de zaak en de gruwelijkheid van de verdwijning van Nathalie kan dit cru overkomen en roept dit natuurlijk morele bezwaren op.
Maar goed, hij flikt het toch iedere keer maar weer om criminelen te ontmaskeren en zaken op te lossen. En dat is fijn voor de slachtoffers en familie. En nu ga ik verder kijken....
Die nathalie was trouwens wel een (ja hoe zal ik het noemen)
Zo te horen overleden aan een OD
Stom van die Joran dat die het op deze manieer heeft geprobeerd te verduisteren
Dat hele doodsoorzaak verhaal vind ik nogal wazig. Als zij aan de coke/alcohol zat en aan en overdosis oid is overleden, dan kan hij daar toch niks aan doen. Dan ga je haar toch niet in de zee laten gooien. Tenzij je de leverancier van de desbetreffende drugs bent.
Of is die gast gewoon echt snugger en heeft ie in de gaten dat dit een opgezette zaak is?
Ik vind het maar een vreemde zaak...
Heel dom om dat zo op te lossen, ja. Want wat heb je te verbergen? Je hebt toch niks gedaan? Ze is toch niet overleden door Joran's toedoen? Het zou best een OD kunnen zijn geweest, maar dat was dan bij sectie wel aan het licht gekomen. Als ze geen lichamelijk letsel had, zou Joran niets te verbergen hoeven te hebben. Er blijven tot nu toe echt nog een paar vragen onbeantwoord... Maar dat hij wat met de verdwijning te maken heeft is aardig zeker.
Nou ik vind het nogal heftig wat die Joran allemaal zegt... als het allemaal waar is (en ik heb het vermoeden dat het wel een stuk meer in de richting van de waarheid is dan wat hij daarvoor verklaard heeft), is het wel een gewetenloos en disrespectvol mannetje.
Ik begrijp ook niet waarom hij niet gewoon een ambulance heeft gebeld in plaats van Natalee te verbergen? Vreselijk voor die moeder ook om dit te moeten zien.