en trouwens...wat moet je in je gangster hoodie in een Clio ?

[img]http://www.jacksonleepearson.com/Produc ... 8500AI.jpg[/img]
wear it proud, drive it loud, mofo !

nee, klopt, ik dacht: vraag die mafioso's hier eens om raad, maar daar kom ik niet echt verder mee-Ray- schreef:man je weet zelf niet eens wat je wil.
wat wil je nou?
kunnen ook platte bandjes om hoorHaas schreef:hmz..misschien toch voor de lol er nog maar eens een intercooler opsjoppen als ik m toch moet houden van jullie
@Luco: nee, houdt niet zo van grote banden
Ik lees net dat je geen chick magnet meer nodig hebt, dus niets houdt je tegen.Haas schreef:THE HOTTEST RIDE IN TOWN
ook een mooie raamstickert![]()
als alles verloopt zoals gepland gaat ie half januari naar het land van herkomst.Egon schreef:geen 21 meer??
perl installeren
Gewoon de 19 de deur uit doen en in de Golf blijven rijden.Haas schreef:nu we toch in dit topic zitten:
ik twijfel de laatste tijd wat ik zal doen, die Golf afrijden of rondkijken naar wat fatsoenlijks? Die Golf kost geen drol, maar ja, tis ook geen maybach zeg maar
Nu weet ik ook zo 123 geen alternatief, een megane coupe is dat uiteraard wel een clio II ph II ook, maar ja.. daar is het aanbod nou ook niet echt groot in. Laguna wordt me te groot (en heb al een gezinsbak).
Om wat verder in de meganes door te gaan (aangezien daar toch mijn voorkeur ligt), wat heeft dan de voorkeur, een DTi of een DCi? Mijn coupe vond ik heerlijk rijden, maar heeft een DCi echt zoveel voordelen? Het wordt wel een Ph II btw!
tips, ideeen, ... ?