Chris schreef:Post eerst maar eens wat meetings, dan praten we verder..

Chris schreef:Post eerst maar eens wat meetings, dan praten we verder..
Ben net weer ff weesten kijken,Chris schreef:Lijkt me erg magertjes vanaf 2500.. Waar baseer je die prijs op?-Ray- schreef:wat de gek ervoor geeft.... tussen de 2500 en de 4000? hoe issie technisch? verborgen gebreken? roest onderhuids? etc etcHooliead schreef:ff een vraagie,
wat mag een clio 16V uit 96 met 112.000 op de teller,
bijna helemaal strak (twee deuropengooi deukjes in de bijrijdersdeur) en 17" BBS velgen ongeveer kosten?
lekker ruim hè
hier dan de foto's van vandaag:Droes schreef:Verlede week voor mijn kartje een 2 takt motor gekocht, en die er vandaag opgezet.![]()
zal vanaved wat foto's plaatsen.
morgen ga ik terug rijden op het circuit van
amay
Ik vind 4500,- een vrij nette prijs eerlijk gezegd. Ze vragen tegenwoordig al gauw 2000,- voor een '91er met wat beginnende roest.....Hooliead schreef:Ben net weer ff weesten kijken,Chris schreef:Lijkt me erg magertjes vanaf 2500.. Waar baseer je die prijs op?-Ray- schreef:wat de gek ervoor geeft.... tussen de 2500 en de 4000? hoe issie technisch? verborgen gebreken? roest onderhuids? etc etcHooliead schreef:ff een vraagie,
bijna helemaal strak (twee deuropengooi deukjes in de bijrijdersdeur) en 17" BBS velgen ongeveer kosten?
lekker ruim hè
Hij staat bij de garage die altijd alles bij mij doet en is van een monteur daar.
Hij ziet er echt netjes uit heb er ff snel onder gekeken en naar de wielkasten gekeken en dat is allemaal keihard. Technisch krijg ik garantie een paar maanden. nieuwe apk etc.
Maar hoe vroeg 5000 en voor mij "vriendenprijs" 4500 vind ik nog veel te duur dusja... laten we lekker over gaan.
Eerlijk gezegt is hij niet voor mij maar wou mijn vriendin hem kopen. Aangezien die nu nog geen auto heeft. Maar ik denk dat dat voor haar toch te veel gaat worden.robclio16V schreef:Ik vind 4500,- een vrij nette prijs eerlijk gezegd. Ze vragen tegenwoordig al gauw 2000,- voor een '91er met wat beginnende roest.....Hooliead schreef:Ben net weer ff weesten kijken,Chris schreef:Lijkt me erg magertjes vanaf 2500.. Waar baseer je die prijs op?-Ray- schreef:wat de gek ervoor geeft.... tussen de 2500 en de 4000? hoe issie technisch? verborgen gebreken? roest onderhuids? etc etcHooliead schreef:ff een vraagie,
lekker ruim hè
Hij staat bij de garage die altijd alles bij mij doet en is van een monteur daar.
Hij ziet er echt netjes uit heb er ff snel onder gekeken en naar de wielkasten gekeken en dat is allemaal keihard. Technisch krijg ik garantie een paar maanden. nieuwe apk etc.
Maar hoe vroeg 5000 en voor mij "vriendenprijs" 4500 vind ik nog veel te duur dusja... laten we lekker over gaan.
Het voordeel van een '96er is dat ze vrijwel nooit roesten zoals de oudere Clio's.
Je ziet op Marktplaats trouwens ook heel vaak een vraagprijs van 3000,- voor een hok met 2 ton op de teller....
Dus al met al vind ik die prijs wel meevallen.
AAn de andere kant heb je vanaf ongeveer 5000,- tegenwoordig een Williams. Die zijn alleen wel wat ouder en hebben over het algemeen ook meer gelopen.
Rory schreef:Van de week Mysteryland, zie ik daar toch ineens Merijn staan!![]()
Natuurlijk ff filmpje van hem gemaakt he
http://members.home.nl/hoek/techno2.avi
*Orgineel http://members.home.nl/hoek/techno.mpeg
Grapje Merijn
Moet passen, als je de kappen om het stuur heen los scroeft en ook de gene onder je motorkaphendel moet hij los kunnen. sleutel er in en iets draaien tot je de palletjes in kunt drukken en dan voorzichtig er uit trekken. wel eerst ff de stekker los halen voor de stroom. kan niet missen.Bram schreef:Mijn contactslot is niet helemaal goed meer. Ik heb thuis toevallig nog een contactslot liggen uit een normale clio. Is dit een lastige klus en kan ik dit monteren zonder problemen?
Droes schreef: lach jij nu met mijn staff?! hond is net een jaar geworde, en de jouwe? zo breed als nen olifant wordt da ni ze.
waarom moet i jouw hond kunnen evenaren?
smaar een lullige opmerking van je
de pics van zolder kan ik je bezorgen, daar staan ze uit heel europa denk ik.antoine schreef:Gezocht diverse informatie ,foto's ,filmpjes ed van de renault 5 alpine en alpine turbo.Dus geen van andere site's gepikte foto's.Het is bedoelt voor mijn nieuwe site www.renault5alpineturbo.com
bvd antoine
Het is overigens een Grand prix uitvoering.Hooliead schreef:Eerlijk gezegt is hij niet voor mij maar wou mijn vriendin hem kopen. Aangezien die nu nog geen auto heeft. Maar ik denk dat dat voor haar toch te veel gaat worden.robclio16V schreef:Ik vind 4500,- een vrij nette prijs eerlijk gezegd. Ze vragen tegenwoordig al gauw 2000,- voor een '91er met wat beginnende roest.....Hooliead schreef:Ben net weer ff weesten kijken,Chris schreef:Lijkt me erg magertjes vanaf 2500.. Waar baseer je die prijs op?-Ray- schreef:wat de gek ervoor geeft.... tussen de 2500 en de 4000? hoe issie technisch? verborgen gebreken? roest onderhuids? etc etcHooliead schreef:ff een vraagie,
lekker ruim hè
Het voordeel van een '96er is dat ze vrijwel nooit roesten zoals de oudere Clio's.
Je ziet op Marktplaats trouwens ook heel vaak een vraagprijs van 3000,- voor een hok met 2 ton op de teller....
Dus al met al vind ik die prijs wel meevallen.
AAn de andere kant heb je vanaf ongeveer 5000,- tegenwoordig een Williams. Die zijn alleen wel wat ouder en hebben over het algemeen ook meer gelopen.
nog zo 1Rory schreef:Van de week Mysteryland, zie ik daar toch ineens Merijn staan!![]()
Natuurlijk ff filmpje van hem gemaakt he
http://members.home.nl/hoek/techno2.avi
*Orgineel http://members.home.nl/hoek/techno.mpeg
Grapje Merijn
folierasit.. schreef:Ik ben aan het mailen met een bedrijf in Barendrecht om mijn raam te coaten.
Ik vroeg hem dus of ze aan coaten doen zoals op de site staat.
reactie:
Wij gebruiken glasfilm omdat we dan levenslange garantie kunnen geven met certificaat
Mijn reactie:
Ik ben tevens vergeten te vragen of u met glasfilm ook daadwerkelijk coating bedoeld en geen folie.
reactie.
Bedankt voor uw e mail.
De auto is binnen 1 dag klaar!
Wij gebruiken glasfilm.
wtf is glasfilm ???