ACT: Banden
-
Op mn Clio > Roadstone 215 40 16.
Zijn geen dure banden, maar mn grip is zeker niet verkeerd, echt niet veel slechter dan mn Michelin Pilot Exalto's hiervoor
Zijn geen dure banden, maar mn grip is zeker niet verkeerd, echt niet veel slechter dan mn Michelin Pilot Exalto's hiervoor

-
- Contacteer:
toyo's
Lekker comfortabel. Veel comfortabeler als men oude pirelli's

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
Geert schreef:weet iemand waar je toyo r1r online tekoop zijn? autobandenmarkt heeft ze niet.
Hmm gezien mijn ontevredenstijns zit ik nu ook te zoeken naar Toyo R1R of Yokohama Parada in 195-50-15-jo- schreef:laatste berichten uit belgië, pas leverbaar half mei.
Volgens Pitbox.nl, die R1R in de lijst heeft staan voor 78, komt de nieuwe levering pas half juli binnen. Dat schiet ook niet op.
Ben dus nu hard op zoek naar Parada's, maar gezien die bij abm.nl wel in de lijst hebben gestaan (voorl maar 60 p/s!) en nu alweer een paar weken verdwenenen zijn vrees ik het ergste.
Iemand die een toko weet die 1 van bovenstaande op stock heeft liggen?
mijn lokale euromaster verwacht ze midden juni.Steven schreef:Geert schreef:weet iemand waar je toyo r1r online tekoop zijn? autobandenmarkt heeft ze niet.Hmm gezien mijn ontevredenstijns zit ik nu ook te zoeken naar Toyo R1R of Yokohama Parada in 195-50-15-jo- schreef:laatste berichten uit belgië, pas leverbaar half mei.
Volgens Pitbox.nl, die R1R in de lijst heeft staan voor 78, komt de nieuwe levering pas half juli binnen. Dat schiet ook niet op.
Ben dus nu hard op zoek naar Parada's, maar gezien die bij abm.nl wel in de lijst hebben gestaan (voorl maar 60 p/s!) en nu alweer een paar weken verdwenenen zijn vrees ik het ergste.
Iemand die een toko weet die 1 van bovenstaande op stock heeft liggen?
Idd de r1r, ik moest rekenen op een prijs van rond de 80 euro. Goed te doen dus.Steven schreef:R1R beodel je dan zeker, weet je ook een prijs?
Ze zijn inderdaad niet goedkoop, maar daar krijg je wél wat voor terug.Steven schreef:Die dingen zijn wel absurd duur, daar koop je ook een set R888 + T1R voor.
En ze zijn niet te krijgen in 195-50, 205-50 krijg ik echt niet weg op m'n Williams.

Jeps.Steven schreef:Was Pitbox niet van Deep trouwens?

Prada's zet je op je neus 
vandaag nieuwe SP9000's laten monteren, hoe kan het ook anders

vandaag nieuwe SP9000's laten monteren, hoe kan het ook anders
Immer wieder die verdammte Holländer
die ronde zeker, die heb ik ook.Ferdy schreef:ik heb van die zwarte onder mn auto...
Ben trouwens zeer tevreden over de Viking Protech II banden, waarvan ik al 2 sets op de safrane versleten heb (in 225/40/17).
Stil, plenty grip en comfortabel. Perfect voor laguna-rijders onder ons

Kep er een paar weggegumd op m'n Corolla, maar ik vond ze knap baggerRiël Notermans schreef:Ben trouwens zeer tevreden over de Viking Protech II banden, waarvan ik al 2 sets op de safrane versleten heb (in 225/40/17).

vriendkoentje85 schreef:GoodYear Egale F1 GS-D3![]()
Daarvoor Dunlop SP9000, ook een superband.
Op mijn andere set velgen de Falken FK452. Redelijk goede band, ook gezien de prijs. Maar absoluut niet op het niveau van de Eagle (of de sp9000).

Volgens mij heb ik een medestander gevonden.-Ray- schreef:vriendkoentje85 schreef:GoodYear Egale F1 GS-D3![]()
Daarvoor Dunlop SP9000, ook een superband.
Op mijn andere set velgen de Falken FK452. Redelijk goede band, ook gezien de prijs. Maar absoluut niet op het niveau van de Eagle (of de sp9000).
Volgens mij kiezen niet veel mensen voor de Eagle (zondaars

die bestond al even, de SportMaxx TT is the shit, met Kevlarkoentje85 schreef:Merijn schreef:Ook Ray niet... Die krijgt een lekkende slurf van Dunlops.
whahaha....
benieuwd wat ie dan krijgt van de nieuwe model van Dunlop: de Sport Maxx
http://www.sportmaxxtt.com/nl
Blabla...
Ik heb vandaag eens een setje Ontevredenstijns Sporttrac onder m'n Williams vandaan gehaald en verwisseld voor een set Toyo Proxes T1-S met 60% profiel die ik nog in de hoek van de garage vond
Wat een massive verschil zeg, eindelijk weer een fatsoenlijk reagerende auto.
Die Sporttracs staan bekend om een slappe rollende wang, nouja uit het feit dat de bovenste helft van de letters, op de zijkant van de band, niet leesbaar meer is, zegt voldoende
Zo gelijk maar ff uitlaten
Ik heb vandaag eens een setje Ontevredenstijns Sporttrac onder m'n Williams vandaan gehaald en verwisseld voor een set Toyo Proxes T1-S met 60% profiel die ik nog in de hoek van de garage vond

Wat een massive verschil zeg, eindelijk weer een fatsoenlijk reagerende auto.
Die Sporttracs staan bekend om een slappe rollende wang, nouja uit het feit dat de bovenste helft van de letters, op de zijkant van de band, niet leesbaar meer is, zegt voldoende

Zo gelijk maar ff uitlaten

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo

Al een mailtje naar Vredestein gestuurd met je bevindingen ??

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Heb ooit eens Eagle's gehad onder mijn subaru. Nu staat die bekend voor wat onderstuur, maar dat is redelijk weg te krijgen met een agressieve uitlijning... Eagles eronder en niet normaal. Auto wilde alleen nog maar vooruit... Vind dat rubber echt niks.
...
Volgens mij kiezen niet veel mensen voor de Eagle (zondaars)
Daarna T1S erop gelegd, en die gedroegen zich een behoorlijk stuk beter.