JiggyMF schreef: Laat de volgende meeting nou maar komen![]()
grtz Jiggy
Whéhe,zorg nou eerst maar dat ie goed rijdt

We hebben EN apk, EN verzekering EN hij rijdt prima sindskortFlorus schreef:JiggyMF schreef: Laat de volgende meeting nou maar komen![]()
grtz Jiggy
Whéhe,zorg nou eerst maar dat ie goed rijdt![]()
ja ik weet eigenlijk nog steeds niet waarom de vorige eigenaar die erop heeft zitten...Heeft een ander model clio een andere kleur dashboard oid?Patrick (Basic) schreef:Nette auto, jammer van het kleurverschil die de kapjes over de voorspeakers hebben.
tja...Ik wil eigenlijk klassieke 13 inch velgen lekker diep met een gepolijste rand. Maar ik kan nu aan de voorkant al nergens overheen, zal niet de eerste keer zijn dat ik om moet draaien voor een drempel en voor lul sta...Met 13" is dat nog erger. Dus ik laat het voorlopig even zo.Erik (Schepjes) schreef:mooie auto..
en toch.. een paar andere dikke velgen, en je hele auto veranderd, (kijk naar die oranje evo cabrio gtt) '
hehe nee, dat kost performanceErik (Schepjes) schreef:16inch
195/40/16 is toch net zo groot als 195/45/15 ?JiggyMF schreef:hehe nee, dat kost performanceErik (Schepjes) schreef:16inch![]()
grtz Jiggy
Leuke velg maar niks voor mij
Er zit dus wel degelijk verschil in.JiggyMF schreef:Ik heb liever blauw aangezien de rest onder de kap ook blauw is...
Vandaar dat ik wilde weten of er echt veel verschil in zit
grtz Jiggy