ACT: 5 GT Turbo
-
pfff
ik heb ruiten zat staan voor de5
mocht je interesse hebben
wil ik wel een set meenemen naar emmen
ik heb ruiten zat staan voor de5
mocht je interesse hebben
wil ik wel een set meenemen naar emmen
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Mannen,
welke bestelnummers heb ik nodig voor de raamrubbers van de portieren van een GT, zowel binnen als buiten, links en rechts.
ik zie wel wat nummers staan op http://www.5gt.nl maar ik mis wat naar mijn gevoel.
gr.Gerald
welke bestelnummers heb ik nodig voor de raamrubbers van de portieren van een GT, zowel binnen als buiten, links en rechts.
ik zie wel wat nummers staan op http://www.5gt.nl maar ik mis wat naar mijn gevoel.
gr.Gerald
Project: GTT Blue Sport
laat even weten hoeveel gouden muntstukken dat moet kosten. wil ze in de blauwe ook het liefst nieuw....
Gewoon in een bak met waspoeder gooien, of met groene zeep eraan 
Ik heb het links laten liggen, totaalprijs heb je zoiets een hele GT voor
Vooral die harde rubbers rond de raamsponningen zijn belachelijk duur.

Gewoon in een bak met waspoeder gooien, of met groene zeep eraan 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Riel,
links laten liggen of niet heb ik nu niets aan. moet die nummers hebben! De rubbers die ik heb liggen zijn in zo'n staat dat nieuwe alles behalve overbodige luxe zijn.
links laten liggen of niet heb ik nu niets aan. moet die nummers hebben! De rubbers die ik heb liggen zijn in zo'n staat dat nieuwe alles behalve overbodige luxe zijn.
-
leg dan rechts jonge
;p
;p
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
autosloperij past van alle 5 jes
klopt alleen zoek maar eens knappe
heb er zat liggen alleen allemaal met deukjes(vouwen) er in en ook het stoffen gedeelte die het raam borstelt is aan het verteren

heb er zat liggen alleen allemaal met deukjes(vouwen) er in en ook het stoffen gedeelte die het raam borstelt is aan het verteren

Wat heb je precies nodig?? Ik heb al mijn raam- en deurrubbers vernieuwd, dus heb de gegevens wel. Het is me alleen een beetje onduidelijk wat je precies zoekt.Gerald schreef:Riel,
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
alle rubbers die in/op de deur zitten waar het glas mee in contact komt. zowel links als rechts en binnen en buiten.Merijn schreef: Wat heb je precies nodig?? Ik heb al mijn raam- en deurrubbers vernieuwd, dus heb de gegevens wel. Het is me alleen een beetje onduidelijk wat je precies zoekt.
Volgens mij moeten het deze zijn. Geen idee in welke volgorde.
R77 00 758 100 Ruitgeleider - €46,66
R77 00 758 101 Ruitgeleider - €46,66
R77 00 758 105 Ruitgeleider - €50,25
R77 00 758 106 Ruitgeleider - €50,25
Prijzen ex. BTW en ex. eventuele korting.
Prijzen zijn ook al van een tijdje terug, dus reken op een leuke verhoging.
R77 00 758 100 Ruitgeleider - €46,66
R77 00 758 101 Ruitgeleider - €46,66
R77 00 758 105 Ruitgeleider - €50,25
R77 00 758 106 Ruitgeleider - €50,25
Prijzen ex. BTW en ex. eventuele korting.
Prijzen zijn ook al van een tijdje terug, dus reken op een leuke verhoging.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Tnx M8.
als ik prijzen weet zal ik ze weer posten.

als ik prijzen weet zal ik ze weer posten.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Volgende prijsvraag voor een kans op de koelkast.
spiegel rechts (bijrijderskant) van binnenuit verstelbaar.
meerdere antwoorden mogelijk...
Wie o Wie?
meerdere antwoorden mogelijk...

Wie o Wie?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Kan niet alles hebben.Merijn schreef:Helaas, die heb ik niet vernieuwd...

spiegelglas is te verweerd en ik heb een paar maanden terug al eens +- 30 euro betaald voor de linkse, spiegelglas is niet los te verkrijgen. dus complete spiegel.

Heb nog 2 complete spiegels van een BS liggen,mag je ophalen voor €10,-
Zal morgen voor je kijken hoe het glas er aan toe is.
Zal morgen voor je kijken hoe het glas er aan toe is.
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik kon ze hier in arnhem niet krijgen behalve bij de dealer. maar dat zeg ik de prijs viel mij toen 100% mee. was rond de 30 euro voor de complete spiegel.Merijn schreef:Serieus? Da's mooi köt! Ik wilde mijn spiegelglas ook vernieuwen, maar ga zeker geen hele nieuwe spiegel kopen. Ook niet after market te krijgen?
Spiegel glas is wel over te zetten, maar ja dan moet je er wel aan kunnen komen.
Huh, ik heb voor de scooter eens bij de glashandel een spiegelglaasje laten snijden voor echt een paar knaken. Die op de kapotte geplakt en je zag r niks meer van?
Doe eens een offerte bij cutcompany.nl ?
Doe eens een offerte bij cutcompany.nl ?
Laatst gewijzigd door Riël op di 2 nov 2010 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Mrtn = Maarten
Nee da's beun 
Wel apart mrtn, vergelijk:
http://www.intercarparts.nl/Nederlands/index_ned.htm
Bruto-adviesprijs : € 6.90

Wel apart mrtn, vergelijk:
http://www.intercarparts.nl/Nederlands/index_ned.htm
Bruto-adviesprijs : € 6.90

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Heeft er nu niemand een bestelnummer van renault voor me?Gerald schreef:Volgende prijsvraag voor een kans op de koelkast.
meerdere antwoorden mogelijk...![]()
Wie o Wie?

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Staat er niets op http://www.5gt.nl ??Gerald schreef:Heeft er nu niemand een bestelnummer van renault voor me?Gerald schreef:Volgende prijsvraag voor een kans op de koelkast.
meerdere antwoorden mogelijk...![]()
Wie o Wie?
Anders heb ik het pas vanavond voor je ...

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nope anders had ik die wel gepakt,
als je ze vanavond voor me hebt heel graag.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
De vorige keer heb ik een half uur aan de balie uit moeten leggen wat ik nu nodig had. Dus dan kan ik het beter hier vragen.
Daarbij als ik naar de dealer toe moet zijn ze meestal of nog niet op kantoor of alweer weg.
verder heeft het wel haast maar geen spoed dus kan vanavond ook.
verder heeft het wel haast maar geen spoed dus kan vanavond ook.

-
Mannen, ik heb een vraagje, twee vraagjes eigenlijk!
Ik ben mijn 5 aan het opbouwen en wil graag siliconenslangen plaatsen. Nu zijn de meeste het er wel mee eens dat Samco en SFS zo'n beetje de beste zijn, maar deze zijn voor een volledig set ook behoorlijk prijzig mag ik wel zeggen.. Op ebay zijn siliconensets te vinden van bv VenAir voor stukken minder. Ik snap zelf ook wel dat deze vast minder van kwaliteit zullen zijn, maar dit zijn vooral koelwaterslangen e.d. dus geen boostslangen. Op mijn boostslangen zal ik niet bezuinigen! Kan ik hier dan problemen mee verwachten? zijn er mensen die hier al ervaring mee hebben, zowel negatief als positief!?
En vraag twee;
Ik zit een beetje te twijfelen of ik een spaghettispruitstuk zal bestellen, via CGB. Hier zijn nogal wat discussies over merk ik, dus zou ik het ook weer willen vragen aan mensen die hier ervaring mee hebben. Krijg je nou idd toch enigzins vermogenswinst of is dit te verwaarlozen, wordt je geluid er mooier op (lees; agressiever?
) en klopt het dat wanneer je hier een serieuze blazer aan heb hangen, dat ze beginnen te scheuren?
Ben erg benieuwd!
Bedankt alvast! Grtz, Mario

Ik ben mijn 5 aan het opbouwen en wil graag siliconenslangen plaatsen. Nu zijn de meeste het er wel mee eens dat Samco en SFS zo'n beetje de beste zijn, maar deze zijn voor een volledig set ook behoorlijk prijzig mag ik wel zeggen.. Op ebay zijn siliconensets te vinden van bv VenAir voor stukken minder. Ik snap zelf ook wel dat deze vast minder van kwaliteit zullen zijn, maar dit zijn vooral koelwaterslangen e.d. dus geen boostslangen. Op mijn boostslangen zal ik niet bezuinigen! Kan ik hier dan problemen mee verwachten? zijn er mensen die hier al ervaring mee hebben, zowel negatief als positief!?
En vraag twee;
Ik zit een beetje te twijfelen of ik een spaghettispruitstuk zal bestellen, via CGB. Hier zijn nogal wat discussies over merk ik, dus zou ik het ook weer willen vragen aan mensen die hier ervaring mee hebben. Krijg je nou idd toch enigzins vermogenswinst of is dit te verwaarlozen, wordt je geluid er mooier op (lees; agressiever?

Ben erg benieuwd!

Bedankt alvast! Grtz, Mario
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
voor sileconeslangen zou ik eens kijken op:
http://www.axauto-parts.com/boutique/se ... ry=renault
Vooral -Jo- is hier nogal positief over, zelf heb ik er geen ervaring mee.
Spagettispuitstuk merkte ik heel licht met het opspoelen van de (standaard) turbo verder niet.. Scheuren heb ik geen last van. Maar alles scheurt als je het niet goed vast zet. met andere woorden wel alle turbosteunen terug plaatsen, met namen die 3 hoek onder de turbo.
http://www.axauto-parts.com/boutique/se ... ry=renault
Vooral -Jo- is hier nogal positief over, zelf heb ik er geen ervaring mee.
Spagettispuitstuk merkte ik heel licht met het opspoelen van de (standaard) turbo verder niet.. Scheuren heb ik geen last van. Maar alles scheurt als je het niet goed vast zet. met andere woorden wel alle turbosteunen terug plaatsen, met namen die 3 hoek onder de turbo.
Ik ken VenAir niet... Wel heb ik matige verhalen gehoord over de imitatie/merkloze chinese siliconenslangen. Ik heb zelf de volledige set Samco's en ben er tevreden over. Het is alleen moeilijk te zeggen of ik er meer tevreden mee ben dan met SFS of een ander merk.
Persoonlijk zou ik niet heel erg bezuinigen op koelslangen. Koeling is en en blijft een probleem bij een 5je.
Jammer dat je dit topic niet eerder gezien hebt.
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 60#2232960
Persoonlijk zou ik niet heel erg bezuinigen op koelslangen. Koeling is en en blijft een probleem bij een 5je.
Jammer dat je dit topic niet eerder gezien hebt.

-
Shit.. das wel heel erg jammer ja!Merijn schreef:Ik ken VenAir niet... Wel heb ik matige verhalen gehoord over de imitatie/merkloze chinese siliconenslangen. Ik heb zelf de volledige set Samco's en ben er tevreden over. Het is alleen moeilijk te zeggen of ik er meer tevreden mee ben dan met SFS of een ander merk.
Jammer dat je dit topic niet eerder gezien hebt.http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 60#2232960
Maar wat zijn dan de problemen met de vooral chinese/merkloze slangen? scheuren ze? VenAir is trouwens europees en zit in Engeland, komt wel betrouwbaar over, maar zijn bijna net zo duur als die van AX-auto parts en deze zouden dus wel goed zijn/blijven?
Thnz alvast!